علم و سلامت

پنج کرمانشاهی دیگر بر اثر کرونا جان باختند

آفتابنیوز؛

مهدی محمدی افزود: 24 ساعت آخر مرگ سه نفر در این شهر گنجانده شده است و در شهرهای کرمانشاه تالر باباجانی و روانسر یعنی هر نفر فقط یک نفر بوده است.

با توجه به این موضوع وی شاهد است: در 24 ساعت گذشته ، 25 بیمار مثبت و مثبت با بیمارستانی با 28 بیمار سرپایی ، همان کاری را انجام می دهند که تعداد آنها در استان.

اطلاعات مدیریت جلال به رئیس كمیته ستاد دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه افزود: در 24 ساعت گذشته 76 بیمار جدید با علائم و 97 كووید 19 پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.
وی گفت: کمیک ویروس از ابتدای شیوع ، 24 مایل و 14 نفر در بیمارستان بستری هستند و استان کرمانشاه 22 مایل و 233 مرخص شده است.
در پایان ، محمد گفت در حال حاضر ، از هر 445 بیمار کوید ، 19 بیمار در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

که ما از انجام والد در شب پشیمان هستیم ،

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه روند کاهشی بیماری در این استان همچنان ادامه دارد ، گفت: ما واقعاً نگران مقدسین و شب پیشرو هستیم.

در مصاحبه ای با ایرنا ، دکتر محمودرضا مرادی افزود: اگر مطابق آنچه در بالا بیان شد رعایت نکنید ، احتمالاً بیماری در اوج ژانویه نیمه دوم مشاهده خواهد شد.

“گروه مطالعه حدود نیمه شب تا نیمه شب تخلیه می شود. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: “البته ، برای مردم ، بزرگان و بزرگان خانه شبانه پدران؟ والده مگر اینکه آلوده شوند ، خطر مرگ را تهدید می کند”.

مرادی افزود: اگر دو یا سه ماه باشد ، در سال آینده به دنبال واکسن خفیف زمستانی هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا