علم و سلامت

هشدار مجدد قالیباف درباره تبعات واریز نشدن سهم وزارت بهداشت از مالیات بر ارزش افزوده

رئیس مجلس شورای اسلامی با گلایه‌هایی مبنی بر عدم پرداخت بخشی از مالیات بر ارزش افزوده سلامت، گفت: 9 درصد درآمد مالیات بر ارزش افزوده سهم وزارت بهداشت است و قرار است این رقم پرداخت شود. 15 روز از هر ماه.” قرار است این خدمت انجام شود و در صورت عدم پرداخت این مبلغ در زمان سلامت موضوع را به صورت جدی و صریح پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش تی تی آنلاین، محمدباقر قالیباف در جلسه امروز (سه شنبه 28 تیرماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به عدم پرداخت ده درصد سهم یارانه وزارت بهداشت و یک درصد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده توسط سفارت، گفت: گفت: وزارت بهداشت اعلام کرده است که یک درصد سهم مالیات بر ارزش افزوده مستقیم این خدمت قرار است پانزدهم هر ماه پرداخت شود و این مشکل جای تأخیر یا بحث دیگری ندارد.

وی تاکید کرد: همانطور که در هفته آینده در مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کردیم این مبلغ باید در اواسط هر ماه به طور مرتب پرداخت شود که در صورت عدم تحقق این امر به صورت ویژه و صریح این موضوع را اخذ خواهم کرد. شیوه.”

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین با انتقاد از اینکه بالغ بر 12 میلیون متر مربع ساختمان در حوزه بهداشت و درمان ناتمام و از دست رفته در پروژه ها داریم، گفت: این وضعیت حداقل با نیمی از پروژه های دهه های اخیر مطابقت دارد.

قالیباف گفت: متأسفانه به دلایل مختلف به نظر می رسد فرصت حل مشکل را در چند جا از دست داده ایم. وی افزود: با وجود اینکه ما مشکلات را می شناسیم و توانایی حل آن را داریم، هنوز کنترلی بر راه حل نداریم. چالش ها و مسائل.

وی در سخنانی در مجلس شورای اسلامی در خصوص آسیب شناسی دولت ملی با اشاره به اینکه زمان آن فرا رسیده است که شورای توسعه هفتم تدوین و گزارشی از تاثیر این برنامه بر مشکلات مختلف کشور ارائه شود، می توان این کار را انجام داد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر هماهنگی شورای هفتم گفت: اگر در شورای هفتم به 3 تا 4 مشکل عمده جمهوریت توجه کنیم، می توانیم به شما اطمینان دهیم که این مشکلات در سال 96 حل خواهد شد. شورایی که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا