علم و سلامت

آمار کرونا در ایران، ۱ آبان ۹۹/ شناسایی ۵۴۷۱ بیمار و ۳۰۴ فوتی جدید

تعداد کل قربانیان در ایران به 31650 گلوری رسید

آفتابنیوز؛

از صحبت با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “تاکنون ، 550،757 نفر در کشور واقعاً احساس آلودگی به تاج ، شوهر و مرگ آنها و 304 بیمار را برای مرد در 24 ساعت گذشته کرده اند ، تعداد مراکز فروش حلقه در کشور به 31 رسیده است. ” 1650 نفر وارد شده اند.

روز پنجشنبه ، سیما سادات لاری گفت که آخرین موارد ، آمار خاصی از تاج و مرگ و میر ناشی از ویروس در کشور Covid 19 ، از دیروز تا امروز ، 22 نوامبر 2016 ، بر اساس معیارهای تشخیصی قطعی ، 5471 بیمار جدید با Covid 19 مشخص شد که 2،242 زمین آنها در بیمارستان بستری شد. به همین دلیل ، تعداد کل 550،757 بیمار Covid 19 بیمار به کشور خود وارد شدند.

وی گفت ، “متأسفانه ، در 24 ساعت گذشته ، 304 بیمار از دست داده Covid تعداد کل مرگ به 31650 و 19 مورد از این بیماری رسیده است.”

معاون وزیر بهداشت گفت: “خوشبختانه تاکنون 442،674 بیمار از بیمارستان مرخص شده و یا پذیرفته شده اند.” همچنین ، بیماران (4) 895 19 Covid در شرایط بحرانی این بیماری قرار دارند.

لاری افزود: تاکنون 4 میلیون و 628 هزار و 866 آزمایش کووید 19 در کشور انجام شده است.

همانطور که در بالا ذکر شد ، تهران ، آسپادانا ، قم ، ارمنستان شرقی ، خراسان جنوبی ، سمنان ، قزوین ، لرستان ، اردبیل ، خوزستان ، کرمانشاه ، کهگیلویه و بویراحمد ، گیلان ، بوشهر ، زنجان ، سام ، خراسان رضوی ، مازندران ، چهارمحال و بختیاری ، البرز ، قفقاز غربی ، آذربایجان مرکزی کرمان ، خراسان شمالی ، همدان ، یزد و کردستان سرخ است. همچنین تعیین تکلیف هرمزگان ، فارس و سیستان و بلوچستان در گلستان نارنجی و زرد.

برای بسیاری از عناصر مشارکت عمومی در مبارزه با Glory

و صحبت در مورد وزارت بهداشت گفت: مشارکت مردم به عنوان عنصر مبارزه با بیماری عروق کرونا ویروس قلب در جهان در نظر گرفته می شود و ما بارها اطلاع داده ایم ، هرگونه تلاش کارکنان به سیستم بهداشت عمومی کشور بدون همکاری شما به نتیجه مطلوب نمی رسد. .

همانطور که از طرف دیگر مشاهده کردیم ، اگرچه در مدیریت بیماران مبتلا به Covid 19 در بیمارستانها و مراکز درمانی متعلق به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، اما آنها نباید فراموش کنند که مدیریت ویروس و جلوگیری از گسترش زمین ، همان چیزی است که روش. روحانیت ، وزیر و در طرف دیگر در طرف دیگر است – این نیاز به یک کار جامع و سنگین دارد ، و در صورت عدم همکاری آژانس ها ، قوانین و نهادهای کشور خود و دولت ادارات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، کاپیتان کشور خود ، به جای اعتماد به آن باید به او داده شود ، و توجه به آن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا