اقتصادی

کارگران برای احراز هویت به بانک رفاه می روند

اما در جلسه مجموع کار وی شورای ، و با حضور نمایندگانی از کار ، کارفرمایان ، و کارگر ، و معاون وزیر روابط کار در وزارت کار از طبقات کارگر نجات شعب بانک در محل آزمون بود ، کار در کارگران در دفاتر همان شی مخالف است. وی پرسید ، حتی قیمت شیر ​​، سفیران کارگران ، اعضا می توانند توافق کنند.

با توجه به تی تی آنلاین ، و جلسه 239 از کارهایی که باید با او انجام شود ، کار بررسی طرح به عنوان اصلی ترین چیز این است که حق الزحمه وکلا ، و همچنین دلایل مشکلات سیستم تقسیم برنامه ، و او یک قطعنامه با عرض محدود است.

در این جلسه ، به دلیل مشکلاتی در احراز هویت کارگران در یک سیستم جامع روابط کار در دفاتر ، از آنجا که شعبه های بانک کارگران و احراز هویت کارگران بهداشت در نظر گرفته می شود ، که توسط اعضای شورای عالی کار تأیید شده است.

پیش از این ، کارگران در دفاتر کار خود ، برعکس ، با توجه به پرداخت (5) تومان به همین موضوع گفته می شد ، اما برعکس ، برای وظایف کارگران 18 هزار تومان دریافت شده همان چیزی است که سخت ترین چیز در حقوق کارگران است ، در شرف رسیدن است. و پاسخ باید از طریق مشاوره بهبود یابد و از عمیق ترین کارهایی که برای کار در حال انجام نیست توسط وزارت کار انجام شود.

افزایش سیاست های پاداش نوعی از کارشناسان سیاست ، که در جامعه نیز هستند.

چامانیا – نماینده کارگران در شورای عالی کار به درخواست گروه های کارگری برای تعیین زمان برگزاری اجلاس دستمزد به تی تی آنلاین خبر داد ، در بحث با دستمزد نمایندگان کارگران خواستار تعیین زمان برای سال آینده برای جبران خسارت جلسات از این زمان تا تکرار سال نیست.

به گفته وی ، کارفرمایان و گروه های دولتی که بحث دستمزد دارند اعتقاد دارند ، آمار داده های بانک مرکزی باید در پایان سال خارج شود. و سپس وارد بحث می شود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا