عمومیکسب و کار ویژه

پخت خمیر پیتزا در ماکروفر

یکی از غذاهای محبوب در سراسر دنیا پیتزا می باشد که هرکسی بنا به سلیقه اقدام به تهیه این غذا با استفاده از وسیله ای که در منزل در اختیار دارد می نماید اما ما قصد داریم در این مقاله نحوه پخت پیتزا در ماکروفر (how to cook pizza in the microwave ) را به شما آموزش دهیم. خدمات تعمیر ماکروفر ال جی  در اصفهان  با توجه به نیازهای مشتریان و با استفاده از روش‌های مدرن ارائه می‌شود .

رردر راستای مطالب مرتبط با تعمیر ماکروفر و همچنین دفترچه راهنمای انواع ماکروفر در این مطلب می خواهیم به بررسی نحوه پخت پیتزا در ماکروفر بپردازیم تا شما عزیزان با استفاده از این مطلب بتوانید از برنامه پخت پیتزا در ماکروفر خود به راحتی استفاده نمایید. در نظر داشته باشید کلیت پخت پیتزا در ماکروفر و در واقع نحوه پخت پیتزا در ماکروفر در مدل های مختلف تقریبا یکسان بوده و شما کافیست تا با کلمات درج شده بر روی دستگاه آشنا باشید تا بتوانید اقدام به پخت پیتزا در ماکروفر خود نمایید. همچنین در این مقاله طرز تهیه پیتزا در ماکروفر ال جی وسولاردوم،سامسونگ،پاناسونیک و سایر برندها را شرح داده ایم. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان پیشتاز سرویس تماس بگیرید.

در اغلب موارد برای پخت پیتزا در ماکروفر توصیه می شود که مواد غذایی در بدنه گرم ماکروفر داخل دستگاه قرار گیرند از همین رو بیشتر شرکت های سازنده این منو را برای راحتی مشتری روی دستگاه گذاشته اند تا حدود 2 تا 5 دقیقه با فشردن این کلید بدنه دستگاه آماده قرار گیری مواد غذایی شوند. در صورتی که آپشن پیش گرمایش را در کلیدهای صفحه ماکروفر خود ندارید نیز جای نگرانی نبوده زیرا این کار را به سادگی و به صورت دستی نیز می توانید انجام دهید در این صورت برای پخت پیتزا در ماکروفر همان منو قبل را انتخاب نموده و با انتخاب دمای 200 تا 220 درجه سانتی گراد و تایم بین 2 تا 5 دقیقه عمل پیش گرمایش را به صورت دستی انجام دهید.

طرز تهیه پیتزا در سولاردوم ال جی

برای تهیه پیتزا بهترین گزینه را می توان سولاردوم ال جی نامید زیرا در سولاردوم ها به دلیل وجود المنت های متعدد  و فضای بزرگ داخلی به بهترین نحو می توان اقدام به تهیه پیتزا در ماکروفر نمود اما در ادامه به نحوه پخت پیتزا در ماکروفر سولاردوم می پردازیم. طرز تهیه پیتزا در ماکروفر و سولاردوم از لحاظ منویی چندان تفاوتی نداشته اما نکات ریزتزی در خصوص تهیه پیتزا در سولاردوم ال جی بوده که در ادامه ذکر نموده ایم:

نکته:در منو سولاردوم از 3 برنامه گریل استفاده شده که برنامه گر1 مربوط به المنت نوری بوده و المنت نوری فوقانی نامیده می شود،برنامه گر2 مربوط به المنت حرارتی فوقانی بوده و ایجاد حرارت مستقیم از بالا می نماید و برنامه گر3 مربوط به المنت تحتانی می باشد که این المنت در زیر سینی سولاردوم ال جی نصب شده است حال با این توضیحات مشخص است در صورتی که تمایل به برشته تر شدن پیتزا یا لازانیا دارید می توانید برای برشته شدن روی پیتزا با استفاده از پایه بلندتر و منو گریل 1 و2 اقدام نمایید و در صورتی که تمایل برای برشته شدن نان پیتزا دارید نیز می توانید از پایه کوتاه و برنامه گریل3 استفاده نمایید.

در این دستورالعمل قصد داریم طرز تهیه پیتزا در ماکروفر یا ماکروویو را به شما آموزش دهیم. برای درست کردن پیتزا در ماکروفر کافی است راهنمای تنظیم درجه آن و این که ماکروفر را باید در چه حالی قرار دهید، بدانید؛ که ما در ادامه تمام نکات آن را در اختیارتان قرار دادیم. پیتزایی که دستورالعملش را می‌خواهیم آموزش دهیم، پیتزای سبزیجات است. اما شما می‌توانید با اضافه کردن پپرونی، کالباس، گوشت چرخ کرده و مرغ مزه‌دار شده پیتزاهای مختلفی درست کنید.

کافیست آن‌ها را از قبل بپزید و مزه‌دار کنید. اگر در ادامه باز هم به مشکل خوردید حتما دفترچه راهنمای ماکروفرتان را مطالعه کنید تا دستگاه را بتوانید روی حالت و درجه گفته شده تنظیم کنید. در ادامه با طرز تهیه پیترا در ماکروفر همراهمان باشید. برای تهیه یک پیتزای خوشمزه سبزیجات در  ماکروفر ابتدا باید خمیر پیتزا را آماده کنید. پس مخمر را در 30 میلی لیتر آب گرم خیس کنید. سپس آن را خوب مخلوط کنید تا با آب حل شود. آرد همه منظوره را در یک کاسه بزرگ الک کنید. نمک، روغن و مخلوط مخمر را به آرد اضافه کنید.

برای تهیه خمیر یکدست ، باید آب را به تدریج اضافه کرده و به طور مداوم ورز دهید. حدود چهار تا پنج دقیقه طول می‌کشد تا خوب ورز داده شده و خمیر صاف خوبی به دست آید. البته اگر وقت یا حوصله تهیه خمیر خانگی ندارید می‌توانید از نان‌های پیتزا آماده استفاده کنید که نیاز به یخ‌زدایی هم ندارند. پیتزا یکی از پرطرفدارترین غذاها در بین خانواده هاست و طبخ آن در خانه می تواند بسیار لذت بخش باشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به پخت پیتزای خانگی دارید اما طرز تهیه آن را نمی دانید، به شما توصیه می کنیم در مقاله نحوه پخت پیتزا در ماکروفر با ما همراه باشید تا به صورت گام به گام از این آموزش بهره مند شوید.

آی پی امداد در این مقاله ابتدا درباره 3 مرحله اصلی پخت پیتزا در مایکروویو توضیح می دهد. در ادامه به امکاناتی می پردازیم که برنامه کانوکشن در مایکروفر برای پخت پیتزا فراهم می کند. در پایان با طرز تهیه پیتزا در مایکروویوهای ال جی، سامسونگ، دوو، بوش، پاناسونیک، کنوود و شارپ آشنا می شویم. در مدل های سامی یا به اصطلاح سولاردوم سامسونگ منو نوشتاری برای مشتری ذکر نشده و صرفا با شناخت لوگو مشتری می بایست برای پخت پیتزا در ماکروفر اقدام نماید از همین رو گروه پیشتاز سرویس برای تفهیم ساده این علامت ها در ادامه شما را با نحوه پخت پیتزا در ماکروفرهای سامسونگ آشنا نموده است:

با انتخاب این منو با استفاده از سلکتور دیگر تایم مدنظر برای پخت پیتزا در ماکروفر را لحاظ نموده و کلید استارت را فشار دهید. منو گریل در ماکروفر سامسونگ برای برشته کردن و گریل کردن نیز این منو را انتخاب نموده و تایم را همانطور که ذکر کردیم انتخاب و اقدام به پخت پیتزا در ماکروفر نمایید. دقت داشته باشید این مقاله جهت یادگیری طرز تهیه پیتزا در ماکروفر بوده و صرفا منوهای مربوط به پخت پیتزا در ماکروفر را شرح داده ایم برای اطلاع از سایر منوها می بایست دفترچه راهنمای ماکروفر سامسونگ را مطالعه نمایید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا