علم و سلامت

موتورسواری بدون ترس از زمین خوردن امکان‌پذیر شد / عکس

اولین اسکوتر برقی جهان با فناوری خود تطبیق توسط استارتاپ Liger Mobility در نمایشگاه Auto Expo هند رونمایی شد. همانطور که می توانید باور کنید، این اسکوتر همیشه می تواند تعادل خود را روی دو چرخ بدون کمک سوار حفظ کند. با تکیه بر این ویژگی، با بهبود آن، استفاده از اسکوتر راحت تر می شود.

مهندسان Liger Mobility از انواع حسگرهای پیشرفته و الگوریتم های نرم افزاری برای حفظ تعادل اسکوتر برقی خود استفاده کردند. این سنسورها و الگوریتم ها با نظارت مداوم و تنظیم موقعیت اسکوتر از واژگونی آن جلوگیری می کنند.

موتورسواری بدون ترس از سقوط امکان پذیر است / عکس

اسکوتر برقی Liger Mobility مجهز به موتور قدرتمندی است (طبق انتشارات هندی). در مورد قدرت تولید این موتور اطلاعاتی در دست نیست اما استارت آپ هندی می گوید که به لطف روز شکرگزاری می تواند به حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت دست یابد. هیچ جزئیاتی در مورد ظرفیت باتری منتشر نشده است، اما می دانیم که نیازی به شارژ مجدد تا 60 کیلومتر نیست. طبق بیانیه رسمی، شارژ کامل باتری این اسکوتر برقی 2 ساعت زمان می برد.

فناوری خودتنظیمی اسکوتر برقی Mobility Liger را به گزینه ای مناسب برای افرادی که دارای اختلالات حرکتی و ناتوانی های جسمی هستند تبدیل می کند. جالب اینجاست که این روروک مخصوص بچه ها می تواند با حرکات بدن فرد نشسته سازگار شود تا تعادل را در هر شرایطی تضمین کند.

5858

دکمه بازگشت به بالا