اقتصادی

معرفی ۱۱ نانوایی متخلف گنبدی به تعزیرات

تی تی آنلاین/گلستان معاون فرماندار گنبدکوی با صدور بیانیه ای به شورا و توسعه پرونده 11 متخلف نانوایی این شهرستان را به تعزیرات جمهوری ارجاع داد.

جدیت دولت در برخورد با تخلفات در حوزه آرد و نان، محمدرضا میرنیا زر در گفت وگو با تی تی آنلاین، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع نان به عنوان یکی از ارکان اصلی در سبد غذایی مردم، این موضوع است. جدی و جدی اقدامات قاطع با متخلفان این منطقه. گرفت

وی با بیان اینکه ایستگاه های مشترک و بازرسی و نظارت از واحدهای نانوایی گنبدکاووس افزایش چشمگیری داشته است، افزود: در این نوبت دهی ها 11 نانوایی متخلف به عنوان مجازات کمبود عرضه آرد به استانداردهای دولتی گنبدکاووس معرفی شدند.

معاون عمرانی استانداری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تحملی برای رسیدگی به تخلفات بر اساس حقوق مردم نداریم، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی و قضایی نیز باید از تکرار تخلفات بازدارند و از تکرار آن جلوگیری کنند.

میرنیا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه آرد و نان از جمله فروش غیرمجاز آرد، مراتب را به صورت حضوری و یا با شماره تلفن 135 یا اکانت اینترنتی 135 به مراجع ذیصلاح اطلاع دهند و افزود: مردم نیز می توانند تخلفات را به آیین نامه الف گزارش کنند. با 124 تماس بگیرید. آنها به صنعت، معدن و تجارت مربوط می شوند.

پیام پایانی

دکمه بازگشت به بالا