عمومیکسب و کار ویژه

مناسب ترین جواهر برای من چیست؟

اگر به دنبال یک بهترین انگشتر برای خوش شانسی هستید ادامه مطلب را بخوانید.بسیاری از افراد در جامعه هستند که به کلمه شانس یا خوش شانسی اعتقاد بسیاری دارند ولی همه ی ماها از اشیاء اطراف خود انرژی منفی یا مثبت می گیریم حالا اگر مثبت بود میگوییم که بله برایمان خوش شانسی آورد یا برعکس . یکی از چالش‌هایی که هنگام خرید طلا یا جواهرات با آن روبرو هستیم انتخاب سایز جواهرات است. با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم با ارائه یک راهنمای سایز کامل برای همیشه چالش‌های مربوط به این موضوع را پشت سر بگذاریم.

قبل از پاسخ دادن به این که بهترین سنگ شانس کدام است باید برای همه یاد آور کنیم که انواع سنگ های تمامی انگشتران برای خانم ها و آقایان خواص و ویژگی ها و مزایای متفاوتی دارند پس نمی توان گفت عقیق برای اقایان خیلی مفید است برای یک خانم هم همان مزایا را دارد .

سنگ عقیق و فیروزه ( سنگ انگشتر مناسب آقایان )

به تاریخچه سنگ های عقیق و فیروزه در گذشته که می رویم این دو سنگ را برای آقایان بسیار مفید یاد کرده اند از جمله استفاده انگشتر عقیق موجب می شود دعا های فرد مستجاب و حاجت روا شود هم چنین باعث می شود تمامی بدی ها دور و غم اندوه کم شود و انرژی های بد دور می شود .

به همین دلیل بیش تر آقایان از انگشتر های با نگین عقیق و یا فیروزه استفاده می کنند و بسیار در بین آقایان محبوب می باشد .

انگشتر یاقوت سبز شانس

از لحاظ مذهبی هم می توان گفت انداختن انگشتر عقیق با هزار رکعت نماز برابر است که از این رو انسان ها می گویند انگشتری که در دست داریم برایمان شانس آورد و بسیار خوش یمن بود به همین دلیل است که آن را از خود دور نمی کنند و همیشه همراه خود استفاده می کنند  و برایشان بسیار با ارزش است .

متریال و جنس رکاب مناسب جواهرات آقایان ، فلز نقره می باشد و فلز طلا برای آقایان برعکس بانوان مناسب نیست فلز نقره خاصیت ضد میکروبی و بهبود گردش خون را در خود دارد که بسیار برای بدن آقایان مطلوب است .

 الماس و یاقوت  ( سنگ انگشتر مناسب بانوان )

سنگ های الماس و یاقوت بسیار بین بانوان مجبوب بوده و باعث تقویت انرژی درونی ، شادابی و افزایش اعتماد به نفس زنان می شود . رکابی که برای بانوان مناسب است طلا و نقره می باشد که طلا  فوایدی زیادی دارد از جمله نابهنجاری های غددی و عصبی مشکلات زنانه و بیماری های قاعدگی را از بین می برد و فشار عصبی را کاهش می دهد.

انگشتر شانس زنانه

رکاب انگشتر خوش شانسی برای بانوان فلز طلا بهترین گزینه می باشد چرا که استفاده طلا برای یک خانم نه تنها یک فلز زینتی و با ارزش است در واقع دانشمندان می گویند که طلا موجب درمان بیماری هایی از جمله آسم و روماتیسم مفصلی و …. است و باعث کاهش استرس و اضطراب و باعث افزایش سیستم دفاعی و بهبود سیستم عصبی و لنفاوی هر خانمی می شود پس استفاده حداقل یک انگشتر کوچک هم می تواند برای زن خوش یمن باشد .

سنگ پریدوت  ( سنگ مشترک بین آقایان و بانوان )

سنگی که هم برای بانوان و هم برای آقایان مفید و مناسب می باشد و اگر شما همیشه حس خستگی و بی حالی دارید بهتر است سنگ پر خاصیت پریدوت حالا در قالب انگشتر یا گردنبند به همراه داشته باشید چون آرامش عجیبی به شما منتقل می کند هم چنین این سنگ باعث بهبود سنگ صفرا و مشکلات کبدی هم بسیار مفید است .

عده ای انگشتر پریدوت را برای بهترین انگشتر برای خوش شانسی می دانند و این سنگ را سنگ پول می نامند و این سنگ باعث افزایش قدرت ، رفاه و نشاط می شود.

راهنمای انتخاب طلا و جواهر مناسب سن موضوع این مقاله ما خواهد بود. طلا و جواهرات جزو تجهیزاتی هستند که از گذشته تا کنون محبوب بوده و هم خانم‌‌ها و هم آقایون از آن‌ها استفاده می‌کردند.

همانطور که همه می‌دانیم طلا و جواهرات تنوع بسیار زیادی دارند و گاهی انتخاب مناسب‌ترین نوع طلا و جواهرات، سخت و سردرگم‌کننده می‌شود. از طرفی دیگر برای خرید مناسب‌ترین طلا و جواهرات باید فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار داد که یکی از مهم‌ترین این مسائل توجه به سن است.

سنین مختلف از کودکان تا بزرگسالان به استفاده از طلا و جواهرات علاقه‌مند هستند. زیرا طلا و جواهرات تاثیر مطلوبی بر زیبا شدن ظاهر و استایل خواهند گذاشت. اما در صورتی که طلا و جواهرات مناسب با سن انتخاب نشوند نه تنها ظاهر و استایل را زیبا نمی‌کنند و کارایی خاصی نیز برای شما نخواهند داشت بلکه ویژگی‌های شخصیتی شما را نیز به درستی بیان نخواهند کرد.

انواع طلا و جواهرات مناسب سن علاوه‌بر‌این که زیبایی ظاهر و استایل را چندبرابر می‌کنند بلکه ارزش زیادی نیز دارند. بنابراین برای خرید طلا و جواهرات باید دقت بیشتری را به خرج داد و به مسئله سن توجه ویژه‌ای نمود.

ما در این مقاله راهنمای خرید طلا و جواهر مناسب با همه سنین مختلف را به شما آموزش می‌دهیم پس با ما همراه باشید تا بتوانید انتخابی درست و مطمئن را داشته باشید. همچنین برای انتخاب مناسب‌ترین طلا و جواهرا مناسب با هر سن می‌توانید زیباترین انواع آن را از آرامه تهیه کنید و از راهنمایی کارشناسان فروش این مجموعه بهره ببرید.

انتخاب طلا و جواهر مناسب هر رنج سنی

طلا و جواهرات جزو زیورالاتی هستند که استفاده از آن‌ها در سراسر دنیا رواج دارد و در صنعت مد و زیبایی جایگاه ویژه‌ای دارند.

طلا و جواهرات از سنین مختلف نوزادی و کودکی، نوجوانی و جوانی، میانسالی و پیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای هر کدام از این سنین طلا و جواهرات خاصی مناسب و کاربردی هستند که ما در ادامه به راهنمایی انتخاب هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم‌

طلا و جواهرات مناسب نوزادان و کودکان

ابتدا باید بدانید که نوزادان دارای پوست حساسی هستند و امکان دارد که طلا و جواهر استفاده شده، پوست آن‌ها را اذیت کند و به آن‌ها آسیب برساند. بنابراین پیشنهاد ما به شما برای خرید طلا و جواهرات مناسب نوزادان، خرید سنجاق سینه طلا برای آن‌ها است که هیچ خطری برای آن‌ها ندارد. همچنین در گذشته اعتقاد داشتند که طلا و جواهرات، نوزادان  را از چشم بعد دور نگه می‌دارد.

کودکان نیز به دلیل این که به بازیگوشی و شیطنت مشغول هستند بهتر است که طلا و جواهراتی استفاده کنند که بدون خطر باشد و به آن‌ها آسیبی وارد نکند. برای مثال خرید طلا و جواهراتی با لبه تیز برای کودکان مناسب نیست و امکان دارد که به آن‌ها آسیب بزند. بنابراین بهتر است جواهراتی برای کودکان استفاده شود که گرد و بدون لبه باشند تا خطری آن‌ها را تهدید نکند.

نتیجه گیری

طلا و جواهرات جزو تجهیزات زیبا و کاربردی هستند که برای سنین مختلف قابلیت استفاده را دارند. برای انتخاب طلا و جواهرات باید توجه ویژه‌ای کرد زیرا همه طلا و جواهرات مناسب همه سنین نیستند. برای خرید طلا و جواهرات باید موارد مختلفی را مدنظر قرار داد که یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب طلا و جواهرات مناسب، سن است.

در صورتی که طلا و جواهرات مناسب سن انتخاب نشوند باعث بیشتر نشان داده شدن سن می‌شوند و همچنین جلو  و زیبایی خاصی نخواهند داشت. اما جواهراتی که مناسب با سن هر فرد انتخاب شوند، بسیار زیبا و کاربردی خواهند بود.

برای انتخاب طلا و جواهرمناسب هر سن باید فاکتور‌های منحصر به فردی را مد نظر قرار داد. که ما در مقاله راهنمای انتخاب طلا و جواهر مناسب سن به بررسی همه اصول و نکات لازم جهت انتخاب طلا و جواهرات مناسب سنین مختلف پرداختیم.

دکمه بازگشت به بالا