علم و سلامت

نخستین کامیون های حامل واکسن فایزر راهی بیمارستان های آمریکا شد

آفتابنیوز؛

Taste Perna ، مدیر عامل Serp Speed ​​، Glory ، که واکسن ها را توزیع می کند ، گفت: “آزمایشگاه Pfizer پیش بینی می کند 2.9 میلیون واکسن در هفته ، UPS و FedEx توزیع کند.” .

واکسن های توزیع شده Floras در ایالات متحده ایمن هستند ، شرایط بیمارستان برای واکسیناسیون انتخاب شده است.

Pfizer از مدیر عامل شرکت آزمایشگاهی آلبرت بورا استفاده می کند ، که در کارخانه های میشیگان ، ماساچوست و میسوری برای تولید و توزیع سریع واکسن ها گفت.

وی گفت: “علمی تلاشهای آنها واکسنی را برای کمک به ویران کننده ترین بیماری همه گیر برای همیشه ایجاد کرده است.”

اولین محموله های واکسن تاج اولین سازمان غذا و داروی ایالات متحده است که استفاده اضطراری از واکسن Pfizer در جمعه شب را تأیید کرد.

مقامات بهداشتی ایالات متحده ، خدمات ترجمه و بیمارستان ها اکنون با مخزن آماده به کار شروع می شوند. برنامه ریزی ها ، برای شروع سیستم های بهداشت عمومی جمهوری واکسیناسیون صبح روز دوشنبه است.

شرکت فایزر با دولت ایالات متحده توافق کرده است که 100 میلیون دوز واکسن را تا مارس آینده (اوایل آوریل) تأمین کند. طبق این توافق نامه ، واکسن برای عموم رایگان است.

در حال حاضر نزدیک به 16 میلیون نفر در ایالات متحده مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب هستند ، بر اثر این بیماری درگذشتند و حدود 300000 نفر در کشور هستند. علیرغم انتشار اولیه واکسن ، مقامات آمریکایی همچنان استفاده از ماسک های پزشکی ، فاصله 2 متری و زمان پرواز مورد نیاز ، به ویژه در طول سال را توصیه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا