عمومیکسب و کار ویژه

کلش آف کلنز هک شده چه ویژگی‌هایی دارد؟

کلش اف کلنز هک شده با جم و منابع نامحدود بدون نیاز به روت + تاون هال 15 + کلن وار + لیگ + زمین سوم

در این پست این بار با در کنار شما کاربران عزیز سایت فست موبایل هستیم. این هک سرور خصوصی و کپی برداری شده از بازی کلش اف کلنز میباشد ولی با این فرق که سرور های این نسخه با سرور های اصلی بازی فرق دارد و صاحب این نسخه برای اینکه کاربران کلش باز این بازی رو بهتر تجربه کنند در نسخه های خصوصی خود جم و منابع و تمامی امکانات دیگر رو بینهایت و نامحدود گذاشته است تا هرکسی بتواند در کمتر از یک روز یک اکانت لول بالا داشته باشد و با استفاده از دانلود کلش مود شده از بازی کلش اف کلنز لذت ببرد.

این نسخه هک شده مثل سرور اصلی هر هفته آپدیت میشود و ویژگی های جدیدی رو ارائه میکند همچنین در این هک کلش اف کلنز هم میتوانید کلن بسازید و یا کلن وار استارت کرده و دیگر امکاناتی که در سرور اصلی بازی دوست دارید انجام دهید رو در این نسخه های بینهایت میتوانید هم پیدا کنید. اگر از این نگران هستید که آیا این هک میتواند برای اکانت شما آسیب برساند؟ در جوابش باید بگیم که نه این نسخه هیچ ربطی به اکانت شما ندارد و هیچ مشکلی هم بر روی سرور اصلی یا اکانت دهکده شما بوجود نمیاورد.

در صورتی که بازی های سوپرسل مورد علاقه شما میباشد. پس برای دانلود کلیک کنید.

اگر وقتی بعد بازی کردن یک روزی با اررور بروزشدن بازی مواجه شدید در این صورت میتوانید آپدیت جدید بازی خود را از همین صفحه همیشه بصورت کاملا رایگان و لینک مستقیم دریافت کنید. و یا با دانلود بازی مود سریع تر به هدف برسید. و ما دقیق همیشه سعی خود را میکنیم که آپدیت های جدید بازی رو به سرعت قرار دهیم تا شما هم از بازی خود عقب نمانید. پس این صفحه رو در مرورگر خود ذخیره کنید تا بتوانید همیشه از آپدیت شدن سرور ها باخبر شوید.

خواص بازی هک کلش اف کلنز اندروید :

  • ساخت کلن واقعی و استارت کردن کلن وار جهانی
  • بدون اتمام شدن جم نامحدود و بینهایت
  • قابلیت چت کردن با دیگر نصب کننده های این بازی
  • امکان زدن اتک به دهکده های دیگران
  • سیو کردن بازی به آسانی
  • قابلیت ساخت سرباز بینهایت
  • دارا بودن دهکده دوم
  • بدون نیاز به روت و نصب در کنار نسخه اصلی

چند سروری که در باکس دانلود زیر آماده شده است هر کدام بهترین و پردانلودترین هک بازی کلش اف کلنز میباشند که هر کدوم یک قابلیت خاصی رو دارند. همچنین همزمان تمامی نسخه هارو میتوانید در کنار هم نصب کرده و بازی کنید.

همیشه لطفا برای دریافت آپدیت های جدید این سرور ها همین صفحه رو دنبال کنید. تمامی سرور هارو به درخواست دوستان عزیز تست کردیم و تمامی مشکلات آن هارو هم حل کردیم با خیال راحت دانلود کنید و از این نسخه های بینهایت لذت ببرید.

رفع مشکل بینهایت نشدن بازی :

– دوستان بعد نصب بازی وقتی بازی رو اجرا میکنید لطفا قبلش اکانت اصلی کلش اف کلنز خود را کلا خاموش کرده و در داخل این نسخه های هک شده کلش اف کلنز نذارید اکانت اصلی شما بالا بیاد چون اگر این هک ها به اکانت اصلی شما وصل بشن اونوقت بازی از حالت بینهایت خارج میشود. بدون جیمیل و بدون اکانت وارد بازی شده و از بینهایت بودن آن لذت ببرید. این دو سرور کاملا تست شده و هیچ مشکلی ندارن و کاملا هم واقعی میباشند عکس هایی که هم مشاهده میکنید توسط خود پشتیبانی سایت گرفته شده است.

آموزش فعال کردن رمز های تقلبی در هک کلش اف کلنز :

دوستان در سرور های Cocserver و کلش مجیک ایرانی انواع رمز های واقعا خوب وجود دارد که شما میتوانید با آموزش تصویری زیر خیلی راحت به این رمز ها دست پیدا کنید.

ابتدا در صفحه اول بازی خود در پایین صفحه مثل عکس زیر روی عکس دو کاغذ چسبیده کلیک کرده و وارد این صفحه شوید.

بعد در این صفحه قسمت اخبار رو مثل عکس زیر انتخاب کرده و تمامی رمز های بازی رو میتوانید در اینجا مشاهده کنید. با این رمز ها میتوانید جم های خود را فول کرده و کلی رمز دیگر هم وجود دارد که میتوانید از این رمز ها هم استفاده کنید.

امیدواریم این رمز های تقلبی مورد پسند شما قرار بگیرد و بتوانید توسط همین رمزها یک دهکده حرفه ای برای خود بسازنسخه جم بی نهایت و الماس نامحدود کلش اف کلنز (مود شده) آپدیت جدید 1402 + تاون هال 16 جدید !!

طلا، اکسیر و جم بی نهایت به همراه امکانات نامحدود! ( سرورهای فعال )

کلش هک شده از الماس تا اکسیر نامحدود !

تا حالا به این موضوع فکر کرده اید؟ از طریق منابع نا محدود خود در بازی کلش اف کلنز می توانید حسابی قبلیه ی قدرتمندی را تشکیل بدید. برای مثال در ابتدا ساختمان را ها را پی در پی ارتقا دهید. بعد از آن لول بالایی از سربازان را در اخیتار بگیرید و اتک های مهیج و جذابی را در این بازی به اجرا بگذارید.

یکی از مواردی در بازی وجود دارد البته در نسخه اصلی به این شکل است. زمان زیادی صرف ساخت و ارتقا ساختمان ها می شود و اما در نسخه های غیر رسمی قرار گرفته در ادامه مطلب چنین نیست. می تواند این موضوع بسیار حائز اهمیت باشد. چرا که بدون نیاز به زمان ساخت و ساز ها انجام می شود و کارها رو به پیشرفت سریعتر قرار می گیرند.

در ادامه باید گفت سرورهای قرار گرفته برای دانلود عبارتند از سرور کلش اف مجیک ، پلینکس، او هیرو ، کلش نال و بسیاری از سرورهای آپدیت شده دیگر که هرکدام از آن ها قدرتمند و پایدار هستند. البته باید گفت که به موقع آپدیت بازی ها باید است نسخه جدید هر کدام از سرورهایی را که مورد استفاده قرار داده اید دریافت و نصب نمایید. اگر سوال و یا موردی بود در بخش نظرات آن را برای ما مطرح نمایید. ما قبلا و را برای دانلود قرار داده ایم.

نسخه اندروید مورد نیاز 4.4 و بالاتر
ویژگی ها الماس ، سکه و منابع نامحدود و بی نهایت
سال انتشار 2023 – 1402
چه سروری پیشنهاد می شود ؟ کلش اف مجیک و پلنیکس کلش

معرفی سرورهای فعال با اپدیت و بروزرسانی منظم :

در واقع می توان گفت یکی از بهترین سرورهای فعال و هک شده مود می باشد. تمام ویژگی های نسخه مود را به خوبی دربرگرفته. با کلیک کردن بر روی نام آن می توانید به صفحه مد نظر بازی شوید و از بازی کردن و اجرای فایل نصبی لذت ببرید. کلش اف مجیک یکی از بهترین نسخه های هک شده است. چرا که دارای اپدیت و بروزرسانی منم است و این بازی به طور مرتب در وبسایت اندروید پارسی آپدیت می شود.

پلنیکس کلش که قبلا در وبسایت معرفی و قرار گرفته است ، آپدیت منظم دارد و از ویژگی های جم ، الماس ، سکه و منابع نامحود پشتیبانی می کند. همچنین این بازی سرور مدام فعالی دارد و از کار نمی افتد.

در این بازی یک دنیای نامحدود از بازی کلش اف کلنز را شاهد خواهید بود و از بازی لذت می برید.

در این سرور شما می توانید قهرمان های کلش رویال نیز ببنید و ساختمان های سفارشی شده وجود دارند. این سرور آپدیت منظمی دارد که قبلا با نام کلش اف سولز و الان با نام کوک سرور عرضه می شود. کوک سرور به صورت آپدیت جدید در فایل نصبی سرور یک 1 ، دو 2 و سه 3 قابل دریافت و نصب است.

یکی دیگر از نسخه و سرورهای بی نهایت می باشد. این سرور مدتی است که اپدیت نداده و فعال نمی باشد.

سرور اختصاصی با سرعت بالا و بدون قطعی می باشد. سعی کردیم آپدیت های آن را نیز در وبسایت اندروید پارسی قرار دهیم.

ما سعی می کنیم در آینده نه چندان دور نسخه ها و آپدیت های سرورهای دیگر را نیز معرفی کنیم.

و دیگر سرورها که در آینده معرفی خواهد شد !!

چطوری کلش اف کلنز مود شده را روی کامپیوتر نصب نماییم ؟

می توانید از طریق نرم افزار بلواستکس روی ویندوز و کامپیوتر بازی را نصب نمایید. بدون هیچ مشکلی قابل اجرا خواهند بود. اگر خواستید با یک سرچ ساده می توانید به کلی اموزش در این زمینه دسترسی پیدا کنید.

برای اینکار کافیه است یکی از نرم افزارهای نوکس و بلواستکس را دانلود کنید. بعد از نصب آن ها روی کامپیوتر خود می توانید تمامی بازی و برنامه های اندروید را روی کامپیوتر و ویندوز اجرا کنید. همانطور که گفته شد با یک جستجوی ساده در گوگل پلی به کلی آموزش خواهید رسید.

  • داشتم منابع کلی و نامحدود
  • دارا بودن حالت های سفارشی
  • بدون زمان ساخت
  • بالا رفتن و افزایش قدرت سحر و جادو
  • جم بی نهایت
  • طلا نامحدود
  • الیکسیر نامحدود
  • ساختمان های نامحدود
  • پادشاهان نامحدود
  • و …

دانلود کلش بی نهایت هک شده با لینک مستقیم قرار داده شده است. برعکس بسیاری از نسخه ها و فایل های نصبی قرار گرفته در سایت های دیگر آپدیت جدید بوده و قابل اجرا و بازی می باشد. شما خواهید توانست یک بازی کلش نامحدود از لحاظ های جم و الماس ، سکه ، قدرت های ارتقا ، زمان به پایان رسدن سازه ها و … را تجربه نمایید. ما سرورهای مختلفی را قرار داده ایم. می تواند ساعت ها سرگرمی را در گوشی های اندروید سامسونگ و شیائومی به وجود آورد.

کدام سرور کلش اف کلنز نامحدود و منابع و سکه و طلا بی پایان را پیشنهاد می کنید ؟

ما سرور های مجیک کلش و پلنیکس را پیشنهاد می دهیم. در نظر داشته باشید. سرور پلنیکس زود به زود آپدیت می دهد. کلش مجیک اینطور نیست و معمولا آپدیت ماهانه می دهد.

توجه و نکات :

آپدیت بازی هر زمان از روز می تواند عرضه شود و ورژن قبلی قدیمی خواهد شد. این پست در اکثر مواقع روزانه آپدیت می شود. شما می توانید آپدیت سرور درخواستی خود را در زیر پست بدهید تا برایتان در سریعترین زمان قرار دهیم.

آپدیت سرورهای درخواستی کمتر از یک روز قرار میگیره !

ید. کلش هک چیست و چگونه انجام می‌شود؟ چرا افراد باید کلش اف کلنز را هک کنند؟ کلش آف کلنز یکی از و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گرافیکی است که در چند سال اخیر دانلود آن بسیار افزایش پیدا کرده است. امروزه افراد تمایل دارند نسخه هک شده از این بازی را به جای نسخه اصلی دانلود کنند. در کلش هک منابع بی نهایتی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد و هیچ آسیبی هم به اکانت اصلی کاربر در بازی نمی‌رسد. در این صورت شما می‌توانید در عرض چند ثانیه سازه مد نظر خود را در بازی کلش بخرید و از رقیبان خود پیشی بگیرید. در ادامه در مورد این نسخه از بازی کلش آف کلنز صحبت خواهیم کرد.

در این مقاله خواهید خواند:

– جشنواره اینترنت پرسرعت بین المللی –

هک کلش چیست؟

کلش آف کلنز هک شده نسخه‌ای به روز رسانی شده از بازی کلش است که در آن کاربر با هیچ ‌محدودیتی مواجه نمی‌شود. دلیلش هم این است که منابع زیادی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. در این صورت قدرت بازیکن در این بازی افزایش پیدا کرده و سرعت ساخت و ساز او بالاتر می‌رود. شما در این بازی علاوه بر گیمینگ، می‌توانید به ساخت کلن و اد کردن دوستان خود در این کلن بپردازید و با هم گپ بزنید!

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بازی کلش آف کلنز هک شده دارد، می‌توانیم به قابلیت مکس کردن همه قلعه‌ها، افزایش لول سربازان و ساختمان‌ها، ذخیره کردن بازی در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل فیسبوک و قابلیت حرفه‌ای شدن در این بازی اشاره کنیم.

نصب کلش آف کلنز بی نهایت

فرقی نمی‌کند که شما در بازی اصلی کلش در چه لولی قرار دارید. زمانی که بازی کلش آف کلنز با قدرت بی نهایت را بر روی گوشی خود نصب کنید، وارد دنیایی فانتزی و لذت بخش می‌شوید که فرمانروایی آن تحت اختیار شما است. شما با استفاده از منابع بی نهایتی که در دسترس دارید، می‌توانید دهکده را ارتفا دهید تا این که این دهکده به یک شهر تبدیل شود، آن هم در کمترین زمان!  بنابراین نیاز نیست نگران باشید. طلا و اکسیرهای زیادی در اختیار شما هستند. همین حالا شروع کنید و از بازی کردن لذت ببرید. ناگفته نماند که برخی از گیمرها برای انجام بازی‌های آنلاین اقدام به ساخت اتاق گیمینگ می‌کنند و در این اتاق مشغول به بازی می‌شوند. اگر شما نیز می‌خواهید با نحوه ساختن اتاق گیمینگ آشنایی پیدا کنید، حتما مقاله طراحی را مطالعه کنید.

سه روش برای هک بازی کلش آف کلنز

بهترین روش برای کسب به خصوص بازی کلش هک این است که شما به یکی از اپلیکیشن‌های هک کردن کلش مسلط باشید و از این طریق از افراد پول دریافت کنید. ما در ادامه به سه روش مختلف اشاره خواهیم کرد:

  1. دانلود نسخه مود شده کلش آف کلنز

یکی از بهترین روش‌ها برای انجام بازی هک شده کلش، دانلود نسخه مود شده این بازی است که در آن منابع بی نهایتی در اختیار شما قرار می‌گیرند. برای دانلود و انجام این بازی شما به نیاز دارید. توجه داشته باشید که نسخه ‌هک شده قابلیت‌ها و امکانات فراوانی دارند؛ اما هیچ یک از آن‌ها به سرورهای اصلی کلش وصل نمی‌شوند. بنابراین ممکن است شما با وقفه‌هایی در انجام بازی مواجه شوید.

– اعطای نمایندگی فروش تک‌نت –

  1. هک کلش با لاکی پچر

لاکی پچر یکی از برنامه‌های اندروید است که به گیمرها و سایر کاربران این امکان را می‌دهد که بازی‌های مد نظر خود را متحول کرده یا در آن تغییر به وجود بیاورند. البته برای انجام بهتر این بازی، باید اینترنتی را تهیه کنید که در آن اقدامک‌هایی برای کاهش پینگ انجام شده است.

برای مثال با استفاده از این نرم افزار می‌توان پول یک بازی را افزایش داد، دسترسی‌های برنامه را تغییر داد و تبلیغات را حذف کرد. با توجه به این که نرم افزار لاکی پچر یک نرم افزار پولی است، افراد ترجیح می‌دهند که به دانلود نسخه هک شده کلش آف کلنز بپردازند. شما برای انجام این بازی به که اینترنتی پر سرعت برای افزایش سرعت بازی است، نیاز پیدا خواهید کرد.

در سایت تک نت مطالعه کنید: ؟ معرفی 8 مینی گیم برتر سال 2023

  1. هک کلش با گیم گاردین

یکی از مهم‌ترین مزایایی که گیم گاباردین دارد این است که از تمامی نسخه‌های بازی اندروید پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید کلش آف کلنز را نیز به وسیله این اپلیکیشن هک کرده و در آن به موفقیت برسید. لازم به ذکر است که شما می توانید برای آشنایی بیشتر با بهترین بازی های اندروید، مقاله معرفی برای گیمرها را در سایت تک نت مطالعه کنید.

نصب بازی کلش هک شده در کنار بازی اصلی

یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌هایی که کلش هک دارد این است که می‌تواند در کنار نسخه اصلی بازی کلش نصب شود. دلیل این امر این است که شما با نصب کلش اف کلنز هک شده دیگر به سرورهای اصلی وصل نمی‌شوید و از سرورهای فرعی بهره خواهید برد. پس سرورهای اصلی همچنان به بازی اصلی متصل خواهند ماند. برای انجام این بازی‌ها شما به نیاز پیدا خواهید کرد که تهیه آن از طریق وب سایت موبو مود میسر است.

هک کلش رویال

گیمرهای زیادی وجود دارند که بازی‌های سوپرسل را که بازی کلش رویال هک شده یکی از آن‌ها است را بر روی تلفن خود نصب می‌کنند. برای انجام این بازی باید ابتدا به بپردازید و سپس با اختیار کردن بهترین اینترنت، وارد بازی شوید. کلش رویال یکی از نسخه‌های هک شده از بازی کلش است که تقلب‌های زیادی در آن صورت گرفته است. در ارتش بزرگ رویال، شما به عنوان یک بازیکن هیچ محدودیتی در تعداد سرباز، تعداد کارت‌های بازی، تعداد سکه و اعداد اکسیر نخواهید داشت. در ابتدای انجام این بازی چند کارت در اختیار شما قرار می‌گیرند که به کمک این کارت‌ها صندوقچه‌ها بازگشایی می‌شوند. پس از بازگشایی صندوقچه‌ها، شما می‌توانید سکه‌ها، پول، اکسیرها و سربازان خود را تا حد بی نهایت افزایش دهید و سپس با قدرت زیاد در بازی شرکت کنید. در این نسخه شما با ویژگی‌های جذابی مواجه خواهید شد و آزادی در عمل خواهید داشت. به نظر شما چه کسی می‌تواند در این بازی با شما مقابله کند؟! مسلما هیچکس.

نتیجه گیری

ما در این مطلب در مورد بازی کلش هک شده با شما صحبت کردیم و نکاتی را در مورد دانلود این بازی در اختیارتان قرار دادیم. چنانچه تمایل به انجام بازی کلش هک دارید، در وهله اول باید از برترین اینترنت‌ها برخوردار شوید. اینترنت‌هایی که سرعت بالایی دارند و با پایداری خود پینگ بازی را کم می‌کنند. افزون بر آن، این اینترنت‌ها سریعا شما را به بازی وصل کرده و امکان انجام هر گونه بازی را فراهم می‌آورند

سوالات متداول

  • در نسخه جدید کلش هک می‌توان کلن ساخت؟ بله. در این بازی هم شما و هم دوستانتان دارای یک نام کاربری خاص هستید. برای ساخت قبیله می‌توانید از نام دوستان خود استفاده کرده و آن‌ها را دعوت به کلن کنید.
  • بهترین سرور برای نصب کلش آف کلنز هک شده چیست؟ در حال حاضر سرور سرور Nulls clash بهترین و پر سرعت‌ترین سرور برای انجام این بازی است.
  • آیا بازی هک شده کلش به سرور اصلی وصل می‌شود؟ خیر. این بازی‌ها به سرورهای فرعی وصل می‌شوند. به همین دلیل است که امکان نصب کلش اصلی در کنار کلش هک وجود دارد.
دکمه بازگشت به بالا