اقتصادی

لزوم تسهیل راهیابی تولیدکنندگان ایران به بازارهای جهانی

مدیرعامل موسسه توسعه صادرات یکی از راه های تحقق این شعار را هدف قرار دادن بازارهای خارجی و رسیدن به بازار جهانی دانست.

به گزارش تی تی آنلاین او امسال شعار فرمانده معظم کل قوا دکتر دکتر را مطرح کرد. ذاکری گفت: امروز نقش نیروهای نخبه کشور مشخص شده است و تلاش های بانکی صادرات موسسه توسعه بر آن است تا گامی مهم در جهت افزایش صادرات کشور بردارد و هدف از این شعار حمله به تجارت خارجی و رسیدن به آن است. بازار جهانی

وی با اشاره به مشکلات تولید داخل گفت: در حال حاضر بسیاری از شرکت های حوزه تولید با ظرفیت کمتری نسبت به ظرفیت تولید اولیه فعالیت می کنند. از سوی دیگر، تولیدکنندگان فقط برای اطمینان از اینکه زمان و نیروی کار برای پرداخت هزینه صادرات و بازارهای خارجی ندارند، از تولیدکنندگان کمیسیون دریافت کرده‌اند. بنابراین نیاز به مجموعه ای از پروژه های کلیدی در این زمینه برای تسهیل دسترسی تولیدکنندگان ایرانی به بازار جهانی است.

مدیرعامل موسسه توسعه صادرات ضمن دعوت از تشکل ها به حمایت از حکمرانی همه جانبه خاطرنشان کرد: توسعه صادرات می تواند نقش مهمی در رشد و توسعه کشور و موجب گرانی ارز داشته باشد و امروزه صادرات دیگر محدود به شرکت های بزرگ نیست. با منابع بزرگ اقتصادی و انسانی.» در واقع شرکت های کوچک و متوسط ​​و حتی بازار رو به رشدی برای اشتغال و فرصت های موجود در بازار بین المللی با ورود به انواع شبکه های ارتباطی.

ذاکری در پایان افزود: نمایشگاه اینوتکس فرصت مناسبی است تا مجموعه «اتیسا» دستاوردها و فرصت های طراحان و تولیدکنندگان را در زمینه تولید تجاری به اشتراک بگذارد و در زمینه کمک به آنها در حوزه تخصصی خود تخصص ارائه کند. این گروه امیدوار است که این خدمات را بیشتر به یک سیستم مشاوره آنلاین برای شرکت های صادراتی تبدیل کند تا مطالعات اولیه بازار را انجام دهند.

دکتر. مهدی علیزاده; رئیس استخر تحقیق و توسعه گفت: امروز با توجه به چشم انداز 20 ساله کشور باید نام ایران را با همه امکانات ممکن بالا ببریم و از این رو یکی از نقاط حساسی که کشور می تواند کسب کند صادر کنیم.بازدهی قابل توجهی. با سرمایه گذاری مناسب.”

وی ادامه داد: در شرایطی می‌توان بسیاری از سرمایه‌های کشور را به دلیل انتخابات تولید شده و مقصد نابجای دولت تلف کرد و یا با انتخابی بهتر، سرمایه‌گذاری بیشتر از حد انتظار انجام شد که این امر ناشی از بهترین‌ها است. فرصت.به ناآگاهی یا تجربه.از دست رفته. این شرکت مدرن که متشکل از ابزارهای آکادمیک است، آمادگی دارد ساعت ها به مطالعه و تجزیه و تحلیل شرایط مختلف صادرات بپردازد تا با همکاری شرکت های دولتی و خصوصی به موفقیت چشمگیری دست یابد.

به گزارش تی تی آنلاین، موسسه توسعه صادرات ایران (اتیسا) در سال 1400 توسط دانشگاه علم و صنعت ایران و با هدف ایجاد شبکه ای از دانشگاهیان، فعالان و مهندسین توانمند در حوزه صادرات تاسیس شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا