اقتصادی

چرا امسال میوه ارزان نمی‌شود؟

تی تی آنلاین / خوزستان میوه و سبزی رهبر اتحادیه Nouakchottensis گفت ، “قیمت کمتر از امید است که محصولات صیفی نه تنها کامل شود ، بلکه ارزش تحمل محصولات رشد یافته را دارند” میوه در بازار از دست کارگر است.

عبدالرضا جمالی پور در مصاحبه با تی تی آنلاین اظهار داشت: گرچه قیمت درخت و میوه در تمام تابستان ادامه داشت و تا پایان خرداد سال گذشته ادامه داشت ، اما امسال علی رغم ورود میوه ها به بازار ، قیمت دچار اختلال شود “

وی افزود: “انتظار برای كاهش قیمت ذرت به پایان نرسیده است و ما نه تنها تور محصولات زراعی را تحمل می كنیم” میوه در بازار نیروی كار از دست رفته است.

اتحادیه میوه و سبزیجات Nouakchottensis فصل ، با اشاره به اینکه قدرت خرید میوه کاهش یافته است ، گفت: “یک مافیای پشت پرده قیمت میوه و میوه در مرحله خرید ، از کشاورز تا بازار میوه و سبزی وجود دارد. ‘آینده.

جمال پور اظهار داشت ، و مردم توانایی مالی خرید میوه را جابجا نکردند. با قیمت های فعلی برای خرید سه قطعه میوه که حدود 200000 تومان قیمت دارد.

وی افزود: اگر مقایسه ای با قیمت قیمت میوه در میوه اهواز تهران انجام دهیم ، زیاد و تقریباً برابر نیست ؛ همه از مصرف کننده در بازار گرفته تا میوه استان منطقه آسیب دیدگان.

میوه و سبزیجات رئیس اتحادیه Nouakchottensis ، گفت جایزه Nouakchottensis برای کیفیت میوه ای که دارای Nouakchottensis است. در وهله اول ، چون آنها میوه های تیره را به ما می دهند ، ما میوه را دریافت می کنیم ، اما نه در رده دوم ، کلاس سوم یا کمتر از دیگری.

من به فراخوان فروم فراخوانده ام تا شما پاسخگوی کارگزاران باشید

جمالی پور به عنوان محافظ دلالان در بازار تاک عمل می کند: میوه دلالانی که وقتی عاشق بازار می شوند. در حالی که من حضور داشتم ، هیچ مشکلی در بازار وجود ندارد ، بگذارید محافظ کارگزاران برای حمله به او ، بازارها و کارهایی بدتر از دیگری باشد.

وی با اشاره به قیمت میوه در میدان تره بار اهواز ، افزود: در تره بار و میدان تره بار اهواز هر کیلوگرم شلیل 35000 تومان ، انجیر هر کیلوگرم 55000 تومان هر کیلو آلو سیاه 30000 تومان هر کیلوگرم آلو سیاه 35000 تومان زرد 55 هزار تومان ، هر كیلو آلو و گیلاس مشهود است ، بدیهی است كه هلو با استفاده از یك كیلوگرم درخت هلو ، درخت انجیر ، از 25 هزار و 45 هزار تومان برای هر كیلوگرم تومان مشهود است.

سر میوه و سبزیجات اتحادیه Nouakchottensis ، گفت که قیمت گزارش شده نه تنها قیمت درجه یک ، درجه دوم و سوم است و عملکرد ذرت پایین تر است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا