علم و سلامت

عین‌اللهی: تلاش ۲۴ساعته کادر سلامت، آمار فوتی کرونا را به صفر رساند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه واکسیناسیون در برابر این ویروس باعث ایجاد مصونیت قابل توجهی در افراد در برابر این ویروس شده است، گفت: این حمله 24 ساعته باعث کاهش تلفات پرسنل بهداشتی ولیعهد شده است.

به گزارش تی تی آنلاین، دکتر بهرام عین اللهی فرمانده سفارت در عراق در اولین روز بدون فوت ولیعهد گفت: امروز خبرهای خوبی شنیدیم که تعداد کشته شدگان به صفر رسیده است.

وی افزود: علی‌رغم تحریم‌های هولناک علیه ایران که همچنان در خطر کرونا باقی مانده است، دانشمندان ما توانسته‌اند واکسن‌های کرونا را به صورت شبانه‌روزی در سراسر کشور تولید کنند: اکنون شش مرکز تولید واکسن کرونا در کشور وجود دارد.

وزیر بهداشت، درمان، آموزش پزشکی و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: مردم قهرمان ایران تا حد زیادی در واکسیناسیون شرکت کردند و EPO را در سطح ملی ایجاد کردند، زیرا واکسیناسیون اکثریت مردم می تواند مصونیت قابل توجهی در برابر این ویروس ایجاد کند.

دکتر. عین اللهی تصریح کرد: در شرایط کنونی بسیاری از ملت ها در مواجهه با آمار بالای بیماری و مرگ و میر خود را نشان می دهند. در حالی که ایران در دولت اسلامی است، این آمار به صفر می رسد. از زحمات و کار بزرگ رهبر معظم انقلاب اسلامی سپاسگزارم زیرا راهنمایی ها و نصایح حکیمانه ایشان بسیار مؤثر و آموزنده بود. من به رئیس جمهور فتنه گر کشورمان و اعضای صندوق رای مردم نیز تبریک می گویم. تاج از طریق اقدام جمعی مدیریت می شود.

به گزارش وبدا، دکتر. عين اللهي با تبريك به ملت ايران گفت: ملت ايران به اين پيروزي ممتازترين پيروزي ها از جمله دفاع مقدس افزوده است. امیدوارم این قدرت و همدلی بتواند ما را در غلبه بر همه مشکلات یاری کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا