فرهنگ و هنر

مراسم گرامیداشت تکریم مادران و همسران شهدا در رفسنجان برگزار شد 

تی تی آنلاین/کرمان به‌مناسبت وفات حضرت ام‌البنین(سلام الله علیها) یک گردهمایی برای اسوه‌های صبر و استقامت، مادران و همسران شهدا برگزار و از آن‌ها تقدیر شد.

این گردهمایی امروز هفتم دی‌ماه با حضور جمعی از مادران و همسران شهدا، معاون فرمانداری رفسنجان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان برگزار شد.

دکتر مصطفی دهقان رجبی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان در این همایش که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان و کانون‌های شهدا برگزار شد، اظهار کرد: مادران و همسران شهدا به عنوان کسانی که در شکل‌گیری شخصیت همراهی و رسیدن به بالاترین منزل مقصود؛ شهیدشان را همراهی کردند قابل ستایش و تکریم هستند.

وی افزود: وقتی می‌خواهیم فرزندانمان به بالاترین جایگاه نائل شوند، بهترین جایگاه شهادت است که این را پدر و مادر شهدا با روزی حلال و تربیت خوب و توسل به ائمه درک کردند و باعث شد فرزندانشان به بالاترین رتبه و جایگاه که به فرموده پروردگار همان شهادت است، برسند.

دهقان‌رجبی بیان کرد: شهدا به واسطه پدر و مادرانی فداکار بالاترین مدال افتخار و بندگی را از خدا دریافت کردند و به این واسطه پدر و مادرها هم اجر بی‌نظیر در قیامت از خداوند خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: اگر معنی شهادت را می‌فهمیدیم برای خود و خانواده غیر از شهادت را طلب نمی‌کردیم. درک این جایگاه بسیار بالاست و شهدا این را درک کردند و فهمیدند و خداوند هم به ندای آن‌ها لبیک گفت.

انتهای پیام

انتشارات علوم هنری

با استفاده از کلماتی بازیگوش و خلاق، تصویرسازی واژه‌ها را ترقی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا