علم و سلامت

خانواده معظم شاهد الگوی سلامت، فرهیختگی و کمال هستند

خانواده او الگوی سلامت، تربیت و کمال هستند

رئیس نظام روانشناسی و طراحی سازمان گفت: خانواده نمونه بارز سلامت، تربیت و کمال است و آموزش الکترونیکی مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا و ایثارگران قهرمان نبوده است.

به گزارش تی تی آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان و شورای روانشناسی، دکتر. «محمد حاتمی» در جشنواره نمونه های صبر و مقاومت که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع از قرآن کریم برگزار شد، گفت. خطاب به دهه فجر: با تحقیر اینکه پانزده سال نقش مهمی در صدا و سیما داشتم (مدیر صدا و سیمای شاهد)، نامه های تغییر یافته مادران و همسران شهدا را در کنار شهدا و ایثارگران خواندیم. برنامه ریزی شود در تمام این نامه‌ها هیچ اهمیتی نداشت که تداوم خط ولایت و کالای انقلاب اسلامی به دستور شهدا بوده است. همسران شهدا با ایثار حق بزرگی بر گردن جامعه دارند. اگر فرزندان شهدا امروز شکوفا می شدند، تلاششان به سرانجام می رسید. سلامت و فرهنگ و کمال را از خانواده معظم شهید الگو بگیریم. حماسه جانفشانی مادران و همسران شهدا کمتر از ایثار رزمندگان و شهدا نیست. افتخار می کنم که مدت ها خدمتگزار خانواده شهید بودم و خوشبختانه وزرا و خانواده ایشان از پخش و فعالیت های تلویزیونی من راضی هستند.

وی ادامه می دهد: تاب آوری شرکت نیاز به افزایش دارد. ما باید او را به عنوان یک مدل از یک خانواده بزرگ ببینیم. حقیر، بنیانگذار مراکز روانشناسی و سیاستگذاری خدمات در بنیاد شهید نیز هستم و امروز در کسوت رئیس روانشناسی و شورای سازمانی می خواهیم بگوییم که در ایران روانشناسان بسیار خوش شانسی بودند. مادران و همسران شهدا در روانشناسی هم رفتار سالم و هم شخصیت سالم او در سیره و کردار خانواده بزرگی شاهد بود. در سازمان روانشناسی و شورا، بسیاری از همکاران ما همسران شهدا، فرزندان شهدا و ایثارگران هستند که در اقصی نقاط ایران به مردم خدمت می کنند. در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خدمتگزار شما هستیم. در این ماموریت خطیر ظرفیت خانواده شهدا و ایثارگران را بر عهده می گیریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا