علم و سلامت

پیشگیری از سرطان روده با یک داروی روان‌پزشکی

به گفته شفاف ، لیتیوم این متخصصان بر این باورند كه ایمنی سلول های بنیادی در دارو می تواند به سیستم هضم نظیر آنهایی كه در برابر اثرات سوverse مقاوم هستند باعث ایجاد تغییر در سلول های سرطانی شود.

در کارآزمایی بالینی آغاز لیتیوم جدید کشف شده است ، دارویی که برای درمان بیماری های روانی مشترک در بسیاری از لیتیوم ها استفاده می شود و احتمالاً رشد پیشگیری از سرطان روده بزرگ است.

این مطالعات روی مردانی انجام می شود که ژن “پلی فوز آدنوماتوز خانوادگی” (FAP) هستند.

FEP یک اختلال ژنتیکی نسبتاً نادر است که 7 تا 22 نفر در آن مبتلا هستند. تقریباً در کل تلاش برای ایجاد تحریک تحریک می شود و مگر اینکه با جراحی منجر به حفظ آن شود.

از اکثر موارد ، علت تصور داشتن جهش ژنتیکی در سرطان روده ، که EPC نامیده می شود.

همانطور که نشان داده شده ، سلولهای بنیادی روده که تحت تأثیر تغییرات EPG قرار گرفته اند ، همتایان سالم آنها را از بین می برد.

به گفته متخصصان ، این روند منجر به رشد بی نهایت و تغییر سلول های سرطانی به توده ها می شود. بیماران EPG FEP با جهش های ژنتیکی برای تولید صد بخش پلی کانی و توده های غیر سرطانی در سلول های خود تولید می کنند.

پروفسور ورمیلن لوئیس ، نویسنده اصلی مقاله منتشر شده در ژورنال Nature گفت: “ما اولین مرحله را در رشد برداشت غنی از سرطان از روده شناسایی کرده ایم.”

وی افزود: “جهش بعدی ژن از این جهت مهم است كه روده سلولهای خود را تنظیم می كند ، سلولها به سلولهای طبیعی تبدیل می شوند كه سلولهای طبیعی میزان بی عدالتی را دارند.” این كاملاً جدید است و همیشه تصور می شود كه تغییرات به سرطانی تبدیل می شوند كه سلولها می توانند رشد كنند. سریعتر ، مقاوم تر یا مرگ سلولی هستند ، با این حال ، تحقیقات ما نشان می دهد سلولهایی که تقریباً به همان اندازه سلولهای فعال در حال تخریب هستند ، می توانند اکسل را سرکوب کنند.این همان چیزی است که ما آن را رقابت بالاتر می نامیم.

دکتر گفت: “یافته ها و درد پروفسور ورمیلن یک نقطه عطف اساسی در درک سرطان روده است.” هلن رسیده ، مدیر آژانس بین المللی تحقیقات سرطان. ما بسیار هیجان زده هستیم که نتایج این اثر بالینی در مورد قضاوت افراد مبتلا به سرطان و ارثی است.

سرطان روده چهارمین نوع شایع سرطان در انگلیس است ، طبق گزارش لورم ، بیش از 48000 نفر مبتلا به سرطان روده هر ساله تشخیص می دهند.

علائم تغییر سرطان روده در عادت روده ، درد شکم ، خون در مدفوع و.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا