علم و سلامت

پیگیری الکترونیکی شدن خدمات و پزشک خانواده؛ اولویت بیمه سلامت

رئیس هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پیرو خدمات الکترونیکی پزشکان داخلی، بیمه سلامت در اولویت قرار دارد.

به گزارش تی تی آنلاین رضا سعیدی با بیان اینکه بیمه سلامت یکی از بزرگ ترین شرکت های بیمه با پوشش 42 میلیون نفری است، گفت: سازمان بیمه سلامت متشکل از انواع بیمه های مالی است که بسیاری از افراد از جمله نیازمندترین افراد دارای پوشش اداری هستند. می تواند در شرایط خاص از آسیب به افراد جلوگیری کند.

وی گفت: هیئت مدیره در برنامه ریزی، برنامه ریزی و اهداف راهبردی بلندمدت نقش ایفا می کند و یک نقشه راه استراتژیک برای تطبیق و پرتاب اضافه می کند. برای اطمینان از محدود بودن منابع، نقشه راه باید به گونه ای تنظیم شود که بخش مراقبت های بهداشتی بتواند تعداد زیادی از نیازهای نامحدود را برآورده کند. بنابراین باید اولویت ها به درستی مشخص شود و اجرای تحولات به دقت رصد و سازماندهی شود.

تأکید کرد: «ایمیل سلامت یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های بهداشتی است که در جهان توسعه یافته است و این روش می‌تواند به جلوگیری از اتلاف منابع کمک کند: طبیعتاً یکی از مهمترین چیزهای ما یادآوری ایمیل و مراقبت‌های بهداشتی خانواده است که باید تقویت شود. و در این زمینه قوی است، باید مشوق های فنی و لازم اعمال شود، یقیناً هنوز مشکلاتی در این استان وجود دارد و فقط پزشک خانواده روستایی به طور ناقص در شهرستان ها آموزش دیده است.

رئیس هیات مدیره سازمان بیمه سلامت گفت: یکی از نگهبانان باید سیستم بیمه ارجاعی باشد که باید به صورت سلسله مراتبی و پیش رونده حرکت کند: معرفی تقاضا نیز از جمله نرم افزارهای بیمه سلامت است که باید در این زمینه فعالیت کند.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، سعیدی با بیان اینکه تجمیع مالی نیز یک معضل مزمن است، گفت: اکثر داوران جدی در کشور وارد عمل شده و عملکرد لازم را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا