استان ها

نام‌نویسی ۱۰ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده‌گذاری برای اخذ کارت هوشمند اقامت در البرز

تی تی آنلاین/البرز مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز از صدور ۲۴ هزار کارت هوشمند و نام‌نویسی ۱۰ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده‌گذاری برای دریافت کارت هوشمند در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش تی تی آنلاین، به نقل از استانداری البرز، سیروس دهقان شیری در جلسه هماهنگی طرح‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرین در سال جدید که با حضور مدیران دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع استان برگزار شد؛ ضمن تبریک تقارن بهار طبیعت و بهار عبادت، شهادت مستشاران کشور توسط رژیم اسرائیل در کشور سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

وی با تبیین اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ و با اشاره به حجم گسترده ارباب رجوع، تحویل ۲۴ هزار کارت هوشمند و همزمانی این طرح با طرح گذرنامه، ثبت‌نام حدود ۱۰ هزار تبعه خارجی در طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده ‌ذاری اتباع خارجی در زنجیره تولید، از زحمات مدیران و کارکنان دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز گفت: اتباع خارجی که در طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده‌گذاری شرکت کرده و وجه خود را تکمیل کرده‌اند پس از نوبت دهی و اعلام از سوی دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی می‌توانند جهت دریافت کارت هوشمند مراجعه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا