علم و سلامت

پرونده اربعین ۱۴۰۰ باز شد

فرهنگ گیاهخواری طراحی شده ، اربعین برای بررسی مأموریت های سال 1400 در اربعین ، وی را در بغداد ملاقات کرد.

با توجه به سفرهای زیارتی تی تی آنلاین به عراق ، هنوز مرد Glory به حالت تعلیق درآمده و ستاد ملی ضد شکوه هنوز مجوزی برای شناورهای جلسه مقدس جوان شورای برنامه ریزی فرهنگی اربعین با حضور اکثریت اعضای فرهنگ وظیفه مشورتی ، جمهوری اسلامی ایران. بغداد برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی ، فرهنگی و آموزشی اربعین رئیس کمیته ، برنامه فرهنگی گزارشی راجع به پیشرفت به چهار به ستاد اربعین و همچنین تشکیل شورای کوچک سازی اربعین و در طول سیاست فرهنگی فرهنگ ارائه داد. سیاستها و روندها. اعضای این شورا و همانطور که از تشکیل انجمن فعالین اربعین در ایران و تاسیس انجمن بین المللی مجله اربعین توسط گروهی از اساتید دانشگاههای عراق و ایران مشخص است ، و این امر به عنوان محبوب بودن اربعین در نظر گرفته می شود.

کمیته اربعین و رئیس مأموریت فرهنگی و آموزشی مجهز به انواع اربعین در سال 1400 در جلسه شورای مرکزی با موضوع فرهنگیان و معاونین جمهوری اسلامی ایران به بغداد به ریاست ایرج مسجد سفیر ایران در عراق .

حجت الاسلام المسلمین کاظمی مازندرانی ، سرکنسول ایران در نجف ، بر اهمیت و حساسیت پایگاه مذهبی و فرهنگی شهر نجف تأکید کرد. وی همچنین خواستار توسعه و ارتقا خدمات در کشور شد.

در این جلسه آیت الله سید مجتبی حسینی – نماینده ولی فقیه در عراق – حجت الاسلام غلامرضا اباذری – رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد ، کریمی شاس – سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا و نجف اشرف – فصل تصویری از شغل جمهوری اسلامی ایران مشاور زائر مدرک شارژ مدیا وابسته در عراق و جمهوری اسلامی ایران و سایر اعضای هیئت تجاری از کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حضور داشتند.

موکب اربعین هر ساله به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت امام حسین (ع) و از همه ملت ها از عراق از منطقه مرزی عبور می کردند و به شهر مقدس کربلا حضرت عباس (ع) یا امام حسین و تشنگی (ع) می رسیدند. ) ، پس از عزاداری ، عزاداری و گروهها تشکیل شده است. ع) میند. بعد از ظهر مراسم عزاداری تا روز چهلم ادامه دارد.

این مراسم نه تنها خارجی ها و جمعیت خارجی در عراق در سال 1999 برگزار شد. با توجه به حرم حضرت عباس (ع) در عراق بیش از 14 میلیون و 500 هزار مورد خیر و خیر 40 سال گذشته ، مردم در شهر کربلا حضور یافتند.

در حال حاضر ، ایران ، عراق و محدودیت های بهشت ​​و جلال قبل از شناسایی ویروس جدید در استان خوزستان ، ایران و عراق محدود شده است ، هیچ گونه ترافیکی در مرزهای زمینی به دستور ستاد شکوه ملی بسته نشده است. عراق و ایران و همچنان کشور را به صورت زیارت بین دو کشور حفظ می کنند. مسافرت های ایرانی و عراقی بیش از یک سال با تأخیر انجام شد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا