اقتصادیعمومیکسب و کار ویژه

مشخصات انواع تلویزیون شهری

تلویزیون شهری smd outdoor p5 , تلویزیون شهری smd indoor p5

تلویزیون شهری p5 smd indoor دارای کیفیت عالی و رزولیشن بالا مناسبترین گزینه برای محیط های داخلی است. ماژول این دستگاه ازنوع 3in1 smd rgb و با فاصله پیکسلی 5mm دارای رزولیشن فوق العاده نمایش جهت فاصله های دور و نزدیک میباشد. شرکت  بزرگترین واردکننده ماژول از کارخانه معتبر و با کیفیت عالی همواره بر کیفیت قطعات و طول عمر آنها تاکید دارد. ابعاد ماژول p5 smd 160*320  می باشد و در دو نوع کابینت دایکاست و کابینت فلزی مونتاژ و نصب می شوند. ابعاد کابین 64*64 می باشد و با اسمبل کردن کابینت ها سایز دلخواه مشتری  تولید می شود. تجهیز ورودی های پاساژ و فضای داخل با تلویزیون شهری smd full color جلوه بسیار زیبایی به فضای مجتمع های تجاری می بخشد.

همچنین هیچ محدودیت ابعادی برای ثبت سفارش وجود ندارد و مشتریان عزیز می توانند در ابعاد دلخواه  (حتی ابعادکوچک) جهت نصب در سردرب فروشگاه های داخل پاساژ این نوع محصول استثنایی پارساتابلو را سفارش داده و بهترین تیزرها را با بالاترین کیفیت نمایش دهند.  این تابلو تلویزیون شهری  اس ام دی هم به صورت اوتدور برای فضاهای بیرونی و هم به صورت ایندور تولید میشود و قابل استفاده است و در حال کلی از این نوع تلویزیون شهری در هر محیط و هر شرایط آب و هوایی میتوان استفاده کرد ، تصویر فوق العاده شفاف و زیبایی را نمایش میدهد .

مشخصات فنی تلویزیون شهری SMD p5 فول کالر

ردیف نوع مشخصات فنی
1 ماژول P5 smd 3in1 RGB دارایABS محافظ  1/16 scan
2 کابینت رنتال  رنگ کوره ای چرمی  ورق 1درب فلزی قفل شو زیمنسی دارای تهویه
3 IC  
4 LED EPistarچیپ تایوان
5 چیدمان پیکسل 3in1 RGB
6 عمر مفید 100,000 ساعت.در حدود 10-15سال
7 ابعاد ماژول mm   320*160
8 نرم افزار hd player       full color
9 تعداد LED درمترمربع 40000
10 تعداد پیکسل در مترمربع 40000
11 فاصله پیکسل 5mm
12  شدت نور 6000CDM2
13  ارسال اطلاعات USB _ HDMI- LAN -NET
14  دمای کارکرد 27-  60
15 شرایط محیطی IP64
16 بهترین فاصله دید بسته به ابعاد تابلو 2-300متر
17 تعداد رنگ قابل نمایش 16777000
18 زاویه دید 110درجه افقی و 60 درجه عمودی
19 مدت گارانتی 18 ماه
20 خدمات پس ازفروش 10 سال
21 قابلیت های نمایش نمایش رندوم افکت فیلم وعکس ومتون


تلویزیون شهری smd indoor p4 , تلویزیون شهری smd outdoor p4

تلویزیون شهری smd indoor p4 برای استفاده در فضاهای داخلی مناسبتر است و با کیفیتی بی نظیر و ایجاد تصویر کاملا واضح و شفاف، هر بیننده ای را مجذوب نمایش چشمگیر خود می کند. ساختار ماژول تلویزیون smd به صورت 3in1 یعنی 3 رنگ اصلی قرمز و سبز و آبی داخل یک چیپ smd می باشد.

مشخصات ماژول smd

  1. ابعاد ماژول اس ام دی 128*256 میلیمتر می باشد.
  2. ماژول smd ایندور برخلاف ماژول smd اوتدور رزین بندی ندارد.
  3. ABS محافظ آن بسیار سبک است.
  4. مناسب فضای داخلی می باشد.
  5. هنگام خرید تلویزیون فول کالر smd حتما شرایط محیطی خودرا به فروشنده بگویید.

اگر سایز تلویزیون های اس ام دی بزرگ باشد معمولا از کابینت های رنتال استفاده می شوند که به ابعاد 768*768 است. کابینت رنتال در دو مدل کابینت دایکاست smd و کابینت فلزی موجود می باشد. ماژول های smd پس از مونتاژ روی کابینت اسمبل شده و میتوان سایزهای دلخواه تلویزیون شهری smd را تولید کرد. ماژول های smd شرکت پارسا تابلو، ساخت کارخانه جینهوا یکی از بزرگترین و معروفترین تولیدکننده های ماژول در دنیاست که سابقه درخشانی در کشور ما دارد. پاور استفاده شده CL اورجینال و بردکنترل آن ساخت کارخانه huidu می باشد.

در صورتی که تابلوی شما داخل پاساژ نصب می شود نیز می توانید از کیفیت بی نظیر تصویر این نوع تابلو smd بهره ببرید. مجتمع های تجاری جدید درحال تجهیز مجتمع با تلویزیون SMD درداخل مجتع می باشند، زیرا زیبایی خاصی به ورودی مجتمع می بخشد.

 

مشخصات فنی تلویزیون شهری SMD p4 فول کالر

ردیف نوع مشخصات فنی
1 ماژول P4 smd 3in1 RGB دارای ABS محافظ  1/16 scan
2 کابینت رنتال  رنگ کوره ای چرمی  ورق 1 درب فلزی قفل شو زیمنسی دارای تهویه
3 IC MBI تایوان
4 LED EPistar چیپ تایوان
5 چیدمان پیکسل 3in1 RGB
6 عمر مفید 100000ساعت.درحدود 10-15سال
7 ابعاد ماژول mm   320*160
8 نرم افزار hd player       full color
9 تعداد LED در مترمربع 625000
10 فاصله پیکسل  4mm
11 تعداد پیکسل در مترمربع 62500
12  شدت نور 5000 CDM2
13  ارسال اطلاعات USB _ HDMI-LAN -NET
14  دمای کارکرد 27-  60
15 شرایط محیطی IP64
16 بهترین فاصله دید بسته به ابعاد تابلو 2-500 متر
17 تعداد رنگ قابل نمایش 16777000
18 زاویه دید 110 درجه افقی و 60 درجه عمودی
19 مدت گارانتی 18 ماه
20 خدمات پس ازفروش 10 سال
21 قابلیت های نمایش نمایش رندوم افکت فیلم و عکس ومتون

p10 پرنور

امروزه یکی از بهترین های صنعت SMD ، تلویزیون های شهری پرنور با شدت نور بالا و کیفیت عالی هستند. خریداران این نوع تابلوهای تبلیغاتی مایلند تصاویر محصولات خود را سردرب فروشگاه خود نمایش دهند.

مشخصات کلی p10 پرنور

  • قابلیت نمایش در آفتاب مستقیم
  • شفافیت تصویر
  • زاویه دید بالا
  • قابلیت های فول آپشن سخت افزاری  و نمایش فیلم و عکس و تیزر

ماژول سازنده این تابلو ها نیز ساخت کارخانه محبوب جینهوا است. از معروفترین تولیدات این شرکت میتوان به ماژول 806 aw اشاره کرد که در بین تولیدکننده‌های ماژول یکی از بهترین هاست. برای محافظت ماژول ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و جلوگیری از ضربه به ال ای دی از رزین و چسب سیلیکون زیر ABS استفاده میکنند.

درخرید تلویزیون شهری به سایزهای کوچکتر این نوع تابلوها، تابلو led فول کالر نیز گفته میشود.

برای تابلو های بزرگتر از 5 متر مربع بهتر است از کابینت رنتال96*96 استفاده شود. هنگام نصب تلویزیون شهری، پس از مونتاژ،  کابینت ها روی پایه فلزی نصب می شوند. این نوع از تلویزیون های شهری در دو نوع آنلاین و آفلاین موجود است که با اضافه کردن دستگاه ویدئو پروسسور به راحتی کاربر می تواند تلویزیون (مثلا پخش مستقیم فوتبال) را روی تلویزیون شهری , تنها با فشردن یک دکمه نمایش دهد و پس از اتمام دوباره با فشردن همان دکمه تلویزیون رابه حالت قبل( نمایش تبلیغات و تیزر) برگرداند.

اطلاعات کلی بزرگترین تولید کننده تلویزیون شهری

شرکت میدان تایمز در شهر نیویورک ساخته شد.

این نمایشگر با ۲۴ میلیون پیکسل ال ای دی دارد که وضوح تصاویرش از بهترین تلویزیون ها هم بیشتر می باشد.(این تلویزیون شهری بر روی یک ساختمان ۸ طبقه در نیویورک نصب شد.)

19 نوامبر در نیمه های سه شنبه شب در میدان تایمز نیویورک  بزرگترین تلویزیون شهری جهان  به نمایش عموم گذاشته شد. هزاران توریست این لحظه به یادماندنی را با دوربین های عکاسی شان ثبت نموده اند. این تلویزیون شهری غول آسا که با ۲۴ میلیون ال ای دی – پیکسل، وضوحی بی سابقه را به نمایش می گذارد، تصاویر را با کیفیتی تازه پیش چشم بیننده قرار می دهد.

به گفته ی سخنگوی شرکتی که این مکان را به منظور برپایی بیلبورد خارق العاده اش کرایه کرده، این تلویزیون شهری در نوع خود بزرگترین تلویزیون شهری جهان محسوب می شود. دوربین های به کار رفته در این صفحه هم قادر به شکار صحنه های اطراف و رهگذران و بازپخش آن ها خواهد بود.

مساحت این نمایشگر عظیم ۲۳۰۰ مترمربع می باشد که تقریبا برابر با مساحت زمین بازی فوتبال آمریکایی است. این نمایشگر بر نمای ساختمان یک هتل نصب گردیده ودارای ۱۰۰ متر ارتفاع می باشد.

هر روز ۳۰۰ هزار نفر از روبروی آن عبور می کنند طبق پیش بینی انجام شده  با وجود این بیلبورد این تعداد از تعداد کنونی، افزایش می یابد. اولین شرکتی که این بیلبورد را اجاره نمود، شرکت گوگل می باشد که برای چهار هفته این محل به خود اختصاص داده است.

بهتر است بدانید که هزینه  گران ترین تلویزیون شهری در جهان برای تبلیغات ۴ هفته ای گوگل، ۲٫۵ میلیون دلار معادل حدودی 62 میلیارد تومان ایران می باشد

منبع :  https://www.allvisionmedia.ie/digital-signage/digital-menu-boards/

دکمه بازگشت به بالا