علم و سلامتکسب و کار ویژه

کرم پودر بی ضرر برای پوست

برای خیلی از ما واقعا مهم است که بدانیم بهترین کرم پودر از نظر پزشکان چه کرم پودری است و پزشکان چه کرم پودری را برای استفاده توصیه می کنند. چون همان طور که می دانید گاهی اوقات صورت دچار لکه و آکنه می شود و برای اینکه بتوان آن را پوشاند اکثر خانوم ها ترجیح می دهند از کرم پودر استفاده کنند تا بتوانند این عیوب را بپوشانند.

کرم پودر بی ضرر برای پوست شامل کدام برندها می‌باشد؟ معمولا کرم پودرها یکی از محصولات مهم و جدایی ناپذیر در میکاپ محسوب می‌شوند. استفاده از کرم پودر در میکاپ برای تکمیل زیبایی ظاهری صورت بسیار اهمیت دارد. اخیرا در بازار انواع کرم پودرهای بی‌کیفیت و یا با کیفیت متوسط و با ترکیبات مضر توزیع شده و به فروش می‌رسد. استفاده از این محصولات بی‌کیفیت و ناشناخته آسیب جدی به صورت و پوست شما وارد کرده و صدمات جبران‌ناپذیری را به همراه می‌آورد.

بر عکس برخی از کرم پودرهای آرایشی نیز در بازار موجود هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند و علاوه بر خاصیت پوشانندگی، می‌توانند فواید دیگری نیز برای پوست داشته باشند. اگر شما نیز به دنبال شناخت کرم پودر بی ضرر برای پوست خود هستید، این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه بهترین برندهای کرم پودر در جهان به شما عزیزان معرفی شده که استفاده از آن‌ها نه تنها ضرری برای پوست ندارد، بلکه در مواردی مفید نیز هست.

کرم پودر اورلستینگ کلارنس

یکی از بهترین کرم پودر بی ضرر برای پوست، برند کلارنس است که جزو بهترین کرم‌های آرایشی در جهان محسوب می‌شود. این کرم پودر مزیت‌های زیادی برای پوست دارد و برای انواع پوست مناسب است. یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین کرم پودرهای برند کلارنس، کرم پودر اورلستینگ است که در ترکیبات آن از پودر بامبو و عصاره کوینلا استفاده شده است. با زدن این کرم پوستتان ظاهری مات به خود می‌گیرد. از مزیت این کرم ماندگاری زیاد و دارا بودن spf است که به عنوان ضد آفتاب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در فرمولاسیون کرم سفید کننده لاکچری کوین فرانسوی از ترکیبات ضد آلودگی انحصاری استفاده شده است. قدرت کاور این کرم متوسط رو به بالا بوده و قادر است منافذ باز و لکه‌ها را پوشش دهد و پوست را یکدست کند.

کرم پودر نچرال رادیانت نارس

افراد با پوست خشک با مشکل تکه تکه شدن پوست و افراد با پوست چرب نیز با مشکل ماسیدگی و براق شدن پوست بعد از استفاده از کرم پودر مواجه هستند. یکی از بهترین و بی‌ضررترین کرم پودرها، برند رادیانت نارس است که متخصصین پوست استفاده از آن را به شدت توصیه می‌کنند. این کرم بافت سبکی دارد و اصلا روی پوست سنگینی نمی‌کند. از خاصیت این کرم می‌توان به مقاوم بودن در مقابل ماسیدگی و تعریق اشاره کرد.

کرم پودر الترا وییر لانکوم

اگر به دنبال یک کرم پودر بی‌نظیر هستید، کرم لانکوم تولید کشور فرانسه بهترین انتخاب است. این محصول قادر است جای جوش و تیرگی را به خوبی بپوشاند، زیرا قدرت کاور بالایی دارد. کرم آرایشی لانکوم بافت بسیار سبکی دارد و اصلا روی پوست سنگین نمی‌شود. ماندگاری زیاد این کرم سبب شده از کرم لانکوم برای مجالس و جشن‌ها استفاده شود. ماندگاری این محصول 18 ساعت است و خاصیت آبرسانی بالایی دارد. در مدت زمان‌های زیاد اصلا نیازی به ترمیم این کرم ندارید.

8 مدل از بهترین کرم پودر خارجی با پوشش دهی بالا

1. کرم پودر استی لادر (Estee Lauder)

  • حجم: 30 میلی لیتر
  • مناسب: انواع پوست
  • ساخت کشور: آمریکا
  • پوشش دهی: کاور مدیوم تا فول 24 ساعته
  • فینیش: مات
  • ویژگی ها: کنترل کننده چربی و ضدجوش، بدون مسدود کردن منافذ، فاقد چربی، عطر مصنوعی، پارابن، گلوتن، روغن های معدنی، فتالات و الکل مضر

کرم پودر استی لادر مدل دبل ویر Double Wear، یکی از محبوب ترین کرم پودر‌های خارجی در بازار است که جزو بهترین برندهای آرایشی نیز محسوب میشود و فروشگاه عسل بانو آن را به صورت اصل ارائه مینماید. به دلیل پوشاندگی بالا، مقاوم بودن در برابر رطوبت و دوام بالا، مناسب برای مهمانی‌ های طولانی است. برای افرادی که در محیط‌ های شرجی و مرطوب زندگی می‌کنند نیز یک انتخاب‌ مناسب است. کرم دور چشم لاکچری کوین حتی در آرایش عروس و گریم نیز کاربرد دارد. ضد حساسیت بوده و آبرسانی بالایی دارد، هم چنین باعث شادابی و مانع از پیری زودرس پوست می‌شود.

بهترین کرم پودر برای پوست سبزه یا افرادی که پوست تیره تری دارند؛ می تواند گزینه ی لازم و کاربردی محسوب شود. کرم پودرها یکی از اصلی ترین لوازم برای داشتن آرایشی بی نقص و یکدست هستند که انواع مختلفی دارند. معمولا از کرم پودرهای متناسب با رنگ پوست و یا چند درجه روشن تر و یا تیره تر استفاده می کنند تا پوست خود را صاف و یکدست نمایند.

در این میان، اصلی ترین مسئله این است که بافت و نوع این محصول به درستی انتخاب شود تا کارایی دلخواه را برای شما داشته باشد. در ادامه قصد داریم در رابطه با کاربرد و انواع مختلف کرم پودر بیشتر صحبت کنیم و به معرفی انواعی از کرم پودر برای پوست سبزه بپردازیم. پس اگر در انتخاب بهترین کرم پودر برای خود مردد هستید؛ پیشنهاد می کنیم از برترین و بهترین کرم پودر برای پوست سبزه در فروشگاه روژه دیدن نمایید.

ساختار کرم پودرها به چه صورت است؟

همانطور که می‌دانید؛ کرم پودر و انواع پنکک یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایش صورت به حساب می‌آیند که پایه امولسیونی دارند و با اسفنج و یا براش‌های مخصوص روی پوست پخش می‌شوند. این مواد معمولا به شکل مایع هستند و رنگ کرم دارند. این محصولات وظیفه دارند تا پوست شما را صاف و یکدست کنند. به طور کلی استفاده از کرم پودر، بهترین راه حل برای پنهان کردن جوش‌های صورت و لکه‌های پوستی است. تنها باید به این نکته توجه داشت که کرم پودرها بافت سنگین‌تری نسبت به پنکک‌ها دارند.

انواع مختلفی از کرم پودر برای انواع پوست در بازار عرضه خواهد شد و این محصولات در سه نوع مایع، چرب و نیمه چرب عرضه می‌شوند که شما باتوجه به نوع پوست خود و براساس نیازتان باید بهترین کرم پودر را انتخاب و خریداری نمایید.

انواع کرم پودرهای آرایشی

این محصولات بافت‌ و انواع مختلفی دارند که برای رفع نیازهای آرایشی طراحی شده اند. شما براساس نیاز خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید. انواع مختلف کرم پودرها به شرح زیرهستند:

کرم پودر مایع

این نوع از کرم پودر ویژگی های زیادی دارد و خرید آن باعث می شود شما ویژگی‌هایی مانند مناسب برای انواع پوست، طرز استفاده آسان، امکان میکس کردن با هایلایتر و … را به صورت یکجا داشته باشید.

کرم پودر شیر

به این محصول کرم پودر اصلی هم می‌گویند و باعث می‌شود پوستتان درخشان‌تر به نظر برسد و باعث گرفتگی منافذ پوست نمی‌شود. معمولا افرادی که اهل آرایش کردن نیستند؛ این نوع از کرم پودرها می تواند گزینه‌ی مناسب‌تری برای آنها محسوب باشد.

کرم پودر خمیری

این نوع از کرم پودرها، بهترین نوع کرم پودر برای مصرف روزانه به شمار می‌آید. این دسته از کرم پودرها چند کاره هستند و در عین رنگی بودن و پوشاندن لک و جوش، حاوی ترکیباتی مانند ضد آفتاب، ضد چروک و مرطوب کننده نیز هستند.

کرم پودر مات

این محصولات ساختاری سبک دارند و در عین حال قدرت پوشانندگی بالایی دارند که با فرمولاسیون خاص خود، چهره شما را در تمام طول روز مات و طبیعی می کنند و از براق شدن بینی و پیشانی جلوگیری خواهند کرد. معمولا دارای ساختاری صاف و کاملا یکدست هستند و به راحتی روی پوست می‌نشینند و برای افرادی که دنبال چهره و جلوه‌ای طبیعی هستند، خرید کرم پودر مات توصیه می‌شود.

قیمت کرم پودر لاکچری کوین فرانسوی در فروشگاه بیز پلاس معمولاً یک قیمت مناسب و شرکتی می‌باشد که سالانه یکبار تغییر می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا