ورزش

مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت

مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت

سخنگوی پلیس نیویورک گفت مردی که روز جمعه مقابل دادگاه محاکمه دونالد ترامپ خودسوزی کرد شبانه در بیمارستان درگذشت. مقامات پیش از این گفته بودند که حال او وخیم است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مردی که مقابل دادگاه محاکمه تاریخی دونالد ترامپ دست به خودسوزی زده بود یک پس از وخامت وضعیت جسمانی جان باخت.

این اتفاق روز جمعه در حالی مقابل دادگاه منهتن روی داد که روند انتخاب اعضای هیئت منصفه برای محاکمه نخستین رئیس جمهوری سابق تاریخ ایالات متحده در یک پرونده کیفری به اتمام رسیده بود.

رویترز در گزارشی ضمن اشاره به اینکه فرد یاد شده به دلیل جراحات شدید ناشی از سوختگی شدید تنها ساعاتی پس از این واقعه جان باخت به نقل از مسئولان آمریکایی آورده است که به نظر نمی‌رسد هدف از اقدام وی دونالد ترامپ بوده باشد.

سخنگوی پلیس نیویورک گفت که این مرد شبانه در بیمارستان درگذشت. مقامات پیش از این گفته بودند که حال او وخیم است.

به گفته شاهدان، این مرد چند جزوه تایپ شده از کوله‌پشتی‌اش درآورد و آن‌ها را روی هوا پرت کرد و بعد مایعی روی خود ریخت و خودش را به آتش کشید.

روی یکی از آن جزوه‌ها به «میلیاردرهای شرور» اشاره شده بود، اما قسمت‌هایی که شاهد رویترز دیده بود، اشاره‌ای به ترامپ نداشت.

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا