اقتصادی

هلدینگ برق و انرژی صبا تا پایان سال وارد بازار سرمایه می‌شود

مدیرعامل شرکت انرژی انرژی sheba همچنین گفت: “امسال و پایان سال ، در حالی که این به طور واضح و غیرقابل توصیف جهنم است با هدف وارد مبادله انرژی نمی شوید.”

به گزارش تی تی آنلاین ، محسن امیری امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: با وجود دستورالعمل صادرات برق و تدوین و اعلام شد که بیشتر سازمان ها بخش دولتی هستند ، نه انتصابات بیشتر نیروگاه های دولتی می تواند این پتانسیل را داشته باشد بلکه برنامه های وزارت نیرو است. ادامه هید “. نه

وی گفت که وزارت نیرو برنامه ریزی کرده و در صبا بسیار محکم برگزار می شود تا صادرات برق را افزایش دهد. در مقاله ، ما مجوز صادرات نیروگاه های برق از عراق از وزارت نیرو را گرفتیم.

ما به دنبال گسترش صادرات هستیم

وی افزود: در حال حاضر گفته شده که تأمین برق کشور نیازی به احداث نیروگاه ندارد ، اما دستورات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال ، همه صنایع نیاز به ترک و افزایش مصرف برق از این طریق دارند. .

مدیر عامل شرکت صبا و جنرال انرژی با اشاره به اهمیت پتانسیل صادرات برق ایران در این زمینه ، می گوید: “عراق اخیراً اعلام کرده است که به برق ایران احتیاج دارد و می توان برق اضافی را نیز برای روزهای غیر اوج مصرف کرد.” از سوی دیگر ، 60٪ نیروگاهها تحت بازنگری اساسی که باید کاری انجام شود در مورد این نیروگاهها به عنوان نمونه.

وی گفت: “ما نتیجه صادرات برق هستیم.” “کشورهای همسایه مانند افغانستان ، پاکستان و عراق ، نیاز ایران به مجوز برق و مجوزها باید صادر شود تا در فصل غیر اوج بتوانیم در آن مناطق برق صادر کنیم.”

همچنین در مورد پرداخت مالیات بر انرژی صبا گفته بود: “همه چیز واجب است و ارزش مالیات پرداخت شده توسط سایر شرکت های وابسته علاوه بر این مجموعه به همین دلیل است.”

مدیرعامل نیروگاه های برق “سبا سد” با داشتن سه مورد ادعا شده که همه آنها به دست آمده اند اما توسط سه نیروگاه رانده شده از قانون اساسی و ماده 44 سازمان خصوصی سازی گرفته شده است. و اوج مصرف کشور در اوج مصرف برق در شرایطی که دو روز پیش به 51 هزار و 420 مگاوات در تله برای تأمین برق نیروگاهها رسیده است به پایداری و 3000 مگاوات برق به شبکه کمک می کند. این است.

امیری تأکید کرد: نزدیک به پنج درصد اوج شبکه توسط نیروگاه های این مجموعه تأمین می شود که برای دستیابی و رفع فاصله از ابتدای امسال با بنیاد در ارتباط است و از ابتدای امسال 5،290،000 مگاوات ساعت و تجهیزات شبکه اعلام شده است. ، که از آن 3،142،000 مگاوات ساعت است. خریداری شده است

هنگامی که اعلام برنامه برای پنج سال ، طبق گفته بنیاد مستضعفان ، از بالا به پایین. پیش بینی می شود که منطقه صنعت برق در حدود 14000 میلیارد تومان پیش بینی سرمایه گذاری باشد ، این سرمایه گذاری ، بین 100 تا 120 مگاوات برق می تواند در پایان سال 1403 به این شبکه تزریق شود. .

مدیرعامل شرکت انرژی انرژی افزود: امسال برنامه ای برای خرید نیروگاه از این نیروگاه در نظر گرفته شده است و نه تنها به دنبال احداث نیروگاه به ویژه در مناطق محروم هستیم ، هدف این است که برای رفع محرومیت در کشور دست یابیم.

درخواست 1100 میلیارد تومانی وزارت نیرو است

وی با اشاره به تقاضای بنیاد برای دستیابی به وزارت نیرو اظهار داشت: ما از طرف وزارت نیرو حدود 1000 تا 1100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که برای حل این مشکل استفاده می کرد ، وزارت نیرو حتی در این زمینه ما نیز هست.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا