اقتصادی

کرونای انگلیسی مانع نمایشگاه تهران نشد

علی رغم هشدارها در مورد شیوع ویروس کرونا در کشور ، و مدیرکل دفتر گردشگری آفریقا گفت نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران از طریق تاج ملی در دسترس است و قرار است از 5 تا 8 مارس برگزار شود.

شرکت مادر بزرگ ایران در زمینه توسعه گردشگری که نویسنده اصلی این نمایشگاه است ، همچنین 20٪ تخفیف به شرکت کنندگان هنر می دهد و یا ممکن است افراد بیشتری در این نمایشگاه شرکت کنند. جزئیات غرفه داران بین المللی به خارج از بخش ، و ، هنوز ، هنوز مشخص نیست ، او حتی به منظره ادامه می دهد ، من به طور تصادفی ، حتی اگر کمتر از یک هفته ، بازی می تواند باقی بماند ، اما مکاتبات وجود دارد و دعوت از غریبه ها ، تقریباً به نظر می رسد. اما در اینجا نظرات مختلفی در مورد نمایشگاه چهره به چهره نیمه مجازی فعالان نیمه گردشگری وجود دارد. اعتقاد بر این است که برخی از شرکتهای بزرگ گردشگری که هر ساله برای فروش خارجی و دو مورد نیاز فوتبالی او به نمایشگاه می آمدند ، اکنون تعطیل هستند و مسافرتها به طور معمول برگزار نمی شود و سالانه تماشاگران زیادی ندارند. . این شک و تردید به مشاغل کوچکی که سال گردشگری خود را از دست داده اند ، گسترش یافته و شرایط مبهم و سفر را تا نوروز فراهم کرده است.

با این حال ، امپراطور محمد قاسمی معتقد است که نمایشگاه امسال بستر مناسبی برای تجارت است که توسط زنجیره تأمین خدمات گردشگری ، فرهنگ این محصولات و خدمات ، و مصرف کنندگان اصلی که به عنوان یک تجارت و کار مرتبط با بهداشت نگهداری می شدند ، آموزش داده شده است. به خصوص در شکوه رکود اقتصادی. این می شود.

مدیرکل دفتر آفریقا از وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری به تی تی آنلاین “مقصر اصلی این نمایشگاه برای ارتقا the سفرهای ایمن در قالب تورهای برنامه ریزی شده برای نظارت بر ایمنی جاده های کوچک خطرناک از طریق زندگی مشترک با تاج “

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده ، نمایشگاه امسال “میدانی” خواهد بود و گردشگری و فرهنگی یعنی ظرفیت های هر استان نمی تواند چادرهای متمرکز را برای دفاتر وزارت گردشگری ، هتل ها ، اقامتگاه های بوم گردی و سایر خدمات وزن گردشگری نمایش دهد. . “و لازم است استانها و مناطق کمتر شناخته شده و استانهای با شکوه سنتی و شناخته شده معرفی شوند.

قاسمی اظهار داشت: طبق سیاست اخیر ستاد شکوه ملی در زمینه توانایی سفرهای نوروزی که در قالب بسته های سفر برنامه ریزی شده است و مناسب سازی واحدهای اقامتی مجاز وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، این این نمایشگاه می تواند به عنوان یک مکمل استفاده شود. “قانون راهی برای تشویق مدیریت و در نتیجه کنترل گسترش اثر تاج در سفرهای دسته جمعی و غیر برنامه ریزی شده است.

مدیر کل دفتر گردشگری آفریقا ، گفت: “به دلیل آسیب جدی به دو بخش گردشگری و صنایع دستی از بیماری همه گیر انسان کرونا ، معاون وزیر گردشگری در وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی پشتیبانی خوبی از حضور این دو قسمت در نمایشگاه. “مهمترین این موارد ، و مجالس با سازمان توسعه تجارت ایران و ایالات متحده ، و دریافت sabiedrība گاز برای کاهش هزینه ها ، و همچنین اجازه دادن به تخصیص کمک های مالی برای خرید زمین.

وی افزود: خوشبختانه پشتیبانی از سیستم سازی و سفرهای نوروزی از طریق ستاد شکوه ملی مورد استقبال خوب دولت استانی و شهروندان خصوصی برای حضور در نمایشگاه قرار گرفته است. اگر این روند ادامه داشته باشد ، تعداد سالن های موجود را افزایش خواهیم داد. “پدر.

چراغ قاسمی مجاز به پذیرش سازمان تجارت نمایشگاه و ستاد کمیته ملی خواهد بود که تحت حاشیه برنامه بهداشتی و پروتکل های وی برگزار می شود و بازدیدکنندگان طبق روال مربوطه قبل از رزرو به صورت کنترل شده بازدید می کنند.

طبق تقویم 99 امین نمایشگاه بین المللی تهران و صنایع دستی نمایشگاه گردشگری فقط در روز برگزار می شود بلکه برای تخصیص خدمات ، تجهیزات هتل و مخابرات داده به صنایع (در حال اجرا) هدایت می شود. چهره هوشمند 14 توسعه گردشگری عادلانه گردشگری روستایی و سفر شعار است. این نمایشگاه هر ساله در اواخر ماه فوریه برگزار می شد ، زمانی که در سال و در سال گذشته میلادی احساس اضطراب در ووهان چین و با سابقه فعالیت های صنایع دستی در ایستگاه های اتوبوس ایجاد می شد. تغییر یک سال زیبا دیگر در حذف غرفه های مواد غذایی و گروهی از موسیقی از شلوغی بیش از حد ، که به ویژه در بخش های نمایشگاه گردشگری محبوب هستند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا