عمومیکسب و کار ویژه

معرفی نمایندگی سامسونگ در هشتگرد کرج

تاریخچه

نمایندگی سامسونگ در سال ۱۹۳۸ در شهر تائگو  توسط بیونگ-چول لی تأسیس شد . کار این شرکت به عنوان صادر کننده غذا آغاز شد و در ابتدا به صادرات ماهی خشک و آرد به چین می‌پرداخت. در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ سامسونگ وارد کسب و کارها دیگر شد ، از جمله بیمه عمر و تولید منسوجات .

شاخه سامسونگ الکترونیکز (Samsung Electronics)  در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد . شاخه‌ای که بیش از هر محصولی به تولید تلویزیون می‌پرداخت. فروش اولین  تلویزیون سیاه سفید سامسونگ همدر سال ۱۹۷۰ آغاز شد . در دهه ۱۹۷۰ سامسونگ دامنه کار خود را باز هم گسترش داد و به بخش پتروشیمی  شد. همچنین تولید انواع ماششین ظرفشویی ، یخچال و مایکروویو  را آغاز کرد.

در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ تمرکز بیشتری را بر روی صنایع الکترونیک قرار داد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی ، ضبط صوت و دوربین فیلمبرداری  را شروع کرد. این دهه، در عین حال برهه‌ای بود که سامسونگ شروع به صادرات بیشتر محصولات تولیدی خود به  آمریکای شمالی کرد. در سال ۱۹۸۹ سامسونگ با بریتیش پترولیوم مشارکتی را ترتیب داد تا شرکت Samsung BP Chemicals تأسیس شود. این شرکت هم اکنون محصولات شیمیایی خود را در کره جنوبی به فروش می‌رساند.

در ابتدا و میانه دهه ۱۹۹۰ سامسونگ تولید حافظه و هارد دیسک را برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شروع کرد که امروزه همچنان بخش بزرگی از تجارت سامسونگ را تشکیل می‌دهد. در تاریخچه سامسونگ هست که وقتی یکی از اولین تلفن‌های همراه این شرکت در سال ۱۹۹۵ بیرون آمد، به درستی کار نمی‌کرد. هنگامی که رئیس هیئت مدیره وقت آقای کان-هی لی متوجه این قضیه شد، به کارخانه محل ساخت آن محصول رفت و کل موجودی انبار آن تلفن را سوزاند.

بعد از اشتباهات اولیه، سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۹۰ شروع کرد به جدی گرفتن صنعت موبایل . سپس در سال ۱۹۹۹ یکی از تلفن‌های همراه خود را با قابلیت اتصال به  اینترنت عرضه کرد و سر انجام صنعت موبایل تبدیل شد به سودآورترین کسب و کار سامسونگ. در اواخر دهه ۹۰، سامسونگ پیشرفت‌های بیشتری را در صنعت تلویزیون رقم زد و در سال ۱۹۹۸ موفق به ساخت اولین تلویزیون دیجیتال تولید انبوه شد. تا سال ۱۹۹۹، لشکر تلویزیون دیجیتال سامسونگ کامل شده بود.

در اوایل قرن حاضر، سامسونگ شروع به ساخت تلویزیون‌های  HD کرد. تولید پخش کننده‌های Blu-Ray و سایر تجهیزات سینمای خانوادگی نیز در دستور کار قرار گرفت. امروزه سامسونگ برخی از بهترین تلویزیون‌های HD بازار را تولید می‌کند.

در کنگره موبایل بارسلون به سال ۲۰۱۰، سامسونگ اولین پرچمدار اندرویدی خود را معرفی کرد: خانواده گلکسی S که حالا نسل ششم آن نیز بیرون آمده و منتظر نسل هفتم آن هستیم، یکی از بهترین تلفن در پاییز ۲۰۱۰ سامسونگ تبلت Galaxy Tabرا معرفی کرد. این دستگاه ۷ اینچی آغاز کننده روند رو به رشد تبلت‌های اندرویدی شد. در نمایشگاه محصولات مصرفی ۲۰۱۳ یا همان ۲۰۱۳CES سامسونگ آینده تلویزیون‌ها را به نمایشگاه گذاشت. تلویزیون هوشمند این شرکت اطلاعات را از طریق کابل یا ماهواره دریافت می‌کند و انواع محتواهای تصویری را برای بیننده به نمایش می‌گذارد.

تعمیر ماکروفر سامسونگ در هشتگرد

وقتی شما یک ماکروفر در خانه خود داشته باشید می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا مواد غذایی را گرم کنید. از طرفی برای یخ‌زدایی مواد غذایی نیز به مشکل برخورد نمی‌کنید و بدون اینکه کیفیت آن‌ها افت کند می‌توانید مواد غذایی را از انجماد خارج نمایید. بنابراین اگر شما ماکروفر سامسونگ دارید و اکنون بنا به دلایلی نمی‌توانید آن را به کار بیندازید حتماً با نمایندگی سامسونگ در هشتگرد تماس بگیرید.
با توجه به کارایی مهم این دستگاه در آشپزی واقعاً حیف است که چنین وسیله‌ای ناکارآمد باقی بماند. تعمیرکاران ما به شما تضمین می‌دهند که با کیفیت بسیار بالا تعمیرات انجام گرفته و در اتمام کار ضمانت‌نامه در اختیار شما قرار دهند تا اگر دوباره همین خرابی در مدت اعتبار گارانتی تعمیر ماکروفر بروز کرد نگرانی از بابت پرداخت هزینه نداشته و بتوانید از خدمات رایگان استفاده کنید.

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید یا تعویض آن

پیش از آنکه به معرفی خدمات تعمیرگاه مدرن سرویس در هشتگرد بپردازیم قصد داریم به یکی از سوال های مهمی که اکثر مشتریان می پرسند پاسخ دهیم. مشتریان اکثرا می پرسند که آیا تعمیر یخچال فریزر به صرفه تر است یا اینکه هر زمان یخچال فریزر دچار عیب یا مشکلی شد آن را تعویض کنیم؟ در جواب به این افراد باید بگوییم که به دلیل بالا بودن هزینه خرید یخچال فریزر samsung نمی توان یک راهکار ثابت به همه افراد ارائه داد. از این رو مشاورین تعمیرگاه مدرن سرویس در هشتگرد قبل از اینکه برای تعمیر یخچال سامسونگ اقدام نمایند مشاوره و راهنمایی کامل را در اختیار مشتریان قرار می دهند. طبق این راهنمایی ها چند راه پیش روی مشتریان خواهد بود:

  • در صورتیکه مشکل یخچال فریزر با هزینه قابل قبولی رفع می شود، به مشریان پیشنهاد می شود به هیچ عنوان یخچال خود را تعویض ننمایند.
  • اما اگر مشکل یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ مشتری به گونه ای باشد که برای تعمیر آن باید هزینه بسیار سنگین و بالایی صرف شود ، به مشتریان پیشنهاد می شود در صورت خوب بودن وسع مالی حتما یخچال فریزر خود را تعویض نمایند چرا که اینکار صرفه اقتصادی بالاتری برای آنها خواهد داشت.

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ مدرن سرویس در هشتگرد

حال با توجه به اینکه مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید ممکن است گریبانگیر هر کسی شود و نیاز به تعمیرات داشته باشند ، قصد داریم خدمات ویژه تعمیرگاه مدرن سرویس در هشتگرد را به شما معرفی نماییم:

  • تعمیرگاه مدرن سرویس به همه مشتریان مشاوره رایگان ارائه خواهد داد. در طی این مشاوره تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد روش های تنظیم دما یخچال ، استفاده از آن ، نگهداری کردن از آن در اختیار مشتریان قرار داده می شود. با همین اطلاعات بسیاری از مشکلات ابتدایی یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ شما رفع می شود و اصلا نیازی به تعمیر وجود نخواهد داشت. در طی این مشاوره مشتری می تواند تصمیم بگیرد که آیا رفع مشکلات جدی یخچال فریزر برای وی صرفه اقتصادی دارد و آیا می خواهد وسیله وی تعمیر شود.
  • اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر شما در هشتگرد یکی دیگر از خدمات ویژه تعمیرگاه مدرن سرویس است.
  • تعمیرکار تمام تجهیزات لازم برای عیب یابی و بازررسی یخچال سامسونگ را در دست داشته و در محل با بررسی یخچال در جهت تعمیر آن اقدام می نماید.
  • تمام قطعات یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ در تعمیرگاه مدرن سرویس موجود است و در صورتی نیاز به تعویض قطعه ای وجود داشته باشد در سریع ترین زمان ممکن تعویض صورت می گیرد.
  • در صورت نیاز به تعمیر در تعمیرگاه ، یخچال به محل تعمیرگاه در هشتگرد انتقال داده می شود و در کمتر از یک روز کاری پس از تعمیر بازگردانده می شود.
دکمه بازگشت به بالا