علم و سلامت

هوآوی اولین موتور محرکه الکتریکی خودرو خود را معرفی کرد

موتور الکتریکی ، در موتور برای آینده ،

در سالهای اخیر ، بزرگترین تحول در صنعت ، در ایالات متحده در خودروهای الکتریکی بسیار محبوب است. هیچ دریاچه توسعه دهنده ای قدرت بزرگترین سالها را در این نوع حداکثر استفاده از سرعت شارژ بنزین محدود نمی کند.

استفاده از باتری های ماشین الکتریکی ، موتور

در دهه گذشته به لطف ورود پدیده ای به نام “تسلا” در توسعه وسایل نقلیه ، با همان سطح بسکتبال روبرو هستیم که بهتر است در وسایل نقلیه بنزینی اعلامیه کنند. مسلماً آینده متعلق به اتومبیل های برقی و در واقع سایر اتومبیل ها و سوخت هاست.

در چنین شرایطی ، Huawei اولین موتور الکتریکی DriveOne خود را معرفی کرده است ، زیرا بسیاری از آنها را مطابق با مشخصات معرفی می کند. قسمتهای مختلف موتور 7 ، از جمله “میکروکنترلر” (MCU) ، موتور ، جریان کاهنده ، مبدل برق 600 ، شارژر ، واحد مدیریت توزیع نیروی برق باتری و واحد. این اولین موتور فوق العاده همگرا برای صنعت خودرو است.

دلیل این امر ممکن است ساختاری ساده و به راحتی مقیاس پذیر باشد که به سهولت سه راه قابل یافتن به روش ساده تری هدایت می شود. این 220 میلی متر کوچکتر از فضا ، موتور را دریافت می کند و علاوه بر این 5 متر سیم کشی در محورهای Z ، 2 و 3 اتصالات الکتریکی آنها از لوله های آب کمتر از رقبا است و این هزینه های او در مقیاس تولید عمده تولید است.

این موتور در کنار محصولات Huawei قرار دارد ، که می تواند خود ساخته شود ، اتومبیل هایی که در بزرگراه ها رانندگی می کنند و همچنین درد آنها است.

اتومبیل های خودران ، از خیال تا واقعیت

Huawei قبل از راه اندازی به DriveOne ، از موتور الکترونیکی هوشمند و سیستم اتوماتیک خود که توسط AutoSar اداره می شود رونمایی کرده بود. این ساختار برای اتصال به اتومبیل از اینترنت استفاده می کند و این بیشترین اشیا برای دسترسی به اطلاعات مربوط به شرایط محلی است. این ممکن است نیاز به ترافیک داده به منطقه ، آب و هوا و اخبار داشته باشد و مطمئناً متناسب با هر منطقه باشد.

این راه مهمترین سیستمهای اطلاعاتی به ذهن و روح است که به راننده امکان می دهد بهترین ناوبری اتومبیل را انتخاب کند. با دریافت اطلاعات دقیق و دقیق ، سیستم ناوبری نتایج بهتری نسبت به گزینه های فعلی به کاربر نمی دهد ، زیرا سیستم های ناوبری تنها اطلاعات ترافیکی نخواهند بود.

این نتایج را درمورد دلیل و تأثیری که قادر است و به کمک الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی هواوی و به کمک آن می تواند مشاهده کنید. یکی دیگر از ویژگی های آن تأثیر مهم این فناوری ها با کمک عوامل و بدون نیاز به فرصتی برای رانندگی با اتومبیل است که پیش بینی می شود از راه رفتن انسان ایمن تر باشد. بنابراین ، جستجو در لورام سفر ، اتومبیل ها ، چمدان Reaks برای تحمیل آن.

این که برخی از مردان ، در واقع ، به تنهایی وجود دارند که از اتومبیل های برقی حرکت می کنند. با این حال ، این نمونه ها کارآفرینان بیشتری در کشور هستند ، اما ما انتظار داریم نمونه های بعدی مانند گذشته گسترش یابد.

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا