عمومیکسب و کار ویژه

معرفی بازی Ready Or Not 

مقدمه‌ای بر یک پیروزی

پتانسیل هدر رفته گان پلی و دیگر المان‌های مربوط به گیم‌پلی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و علاوه بر “واقعی” بودن کیفیت مناسبی دارند. هندلینگ اسلحه‌ها واقع‌گرایانه پیاده‌سازی شده و استفاده از هر سلاحی در بازی حس خاص خود را دارد. همچنین شما می‌توانید سلاح‌های خود را نیز به دلخواه خود شخصی سازی کنید. البته در نسخه‌ی دسترسی زودهنگام برخی از موارد نیمه تمام بودند و احتمالا در روز عرضه شاهد موارد بیشتری در شخصی سازی خواهیم بود.

نگاهی به گیمپلی

همه لیاقت شانس دوباره را دارند، به جز شما! هوش مصنوعی بازی بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود. افراد مسلح می‌توانند با شلیک یک گلوله به راحتی شما یا هم‌تیمی‌هایتان را به قتل برسانند و به اعمال شما واکنش نشان می‌دهند. حتی برخی از افراد غیرمسلح از دستور شما نافرمانی کرده و می‌توانند شما را به دردسر بیندازند. هوش مصنوعی یاران شما در بخش تک نفره نیز عملکرد مناسبی دارند و دستورات شما را به خوبی اجرا می‌کنند و واکنش آن‌ها به اتفاقات مختلف سریع است. اما این هوش مصنوعی بی‌ایراد نیست، بعضی وقت‌ها افراد شما به دستورات شما تا انتهای مرحله واکنشی نشان نمی‌دهند و به دردسر می‌افتید. همچنین برخی از افراد غیر نظامی نیز به هشدار‌های شما واکنشی نشان نمی‌دهند و شما ناچار به استفاده از زور و دریافت امتیاز منفی می‌شوید. قانون هیچ وقت در نمی‌زند

نگاهی به محتوای بازی

در دیگر نسخه‌هایی که به صورت محدود از این عنوان منتشر شد، علاوه بر بخش تک‌نفره و کوآپ، بخش چند نفره یا همان PVP نیز وجود داشت. با توجه به بازخورد‌های منتشر شده این بخش تعریف چندانی نداشت اما قسمت تک نفره و کوآپ کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی دارد. شما می‌توانید به جای هوش مصنوعی در کنار دوستان خود بازی کنید و تاکتیک‌های مختلف را اجرا کنید. هنگام بازی با دوستان این عنوان روی مفرح خود را نیز نشان می‌دهد.

وقتی اولویت‌ها دردسر ساز می‌شوند  در مطلب زیر میتونی به یک معرفی نامه مختصر و مفید درمورد محصولی که میخوای بخری دست پیدا کنی و اخر همین مطلب هم تریلر بازی و مشخصات مورد نیازو قرار دادیم < یکی از خبره‌ترین نیروهای پلیس در دنیا، نیروهای ویژه SWAT هستند. SWAT که مخفف عبارت Special Weapons and Tactics به معنای سلاح و تاکتیک‌های ویژه است، نیروهایی خبره و کارآزموده در اختیار دارد که برای مقابله با سخت‌ترین و حساس‌ترین شرایط اعزام می‌شوند. زمانی که SWAT درگیر ماجرا باشد، موضوع بسیار جدی و حیاتی است. بازی Ready or Not از استودیو VOID Interactive عنوانی جذاب در سبک شوتر اول‌شخص بوده که شما را در قدم‌های یک مأمور SWAT قرار می‌دهد.

گیم پلی بازی مملو از لحظات حساس و مهیج است که باید توسط تاکتیک‌ها و استراتژی‌های دقیق آن‌ها را پیش ببرید. در نقش مأمور SWAT شما باید تمام جوانب را بسنجید و مأموریت‌ها را به تمیزترین شکل ممکن به پایان برسانید، اینجا خبری از شلیک‌های ممتد و بی‌هدف با سلاح نیست و برای هر تصمیمی، باید خوب فکر کنید. وجود قوانین فیزیک واقع‌گرایانه گلوله‌ها، برخورد آن‌ها به سطوح و واکنش مختلف هر کدام و کنترل دقیق هر سلاح تجربه این بازی را از تمامی شوترهای اول‌شخص دیگر متمایز می‌کند شما به بیش از 60 مدل مختلف سلاح و تجهیزات پلیس SWAT برای پیشروی در مراحل بازی دسترسی دارید که بسته به نوع مأموریت، باید هر بار چیزهای متفاوتی با خودتان حمل کنید. شاید در یک مأموریت مخفی‌کاری حرف اول را بزند و صداخفه‌کن ابزاری ضروری باشد، شاید هم در برخی جاها نیاز به مواد منفجره قوی داشته باشید تا مسیرهای جدیدی را باز کنید.

خرید بازی ready or not

رهبر گروه نیز خودتان هستید و فرمان‌های مختلف را باید در هر مأموریت به اعضای تیم خود بدهید، فقط مراقب باشید که جانشان با دستور اشتباه به خطر نیفتد. تنوع مراحل و سناریوهای بازی نیز بالا بوده و در هر کدام به شکل متفاوتی به چالش کشیده خواهید شد. گرافیک زیبای بازی هم به واقع‌گرایانه‌تر شدن آن کمک شایانی کرده است.

توسعه‌دهنده VOID Interactive اعلام کرده که شوتر تاکتیکی Ready or Not در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) از دسترسی زودهنگام خارج می‌شود. تریلر معرفی را در زیر مشاهده کنید. در کنار حالت محبوب بازی کوآپ، Ready or Not یک حالت تک نفره به نام Commander Mode نیز دارد. این بازی دارای ۱۸ ماموریت است که می‌توان آن‌ها را به صورت تک‌نفره یا آنلاین با حداکثر ۵ بازیکن انجام داد این ماموریت‌ها دارای طیف گسترده‌ای از اهداف هستند، از موقعیت‌های گروگان گرفته تا تهدیدات بمب.

Ready or Not از زمان انتشار Early Access جنجال‌های زیادی را به خود دیده است. در سال ۲۰۲۲، پس از به‌روزرسانی محتوایی که مرحله کلوپ شبانه را اضافه کرد، از استیم حذف شد از آن زمان این بازی دوباره در Steam در دسترس قرار گرفته و استودیو اعلام کرده که به دلیل نقض علامت تجاری در نقشه Nightclub، مجبور به حذف آن شده است.

بازی Ready or Not تنها بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و استودیو در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه این شوتر برای کنسول‌ها ندارد. عده زیادی از بازیکنان آن را یک دنباله معنوی خوب برای سری بازی SWAT می‌دانند. این اولین بازی بزرگ Void Interactive محسوب می‌شود و آن‌ها پیش از تنها دو عنوان Perilous Dungeon و Chrono Boost را برای گوشی‌های اندرویدی به بازار عرضه کرده‌ بودند.

نقد و بررسی

بازی Ready or Not برای استیم معرفی Ready or Not برای استیم بازی Ready or Not برای استیم یک عنوان تاکتیکال شوتر و اکشن است که توسط استودیوی VOID Interactive توسعه داده شده است. این بازی در حال حاضر فقط در انحصار کامپیوتر است و برای کنسول عرضه نشده، اما سازندگان بازی با توجه به موفقیت آن، قصد دارند بر روی نسخه کنسول بازی نیز کار کنند.

بازی Ready or Not، شباهت زیادی به بازی رینبو سیکس سیج دارد اما فضای بازی، گیم پلی و سلاح های بازی واقعی گرایانه تر است. در این بازی ما در نقش یک تیم سلاح ها و تاکتیک های ویژه یا S.W.A.T در یک شهر خیالی به نام Los Suenos در ایالت کالیفرنیا ایفای نقش می کنیم. شهری که موجی از جرایم مختلف در آن اتفاق می افتد و نیازمند یک تیم قهار برای کنترل آن است. بازی ردی اور نات، یک عنوان سینگل پلیر و مولتی پلیر است، اما برای لذت بیشتر از آن بهتر است آن را با دوستان خود بازی کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا