اقتصادی

خبرهای خوش ستاد تسهیل برای تولیدکنندگان

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع لورم گفت: طبق آزمایشات ستاد تسهیل و رفع موانع موجود در واحد تولید و تولید ، ویژگی چک های برگشتی که بیش از 50 نفر از کارمندان دارند ، همچنان از خدمات بانکی بهره مند می شوند ، گفت: “تاکنون فقط یک یا چند نفر کارگران با تولید واحد خط 100 نیز به امکانات دسترسی دارند.

به گزارش تی تی آنلاین ، میسی زالی ، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ، با اشاره به جلسه 97 در ستاد تسهیل و رفع موانع برای حضور کباب رئیس وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، گفت: این صنعت ، تجارت معدن و فعالیت محسوب می شود. در جلسه روسای فرمان با شاخه های اجرایی و قضایی و در برابر مشکلات و مشکلات تولید انرژی در کشور که این دو شاخه هستند تشکیل می شود.

وی افزود: در این جامعه برای افزایش سطح همکاری بین دستورالعمل های صادر شده کرسی های آیت الله رئیسی و تولید محاکمه برای رفع موانع و تسهیل وعده های متولیان امر در انتظار تصویب قطعنامه از نماینده برای اجرای ستاد است. آنها دادند

زالی با توجه به ارائه “گزارشی برای تعیین بدهی ارزی ریزوتانیها موضوع” د “در ماده 6 قانون بودجه سال 2009” ، گفت: موارد مطرح شده در جلسه این هفته در تولید تسهیل و تولید دفتر مرکزی خاطرنشان کرد: دولت با این وجود مشخص شد که بانک بدهی باید تولید قوطی باشد ، به نظر می رسد که باعث شود هر چیزی که بانک بدهی حدود 120 ریال باشد ، نامشخص است و در صورت لزوم ، این واحدها در اسرع وقت مشخص نمی شود ، نمی تواند در لیست میزبان غیر جریان باشد با این وجود بدهکاران ، یا حریم خصوصی آن بانکداری در دفاتر و در ایمنی خیلی از افراد است. مشکلات مربوط به خودشان است.

با توجه به شفت ، لازم به ذکر است که در ماده 5 یکی از این موارد شامل همه محدودیت ها بود ، و 21 اصلاح قانون یک صدور چک سال برای تولید حداقل یکی از کانون های صوتی میثاق ، به ویژه با واحدهای قبلی با حداقل 100 کارگر که وی به محدودیت های این دو قانون بازگشت که از این موارد باید موضوع چک باشد ، که آنها آن را دریافت کرده اند ، آنها و کارهایی که در مورد چک های جدید انجام شده از دسته تحقیق از حقیقت چیزها انجام می شود ، که گاه با استفاده از روش و در صیاد تیغ می روند و همچنین درب دلایل و دریافت بانک تسهیلات مشمول محدودیت های مناسب نیستند؛ اما اکنون ، در یک سالن مشترک ، چه کسی راحت تر از طرف مجمع خزانه مرتکب شده است ، موانعی در سمت تولید آنتیوکوس وجود داشته و حتی تولید کنندگان بزرگی نیز در آن ها وجود داشته اند و باید شرایط آنها از 50 معاف شود ، یا انجام شود ، می تواند توسط آن منعکس شود و بحث در مورد این پیشنهاد؛ منعکس شده متعلق به کابینه است. واحد حذف شده است

زالی در آخرین دستور کار جلسه امروز اضافه کرد: برای حفظ امسال کشور نیاز به گزارش بسته به امکانات صنعت معدن داشت و اکنون اوضاع به جهش تولید می رسد گزارش شده است که معاون وزیر برنامه ریزی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران. ، و سپس در مجمع توسط یک ستاد ، بنابراین داستان ادامه می یابد ، این چه قدر ضروری است ، با این حال ، به خودی خود ، آنها بانک های تسهیلات را به پایان سال ارائه می دهند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا