عمومیکسب و کار ویژه

نرم افزار بازنویسی محتوا فارسی (آنلاین، رایگان و بدون نیاز به دانلود)

ابزار رونویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می‌کند بدون دانلود رایگان نرم‌افزار رونویسی متن هوش مصنوعی، محتوای خود را رونویسی و ترجمه کنید و توسط بسیاری از این نرم‌افزارهای رونویسی محتوا به صورت آنلاین و تحت وب ارائه می‌شود. زبان، به سادگی مطالب خود را بازنویسی کنید و از این محتوا برای خرید رپورتاژ تبلیغات یا خرید بک لینک یا کاهش درصد تشابه متن علمی و پژوهشی مورد نیاز استفاده کنید.

این ابزار تنها برای علاقه مندان به سئو نیست، می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به کپی و متن منحصر به فرد باشد، این ابزار شگفت انگیز با ارائه هوش مصنوعی به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده کمک می کند.

چند نوع محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد و به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی متن با نیروی انسانی

در این حالت متن توسط کارکنان و افرادی که در تولید محتوا فعالیت می کنند رونویسی می شود. این سبک از بازنویسی معمولاً با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتیجه این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید یا حتی آن را به صورت محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین تحویل محتوا باشد.

ترجمه کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش ها اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادف این کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات مانند نسخه اصلی است. این ممکن است یکی از ایرادات این سبک باشد. این بدان معنی است که کلمات حذف نمی شوند، بلکه فقط مترادف آنها در جای خود قرار می گیرند و جایگزین می شوند.

هوش مصنوعی هوشمندانه بازنویسی می کند

بازنویسی محتوا از نظر مفهومی یکی از بهترین سبک ها برای بازنویسی متن است که توسط انسان و ماشین قابل انجام است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است در برخی جمله ها ترتیب کلمات یکسان باشد و در برخی جملات به طور کامل تغییر کند تا یک جمله جدید اما با همان اصل ایجاد شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن نشونت رایگان موجود در این صفحه، برای کاربران غیرتجاری و معمولی با زمان محدود برای بازنویسی متن در روز در نظر گرفته شده است، اما این سرویس تجاری محدود نیست و برای کاربران تجاری در نظر گرفته شده است.

مزایای ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس، ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

آیا محدودیت هایی برای نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و در هر درخواست می توانید 300 کلمه بنویسید.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست های شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان Rewrite متوقف شده است؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان باقی می ماند.

آیا نسخه رایگان با کمک هوش مصنوعی بازنویسی می شود؟

بله، نسخه های رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن با ابزار بازنویسی محتوا سئوسل استفاده می کنند.

 

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

بازنویسی و بازنویسی دو مفهوم کاملاً متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند نتایج فوق العاده ای ایجاد کنند. وقتی فقط چرخانده می شود، هیچ چیز بازنویسی نمی شود و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر حرکت می کنند. فقط اسپینینگ به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک از محتوا به ندرت در نتایج گوگل ظاهر می شود و به نوعی هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر می‌خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش درست انجام دهید

روش پر کردن چرخشی

چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا روش ها و روش های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

چرخش روشی برای جابجایی پاراگراف ها است

این روش پاراگراف های متن را بالا و پایین می برد. به عنوان مثال، پاراگراف 1 جایگزین 3، 3 جایگزین 4، و 4 جایگزین 2 می شود، و بنابراین شما بین پاراگراف ها جابجا می شوید. اگرچه در این مورد معنای جملات حفظ می شود، اما تکراری تلقی می شود. از آنجایی که بازنویسی وجود ندارد و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

گرد کردن فرآیند استخراج جملات و عبارات از مکان های مختلف است

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف استخراج کرده و با هم ترکیب می کنند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر دوباره کاری نباشد این تکنیک اسپین بهترین تکنیک اسپین محسوب می شود. به این دلیل که معنای جمله حفظ شده است (با وجود تکرار) و کل متن از یک منبع گرفته نشده است. این می تواند چیز خوبی در مورد این سبک باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

اساساً، شما متنی با طول حداکثر 2000 کلمه (عمدتا ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کرده و آن را در جعبه ابزار بازنویسی کپی می کنید. سیستم این حروف را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متون اصلی از ابتدا بازنویسی می شوند و با ردیف قبلی متفاوت خواهند بود. این بدان معناست که شما می توانید هر بار که متن را وارد می کنید، نتایج متفاوت و بازنویسی شده زیادی دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابجا کنید یا متنی را از منابع دیگر جایگزین کنید تا متن خود کاملاً منحصر به فرد باشد. در هیچ موردی نمی توان تشخیص داد که متن کپی شده است.

پارافراسی به چه معناست؟

به کپی کردن محتوا، ترجمه متن نیز گفته می شود. با ابزار ترجمه آنلاین ما، می توانید محتوای رونویسی شده توسط ماشین را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟

خیر. حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده انجام نشوند و اگر فقط متن را از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر مجموعه بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا خروجی نهایی به گونه ای برای شما ارسال شود که گوگل قادر به تشخیص آن نباشد. (حداقل تا الان).

آیا متن کپی شده نیاز به اصلاح دارد؟

حتی متن نوشته شده توسط یک انسان نیاز به ویرایش دارد، چه رسد به متن نوشته شده توسط یک ماشین. این امکان وجود دارد که جملات کوچکی را در بخش‌های خاص بازنویسی کنید، به‌ویژه در زمینه‌های بسیار تخصصی که می‌توان با ویرایش کلی آن را بهبود بخشید.

نسبت شباهت متن رونویسی شده به متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند ممکن است درصد تشابه بیشتری را تجربه کنند (یعنی نتیجه کار شباهت بیشتری به متن اصلی داشته باشد). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریبا در تمامی زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

 

آیا با این ابزار می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را بازنویسی کرد؟

هدف اولیه از این ابزار استفاده از آن در زمینه وب و سئو بوده است، اما این ابزار می تواند توسط سایر کاربران برای مقاصد مختلف مانند نوشتن پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری مورد استفاده قرار گیرد و تعداد تکراری ها کاهش یابد. . به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفت این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر کاربران عزیز ارائه دهد و برای بازنویسی متن نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن با هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا