عمومیکسب و کار ویژه

کراتینه مو چقدر زمان میبرد؟

دوره آرام سازی مواد کراتینه روی مو یکی از مهمترین مراحل کراتینه در موهای خانم ها است و اگر این دوره شکستن مواد کراتینه مو به درستی رعایت نشود، نتایج کراتینه مو مشاهده نمی شود. به درستی . بسیار راضی باشد

به طور کلی در پاسخ به این سوال که کراتین روی مو چقدر ماندگاری دارد، باید توجه داشته باشیم که این بستگی به نوع کراتین مورد استفاده (آنزیمی/ فرمالدئید) و همچنین نوع موی مشتری دارد.

زمان استراحت در انواع محصولات خمیر مو

اگر مواد کراتینه ای که انتخاب می کنید یک ماده کراتینه آنزیمی برای موهای طبیعی است، زمان ماندن مواد کراتینه روی مو باید بین 40 تا 60 دقیقه باشد تا مواد کراتینه بهترین اثر را داشته باشد. ترجیحا اجازه دهید مواد آنزیم کراتین بیش از 40 دقیقه روی مو بماند و نگران نباشید.

اگر می خواهید از مواد شیمیایی فرمالدئید برای کراتینه کردن موهای مشتری خود استفاده کنید، باید مواد شیمیایی کراتینه را به مدت 40 دقیقه روی موها بگذارید. البته توجه داشته باشید که اگر موها دکلره شده و یا موها آسیب دیده و نازک شده باشند، با توجه به آنالیز کار کراتینه، زمان شکستن ماده کراتینه روی موها کوتاه شده و معمولا 30 دقیقه مناسب است.

نکته مهم این است که شما به عنوان یک کرتین باید دانش فیزیکی خود را ارتقا دهید و دانش خود را ثابت نگه دارید. آموزش کراتینه مو از صفر تا صد برای حرفه ای تر شدن شما بسیار مفید است.

نکات کاربردی و مدت زمان ماندگاری کراتین روی مو

یکی از مهمترین سطوح کراتین در مو، سطح کراتین در مو است. در این مرحله مواد کراتینه با یک شانه دندانه ریز به طور کامل در سراسر مو پخش می شود و کل مو را می پوشاند. اما باید توجه داشت که مواد کراتینه نباید با پوست تماس پیدا کند زیرا اگر مواد کراتینه وارد فولیکول های مو شود باعث التهاب پوست و ریزش مو می شود.

پس از اتمام مرحله اعمال، اجازه دهید محصولات کراتینه به مدت 40 دقیقه روی مو بماند و جذب شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، بسته به نوع موی مشتری شما (سفید، آسیب دیده یا سالم) این زمان استراحت می تواند متفاوت باشد و اگر مشتری شما موهای آسیب دیده یا نازکی داشته باشد، زمان ترک کراتینه 30 دقیقه است.

شیکاما کراتین یک نانو کراتینه است که در سالن ها استفاده می شود و به لطف مولکول های کوچکش به راحتی جذب ساقه مو می شود. هنگام استفاده از کراتین با مولکول کوچک نیازی به تجهیزات یا لوازم جانبی ندارید.

بعد از اینکه دیدید مواد کراتینه تجزیه می شوند، نوبت به مسواک زدن می رسد. در این مرحله، شما باید اصولاً تمرینات صاف کردن و احیا مو را دنبال کرده باشید تا بهترین نتیجه را به مشتری خود بدهید. سپس نوبت به یک مرحله مهم و اتوکشی با اتو مخصوص کراتینه می رسد، این آخرین مرحله کراتینه مو است و این مرحله باید به صورت حرفه ای انجام شود.

ماندگاری کراتینه مو چند ساعت است؟

من مطمئن هستم که بسیاری از مشتریان در مورد زمان درمان کراتینه و طول فرآیند کراتینه درمانی بسیار نگران هستند. به طور کلی مراحل کراتینه مو در مرکز کراتینه مو شیکاما به شرح زیر است:

مرحله کراتینه مو ↓

تجزیه و تحلیل مو و پوست با استفاده از یک آنالایزر پیشرفته

ماساژ پوست سر و شستن مو برای باز کردن پوسته های مو.

اوزون تراپی از یک دستگاه مه بزرگ برای تمیز کردن ساقه مو و پوست استفاده می کند

جدا شدن مو

گذاشتن مواد داخل مو

به ظاهر مواد کراتینه شناور در مو توجه کنید

مسواک و سشوار

اتو کراتینه پایه

از تثبیت کننده استفاده کنید

دکمه بازگشت به بالا