علم و سلامت

واکسن‌های کرونا با چه داروهایی تداخل دارند؟

هنگامی که واکسن برای اولین بار در جهان در حلقه تزریق می شود ، س questionsالات زیادی در مورد افرادی وجود دارد که او می خواهد. به عنوان مثال ، زنان باردار می توانند واکسن ، قرنیز را دریافت کنند و با داروهای دیگر واکسن تداخل ندارند؟

یکی از سوالات متداول ، طبق گزارش تی تی آنلاین در آن روز و چه داروهای کووید ، حدود 19 واکسن با یکدیگر تداخل دارند؟

ابتدا باید توجه داشت که به منظور حفظ اثربخشی واکسن ها ، حداقل فاصله 14 روزه 19 یک واکسن ، در میان سایر واکسن ها تزریق کووید را سفارش می دهد.

اما باید در مورد همه داروها ، که ممکن است حتی برای یکدیگر تصور نشود ، 19 واکسن کووید درک شود. بیماران مبتلا به بیماریهای مزمن قلب ، کلیه ، کبد ، روماتولوژی ، دیابت ، خصومت و غیره ، نباید بدون مشورت با پزشک خود داروها را تغییر داده یا قطع کنند.

و به ندرت ، در برخی موارد ، کاملاً در نظر گرفته می شود ، و اختیار پزشک است ، نه فاصله زمانی بین تزریق واکسن و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی.

در حال حاضر پیوند بیمار توسط پزشک انجام می شود که در رابطه با شیمی درمانی یا هر کدام از آنها عضوی است و واکسیناسیون باید در اوراکل انجام شود.

س importantال مهم دیگر این است که آیا واکسن برای واکسنهای Glory-19 تلاطم کووید در دوران بارداری و شیردهی ، مطابق با روشهای پزشکی کانال تلگرام توصیه می شود.

در اینجا باید توجه داشته باشیم که تزریق اسپوتنیک ، واکسن در دوران بارداری و شیردهی ، و در حال حاضر توصیه نمی شود ، زیرا Sinofarm Covxin در دانش بهارات انجام شده است. در همان زمان ، Decimus Astraznka واکسن از رحم زنان ، نوزادان شیرده ، و مشورت با یک واکسن است.

هیچ ضرورتی برای گذراندن زمان برای باردار شدن وجود ندارد ، اگر مردی به خود پیشنهاد دهد که ممکن است واکسینه شوند ، آنها باردار هستند. 19 ، جنین مشکلی از واکسن های موجود کووید نیست. هیچ چیز ناراحت کننده ای وجود ندارد ، زیرا در مورد واکسن به زنان در دوران بارداری داده نمی شود و شما متوجه خواهید شد.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا