عمومیکسب و کار ویژه

پروژه های مطمئن چیتگر نی نی سایت

بهترین و مطمئن‌ترین پروژه‌ های سرمایه‌گذاری در چیتگر ، همانطور که مستحضرید محدوده چیتگر در منطقه ۲۲ تهران بالاترین آمار ساخت و ساز را در بین مناطق ۲۲ گانه تهران دارا است و علت آن نیز به جدید بودن و وسعت این منطقه بر می‌گردد. در حالی ‌که در مناطق دیگر تهران فضای لازم و کافی برای ساخت و ساز کمتر پیدا می‌شود و باید خانه‌های کلنگی را تبدیل به ساختمان‌های جدید کرد، اما منطقه چیتگر تهران کماکان برای ساخت و ساز فضای کافی دارد. اما سوالی که مطرح است این است که پروژه ‌های مطمئن چیتگر کدامند؟ در ادامه این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

خرید و پیش فروش پروژه های مطمئن چیتگر

خرید و پیش فروش پروژه های مطمئن چیتگر علاوه بر یک زندگی مدرن و راحت، فرصت یک سرمایه‌گذاری عالی برای صاحبان و ساکنان را فراهم می‌کند. منطقه چیتگر امکانات رفاهی فراوانی مثل مراکز تفریحی، مراکز خرید و غیره دارد که این منطقه را به قطب گردشگری استان تهران تبدیل کرده است. علاوه بر داشتن امکانات گفته شده، دارای آب و هوای بسیار خوب است. البته دنج بودن منطقه چیتگر باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال خرید آپارتمان در این منطقه باشند.

پروژه اسپرلوس چیتگر در منطقه ۲۲ از سه فاز تشکیل شده و دارای ۱۸ بلوک می‌ باشد که هر فاز آن دارای ۶ بلوک است. هر کدام از بلوک‌ های آن نیز از ۸ طبقه تشکیل شده و هر طبقه نیز دارای ۸ واحد است.

کارفرمایان دولتی یا خصوصی، کدام‌یک را انتخاب کنیم؟

بعد از تبدیل منطقه چیتگر به منطقه‌ای با الگوی روز جهانی ارگان‌های دولتی که مالک زمین‌ها بودند، تصمیم به ساخت و ساز واحد مسکونی برای اعضای خود کردند. در واقع اولین گروهی که ساخت و ساز در این منطقه را شروع کرد، ارگان‌های دولتی بوده و تعاونی‌های دولتی برج‌های بسیاری در این منطقه ساخته‌اند.

بعد از ساخت و ساز عظیمی که توسط بخش دولتی انجام شد، سازندگان خصوصی نیز به ساخت و ساز در این منطقه پرداختند. البته با این تفاوت که پروژه‌های اجرا شده توسط بخش خصوصی به وسعت پروژه‌های دولتی نبود و شرایط پیش فروش آن نیز به مانند تعاونی‌ها نبوده است.

چه مواردی را باید زمان خرید پروژه‌ها رعایت کرد؟

برای خرید پروژه های مطمئن چیتگر باید ریشه زمین مورد نظر را بررسی کنید. اگر زمین مورد نظر ریشه نداشته باشد، مشکوک است. باید مطمئن شوید که آپارتمان یا پروژه مذکور دارای سند رسمی و ۶ دانگ باشد تا دچار موارد دیگر نشوید.

از زمان خود جلو باشید

در هنگام خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ چه به صورت آماده چه به صورت پیش فروش، این را بدانید که زمان برای شما پول زیادی به ارمغان می‌آورد. چون پول‌تان جای امنی است و اگر زمانی پروژه به تاخیر بی‌افتد اقساط واریزی نیز به تاخیر می‌افتد.

سازندگان پروژه‌ها را بشناسید

همیشه این نکته را باید بدانید که پول و سرمایه خود را به چه شخصی واگذار می‌کنید. برای خرید پروژه های مطمئن چیتگر باید بدانید که کدام پروژه را چه تعاونی‌ها و یا سازنده‌ای در اختیار دارند. زیرا پیش فروش آپارتمان در چیتگر با چالش های بزرگی روبه‌رو است و به همین دلیل است که سازنده مورد نظر شما باید از امکان و شرایط مالی برای پرداخت را داشته باشد.

تعاونی‌های دولتی چگونه کار می‌کنند؟

فلسفه تشکیل تعاونی‌های مسکن به این صورت است که عده‌ای جمع می‌شوند و تصمیم بر خرید زمین و ساخت سازه‌ای در آن را می‌گیرند و سپس از بین خود یک نفر را به عنوان مدیر عامل و چند نفر به عنوان هیات مدیره انتخاب می‌کنند که بر روند مالی و اجرایی پروژه نظارت داشته باشند.

بخش خصوصی چگونه فعالیت می‌کند؟

در این نوع ساخت و ساز، یک سازنده از ابتدا تا انتهای پروژه را انجام می‌دهد و با قیمت قطعی و مصالح و متریال مشخص و با شرایط پرداخت منظم که معمولا پرداخت ۴۰ تا ۵۰ درصد مبلغ کل واحد در ابتداست و مابقی با پیشرفت پروژه به صورت اقساط دریافت می‌گردد و پروژه را به اتمام می‌رساند. اگر پروژه با تاخیر مواجه شود، سازنده باید به خریدار خسارت تاخیر پرداخت کند.

معایب و مزایای بخش خصوصی و دولتی کدام است؟

برای بررسی این‌که کدام پروژه از پروژه های مطمئن چیتگر است، اول باید مطمئن شویم که سرمایه خود را در اختیار کدام یک از سازنده قرار می‌دهیم. پروژه‌هایی که بخش خصوصی آن را انجام می‌دهد، اگر توسط سازنده‌های معتبر انجام شوند، قطعا به موقع تحویل خریدار خواهند شد. اما مبلغی که در ابتدا باید پرداخت ‌کنید بسیار بالا و در واقع قیمت روز ملک ساخته شده در همان منطقه است.

اما پروژه‌هایی که توسط تعاونی‌های دولتی در حال ساخت و ساز هستند همیشه با تاخیر مواجه بوده‌اند. اما قیمت آنها قطعی است ولی به این معنی نیست که اگر شما امروز قصد خرید پروژه‌ای دولتی را داشته باشید، عضو تعاونی فروشنده به عنوان مثال قرارداد ساخت متری ۲ میلیون تومانی خود را به همان قیمت به شما بدهد! خیر!

در این مواقع برای اینکه جایگزین عضو تعاونی شوید باید مبلغی را به شخص پرداخت کنید تا امتیاز خویش را به خریدار اعطا کند و خریدار را جایگزین خود کند. البته قیمت فروش نیز بر اساس قیمت روز محاسبه می‌شود.

یکی از مشکلات مهم تعاونی‌های خصوصی نیز بدین شکل است که باید دائما در حال جمع‌آوری هزینه‌های ساخت، سلب امتیاز و یا جایگزین کردن افراد بدهکار با افراد جدید باشند. این کار باعث ایجاد مشکل افزایش قیمت در بین مراحل قیمت‌گذاری، جمع‌آوری هزینه و اجرا است که همیشه این تاخیر باعث هزینه‌های اضافی برای اعضای تعاونی می‌شود. از آنجایی که پروژه‌های در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران بسیار گسترده‌تر از قبل شده است، قطعا برای دریافت اطلاعات کامل و خرید پروژه های مطمئن چیتگر باید به گروه مشاورین معتبر مراجعه کنید.

کلام آخر| پروژه های مطمئن چیتگر

در این مطلب سعی کردیم شرایط پروژه‌های ساختمانی را در منطقه چیتگر توضیح دهیم. بهترین حالت ممکن برای خرید پروژه‌ های مطمئن چیتگر تلفیق بخش خصوصی و دولتی است. مانند که در چند قسمت مختلف با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حال ساخت است. در این حالت بخش دولتی اجرای پروژه را به دست بخش خصوصی می‌سپارد و بخش خصوصی نیز همزمان با اجرای تعهدات پیشرفت پروژه، حق فروش مقدار مشخصی از سهم خود به عنوان سازنده را در اختیار خواهد گرفت. در این نوع مشارکت هم شرکت خصوصی متعهد به تامین مالی پروژه و اجرای آن در زمان مشخص است و هم کنترل مستقیم توسط بخش دولتی به عنوان کارفرما بر روی آن وجود دارد.

  • . نویسنده: اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا (پروژه آرتمیس)

در این مقاله ۵ مورد از بهترین پروژه های چیتگر از نظر امکانات موجود و آینده اقتصادی را که قطب سرمایه گذاری منطقه ۲۲ می باشند به اختصار بیان می کنیم.

به طور کلی مراکز خرید به عنوان “یک یا چند ساختمان که مجموعه ای از مغازه ها را به نمایندگی از بازرگانان تشکیل می دهند”، تعریف شده است و مسیرهای پیاده روی متصل به یکدیگر بازدید کنندگان را قادر می سازد از یک واحد به واحد دیگر راه بروند. به طور غیررسمی ، این مراکز، قلب و روح جوامع، بنیان اقتصاد خرده فروشی و یک پناهگاه اجتماعی برای نوجوانان در همه جا هستند. در دهه های اخیر، مفهوم مرکز خرید که ریشه در ایالات متحده دارد و در سال های پس از جنگ جهانی دوم به یک روند خرده فروشی مدرن تبدیل شده است، در سراسر جهان گسترش یافته است.

معیارهای انتخاب پروژه های برتر چیتگر

منطقه ۲۲ و بخصوص چیتگر، محل افزایش روزافزون جمعیت و وجود تقاضا برای امکانات اساسی می باشد. یک سری معیارها برای انتخاب پروژه های برتر ساختمانی که در زمینه اقتصادی و تفریحی فعالیت دارند، موجود است که ما به اختصار به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

برج های منطقه ۲۲ تهران

دسترسی به شریان های اصلی

دسترسی به مجموعه یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی پروژه های تجاری اداری محسوب می شود. هر چه این دسترسی سریعتر و راحت تر انجام شود، آن مجموعه از محبوبیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

امکانات کلی مجموعه

وجود خدمات و کالاهای متنوع، وجود پارکینگ، خدمات تفریحی، اتاق بازی کودک، سرویس بهداشتی، فودکورت، سالن سینما، وای فای، آفرهای ویژه و سایر امکانات سبب شده تا مردم بیشتر به دنبال مال ها یا شبیه آن ها باشند تا تمام نیازهای حین خریدشان پاسخ داده شود.

اسکلت و متریال به کار رفته در ساختمان

استحکام و ایمنی یک مجتمع عمومی از اهمیت به سزایی برخوردار است. هر چه میزان ایمنی بالاتر باشد، امکان ایجاد خطرات نیز کمتر خواهد شد. مرغوبیت مواد و مصالح به کار رفته در اسکلت بندی اصلی مجموعه های تجاری تفریحی، در نتیجه نهایی آن تاثیر گذار خواهد بود. لذا معمولا پروژه هایی از کیفیت برخوردارند که در تمامی جزئیات از متریال مرغوب استفاده کرده باشد.

ویو و چشم انداز

یکی از مهمترین معیارهای امتیاز دهی پروژه های برتر چیتگر و به طور خاص تمام مراکز خرید، شاید این معیار برای واحد های اداری مهمتر از واحد های تجاری باشد. دارا بودن چشم انداز منحصر به فرد و مطلوب یک پروژه، سبب برتری آن به سایر مجموعه هاست.

اهمیت مراکز خرید چیست؟

اهمیت مرکز خرید عمدتا برای این است که افراد مدتی از خانه بیرون بیایند و کاری سرگرم کننده انجام دهند. مراکز خرید می توانند بهترین تجارب خرید مانند اجتماعات اجتماعی، سرگرمی، نمایش ها، راه اندازی محصولات، تبلیغات و جشنواره ها را ارائه دهند. لیست رویدادها در مراکز خرید برای هر شخصی ، به ویژه برای چند ساعت سرگرم ، ادامه دارد.

هر کدام از این مراکز می تواند مکانی عالی برای معاشرت با دوستان ، غذا خوردن ، خرید و غیره باشد. شما می توانید به تمام فروشگاه های مورد علاقه خود بروید و اعتقاد بر این است که والدین به اندازه بچه ها از آن لذت می برند. مراکز خرید فرصتی را برای شما فراهم می کنند تا بانوان را به دنبال آرایش، عطر یا لباس بفرستید. آقا نیز می تواند از وسایل الکترونیکی و ورزشی و غیره بازدید کند. مراکز خرید می توانند بسیار مفید باشند زیرا همه نیازها در یک ساختمان است.

✅مطلب بیشتر: اگر می خواهید راهنمای کامل سرمایه گذاری در مجتمع تجاری در غرب تهران را بخوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید در یک مرکز خرید فیزیکی در مقایسه با خرید آنلاین بسیار متفاوت است. مراجعه به یک مرکز خرید فیزیکی همیشه راحت تر است. زیرا اگر کد تخفیف نیز داشته باشید می توانید از آنها استفاده کنید و گاهی اوقات فروش بهتری دارد. خرید لباس می تواند یک دردسر آنلاین باشد زیرا شما قادر نیستید پارچه ها را امتحان کنید و مطمئناً مناسب آن را پیدا کنید. در حالی که خرید در یک مرکز خرید به شما این امکان را می دهد که هر چیزی را که علاقه دارید، امتحان کنید تا مطمئن شوید قبل از سرمایه گذاری در آن متناسب است.

معرفی بهترین پروژه های چیتگر

در ادامه به برخی از بهترین پروژه های چیتگر اشاره می کنیم:

۱ایران مال یکی از بهترین پروژه های چیتگر

ایران مال یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیاست که در منطقه ۲۲ احداث شده است. این مجموعه دارای کاربری های تجاری، فرهنگی، ورزشی و تفریحی بوده و از انواع امکانات برخوردار است.

۲رزمال

مجموعه رزمال با دارا بودن ۶ طبقه فعال در زمینه تجاری، هایپر مارکت، رستوران و … و نزدیک به ایستگاه مترو و یکی از بهترین پروژه های چیتگر می باشد.

۳لکسون

این پروژه که تحت برند توسعه ابنیه همت شروع به ساخت کرده است، از ۳۰ طبقه تشکیل شده که شامل هتل، واحدهای تجاری، فضاهای خدماتی و … می باشد. پروژه لکسون در ضلع شرقی دریاچه قرار گرفته و از نظر دسترسی موقعیت بسیار مناسبی دارد و یکی از پروژه های برتر چیتگر است.

۴برج های ۶ گانه آرتمیس یکی از پروژه های برتر چیتگر

یکی از کاملترین مجموعه های تجاری اداری تفریحی منطقه ۲۲ برج های آرتمیس هستند که هر کدام دارای ۲۵ تا ۳۲ طبقه می باشند.  این برج ها با تحقیقات گسترده بازار و ظرفیت اقتصادی منطقه، مجهز به معماری مدرن و فضای لوکس با متراژهای متنوع ساخته شده است. در ضلع شمالی دریاچه چیتگر قرار داشته و از چشم انداز و دسترسی فوق العاده ای برخوردار است. هم چنین امکانات آن، پاسخگوی نیاز تمام اقشار مخاطبین هست.

پروژه تجاری اداری آرتمیس

۵برج های تریتیوم

برج های دو گانه تریتیوم، شامل ۲۶ طبقه تجاری می باشد که بسیار لوکس و زیبا ساخته شده است و فاصله کمی نسبت به ایران مال دارد.

سخن پایانی

منطقه ۲۲ تهران منطقه برتر کشور از نظر توسعه شهری بوده و جاذب جمعیت فراوان می باشد. در این منطقه و بخصوص ناحیه چیتگر، به لحاظ هم جواری با دریاچه، واحد های تجاری، تفریحی و اداری از رشد و پیشرفت به سزایی برخوردار هستند. در دهه های اخیر شاهد رشد روز افزون واحدهای تجاری در این ناحیه می باشیم که البته انتخاب را برای سرمایه گذاران سخت تر کرده است. چند مورد از معیارهای برتری این پروژه ها نسبت به هم در این نوشتار بررسی شد. انتخاب محیطی امن برای سرمایه گذاری حق طبیعی هر کدام از صاحبان سرمایه می باشد. با ما همراه باشید…

منبع:

 

 

دکمه بازگشت به بالا