علم و سلامت

صدور حکم تعطیلی چهار بیمارستان از سوی تعزیرات/ جریمه ۱۳ هزار میلیاردی همراه اول و ایرانسل

مدیرکل تعزیرات استان تهران از تعطیلی چهار بیمارستان تهران به دلیل کسالت بیش از حد خبر داد و گفت: چهار بیمارستان برای بار سوم این تخلفات را مرتکب شده اند و طبق قانون باید تعطیل شوند، اما اگر می توانند، برای رفع ابهامات. ، تخفیف داده می شود.” .

به گزارش تی تی آنلاین، محمدعلی اسفنانی در این خصوص اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از بیمارستان‌های تهران مرتکب اضافه‌درمانی شده‌اند که بررسی می‌شود و در چهار مورد اضافه برداشت از بیماران به‌ویژه بیماران مبتلا به عروق بیماری کرونا مشاهده شده است.

مدیرکل تعزیرات استان تهران از تعطیلی چهار بیمارستان در تهران به دلیل بیماری خبر داد و گفت: از آنجایی که این رژیم هنوز قطعی نشده است، از ذکر نام این بیمارستان‌ها متأسفیم اما هر چهار بیمارستان برای سومین بار اشتباه است.»

وی گفت: توده ای در ندامتگاه ماده 11 گذاشته شد، کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که متعلق به دانشگاه های علوم پزشکی است، خیلی سریع به آنها مراجعه کردیم و تصمیم اولیه صادر شد و به بیمارستان گزارش نمی دهیم. .

مدیرکل تعزیرات استان تهران افزود: این چهار بیمارستان در تهران درجه سه هستند و هر چهار بیمارستان متخلف هستند، بنابراین هر چهار بیمارستان باطل شده و باید مجوز تعطیل شود.

اسفنانی گفت: این بیمارستان برای اولین بار بود که 221 میلیارد یورو از مردم دریافت کرد و علاوه بر این مبلغ باید 3 میلیارد و 130 میلیون تومان نیز به خزانه دولت واریز کند.

وی افزود: این بیمارستان به دلیل تمدید پروانه مجرم شناخته شده و انتقادات کتبی نیز نسبت به مجوز نمایندگی پزشکی و مجوز هیئت پزشکی دریافت کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت: بیمارستان دوم نیز به پرداخت 10 برابر تخلف و همچنین جریمه نقدی وجه و ابطال پروانه وکالت فنی و ابطال تخلف محکوم شد. . مجوز، احکامی برای این بیمارستان صادر شد.

اسفنانی اضافه کرد: بیمارستان سوم نیز 178 میلیون نفر دیگر پذیرفته شده است که از این تعداد علاوه بر درآمد این پول، باید یک میلیارد و 700 میلیون جریمه هزینه کنند و پروانه تاسیس را لغو و مجوز را حذف کنند. یک عامل فنی مقررات دیگری برای این بیمارستان صادر شد.

وی گفت: بیمارستان چهارم نیز به ظن دریافت و علاوه بر پرداخت 21 میلیارد و 607 میلیون ریال و جریمه نقدی و ابطال پروانه و ابطال مدیر پروانه فنی به پرداخت 458 میلیون ریال اضافی از افراد محکوم شده است. اصلاح نوشتاری و حرکات روده در پزشکی او محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: این چهار بیمارستان به دلیل تخلفات سوم و دوم قانونی تعطیل می شوند و در صورت رفع شبهات به دلیل تعطیلی بیمارستان مشمول سوما می شوند. در این مورد صلاح نیست.»

از مسئولان اسفنانی برای رسیدگی به مردم به بیمارستان فراخوانده می شود و در غیر این صورت با متخلفان در اهم موارد رسیدگی می شود.

گفته می شود شاکیان چهار بیمارستان خصوصی داشتند که از این تعداد بیماران عروق بیماری کرونا وجود داشت، اما سایر بیماران در این موارد شکایت داشتند.

13 هزار میلیارد دقیقه همراه اول و ایرانسل در پنالتی

مدیرکل دولت تهران از ۱۳ هزار ضرب و شتم همراه اول و ایرانسل برای بسته‌های بیشتر دریافتی از مشتریان در اینترنت در سال گذشته خبر داد.

محمدعلی اسفنانی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شکایت از مرجع قانون و ارتباطات دو صدا و سیمای اول و اپراتورهای تلفن همراه تهران از انتشار حکم حدود یک سال پیش پشیمان شده است؟ وی افزود: رسیدگی به این پرونده زمان زیادی به طول انجامیده است زیرا باید تحقیقات صورت گیرد و کارگران ماهر تصمیم بگیرند که هزینه های اضافی دریافتی از افراد در بسته های بلندمدت و کوتاه مدت چگونه تامین می شود زیرا کار فوق العاده بود. فنی و برخی مراجع میزان تخلف را به ما اعلام کرده اند.

وی گفت: در این مورد در یکی از شعب بدوی ما استعلام صورت گرفته و به نتیجه کلی رسیده و شعبه تجدیدنظر این رای را تکمیل و اجرا کرده است.

اسفنانی افزود: در همین راستا اپراتور همراه اول 7 هزار و 603 میلیارد ریال وجه نقد از منابع عمومی و ایرانسل برای اولین بار به دلیل تخلف جریمه نقدی و برای اولین تخلف 5 هزار و 407 میلیارد ریال جریمه شده است.

وی گفت: اگر فکر می کنید مردم از این دعوا متضرر می شوند می تواند به مردم خسارت وارد کند.
اسفنانی افزود: این حکم در اداره کل تعزیرات استان تهران قطعی است و در صورت رسیدگی قابل تجدیدنظر در دیوان عدالت اداری و در صورت عدم صدور قرار در دیوان عدالت، این رأی قابل تجدیدنظرخواهی در دیوان عدالت اداری است. امروز قابل اجرا باشد.»

اسفنانی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر چالش های سازمان تعزیرات در رسیدگی به پرونده های اموالی که در سال 1395 با آن مواجه است. مالکیت سازمان دارد؟ وی افزود: جمعه گذشته به همراه رئیس قوه قضائیه برای جمع آوری و فروش اجناس به سازمان مراجعه کردیم که البته چهار بار به این مرکز مراجعه کردم.

وی گفت: دو موضوع جدی وجود دارد که یکی از آنها رعایت اصل موضوع بود و رئیس تشریفات قانونی نیز تاکید کرده است که این شیوه صیانت از اموال نیست.

اسفنانی تصریح کرد: کندو و انبار تعریف خاص خود را دارد و ما شاهد بوده ایم برخی از کالاها در فضای باز انبار شده که در اثر گرما، سرما، برف و باران آسیب دیده اند و برخی کالاها در انبارهای سرپوشیده بوده است، اما نحوه تجارت صحیح نیست، زیرا کالاها تمام شده است، آنها پس داده می شوند و کدهای درج شده فقط برای خودشان قابل تشخیص است، و منبع مخترع کیست و پرونده از کجا آمده است؟

وی گفت: متأسفانه به دلیل مشکلاتی که همچنان وجود دارد، تفاوت آمار و پیشرفت بازدید، گزارش می دهیم که 900 پرونده به ثمر رسیده در تعزیرات تهران در این رویداد موجود نیست، در حالی که آمار دقیق خود را در آنجا ارائه می کنیم. فایل موجودی کل شامل 378 مورد است.

مدیرکل تعزیرات استان تهران افزود: برای مابقی پرونده ها حکم صادر شده و این ۳۷۸ پرونده نیز در دست رسیدگی است و پرونده ای مربوط به سال های گذشته نداریم.

اسفنانی گفت: مواردی وجود دارد که در زمان کشف کالا، ممنوع یا مجاز بودن این کالاها مشخص نشده است. خرج کردم

وی افزود: در هر صورت بنا به توصیه رئیس قوه قضائیه و تایید کارگروه، امروز یکی از بهترین پرسنل خود را برای بررسی دقیق اموال و در صورت وجود خطرات تعیین کرده ایم. حکم زودتر خواهد رسید

در پاسخ به اسفنانی، آیا به سرعت پاسخ سوال مجازات را پیدا می کنید؟ وی گفت: یکی از مشکلات ناشی از طولانی شدن رسیدگی، استعلام است.

وی افزود: امروز یکی از روسای بازنگری تعزیرات گفت 20 بار بازجویی در این پرونده تکرار شده اما هنوز به ما پاسخی نداده است و این روند تحقیقات را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا