علم و سلامت

۵ علامت ضعف سیستم ایمنی

آفتابنیوز؛

“در آغاز Covid 19 ویروس ، توجه بیشتر به بدن بسیار مهم است ، اما اغلب از سیستم ایمنی بدن غافل می شود. در حقیقت ، این بحران سلامتی فرصتی را برای ما ایجاد کرده است تا اقدامات لازم را انجام دهیم تا در مورد دلیل عامل خاطی بیشتر بدانیم. سیستم دفاعی سیستم ایمنی بدن ضررهای اولیه را از خارج ویروس وارد کرده و به باکتری ها و آلرژن هایی که سلامتی جسمی وی را دارند حمله می کند. با این حال ، گاهی اوقات ، از جمله مصرف مواد مغذی کم ، فرسوده و زیاد دلیل مهمی از استرس باعث خراب شدن کف پا می شود ، و ما به عنوان راهی آسان برای میکروب ها در نظر گرفته ایم. سوال این است که آیا سیستم ایمنی بدن ما به طور مؤثر کار می کند یا نیاز به تقویت دارد. در این مقاله ، علائم همانطور که گفته شد نشانگر هشدار در مورد سیستم ایمنی ضعیف است و نیازی به فورا تقویت ندارد.

تداوم خستگی

اگر اغلب بدون انجام کار زیاد احساس خستگی می کنید ، احتمالاً سیستم ایمنی ضعیفی دارید. یک دلیل این است که بدن شما سعی می کند انرژی زیادی را برای سیستم ایمنی بدن ذخیره کند و نمی تواند باکتری ها و بیماری ها مقابله کند. این شرط همچنین اگر ارگان های درونی شما سریعتر از بین بروند ، در صورت احساس خستگی سریع تر ، نه تنها به انرژی صرف شده و عمل ، احساس خستگی می کنند. محققان گاهی اوقات سرکوب عملکرد سیستم ایمنی از فعالیت های خاص یا سلول های کشنده طبیعی و ایمنی در برابر ویروس ها را از بین می برند. لنفوسیت های فاقد استعداد ، به عنوان بیماران طولانی مدت تکثیر لنفوسیت ها.

بسیاری از مشکلات گوارشی

شواهد زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه سیستم ایمنی ضعیف شده اغلب منجر به بیماری مزمن دستگاه گوارش می شود. زیرا در این الیاف خاص eu در دستگاه گوارش است. مشکلاتی از جمله یبوست ، گاز و نفخ ، صبح زود همه علائم کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند. اگر فهمیدید که در مقایسه با گذشته مشکلات گوارشی دارید و هیچ علامتی برای کاهش آن وجود ندارد بهتر است با پزشک مشورت کنید و او به دنبال راه هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن است.

در سرمازدگی مکرر آنها ،

یکی از ساده ترین راه ها برای قضاوت در مورد سیستم ایمنی بدن ، بررسی این مسئله است که چند بار سرماخوردگی می کنید. بیشتر سیستم های ایمنی بدن در حال نبرد با بیماری هایی مانند سرماخوردگی ، پتانسیل خفیف هستند. اگر به نظر نمی رسد که یخ را سرد می کند ، کم ارزش است و معمولاً ویروس بیش از یک بار در سال آلوده شده است ، یا تعیین سیستم ضعیف علائم است. بحث در مورد این موضوع است که آنها می توانند عامل ایمنی را بدانند. تعداد گلبولهای سفید خون باید بررسی شود.

عفونتهای مکرر

عفونتهای مكرر مجاری ادراری ، عفونتهای قارچی ، برای از بین بردن نقص سیستم ایمنی بدن ، به رنگ قرمز ملتهب شده است ، اینكه آزار دهنده ترین و پایدارترین پس از بحث در مورد همه موارد ، سوء هاضمه است ، چه نیرومند. رذیله های بذر از هم جدا می شوند ، در بعضی مواقع می تواند نشانه ای برای قابیل باشد ، اما استدلال با شرایط مختلفی که مراجعه به آن عاری از رذایل آن نیست ، مطابقت ندارد.

بعد از مدت زمان ریکاوری طولانی

علاوه بر اینکه نکته بسیار مریضی در نظر گرفته می شود ، مدت طولانی است که زخم ها یا بیماری ها بهبود می یابد. در صورت بروز مشكلات ، كه معمولاً به مدت سه روز و چهار روز ادامه داشته باشد ، چهارم سردتر از زخم هاي پوست است ، يا در مدت زمان طولاني مدت مي توان سودآوري را در هر زمان براي ترميم و آلوده نكرد ، و از آلودگي آن جلوگيري مي شود. شما ضعف سیستم ایمنی خود را می دانید.

چگونه سیستم ایمنی بدن پدرمان را تقویت کنیم؟

اگر به هر یک از علائم هشدار فوق توجه کردید ، بهتر است با پزشک خود در مورد آنها مشورت کنید. علاوه بر این ، شما می توانید برای تقویت سیستم ایمنی بدن به شما کمک کند و آنها ، از جمله:

رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات ، به ویژه آنهایی که حاوی ویتامین 100 هستند مانند پرتقال ، توت فرنگی ، فلفل سبز و قرمز و کلم بروکلی.

همچنین سبزیجات حاوی بتاکاروتن (ویتامین A) به عنوان فلفل قرمز ، هویج ، اسفناج ، زردآلو ، مانند میوه و انبه و زرد هستند. این مواد مغذی به بدن شما در مبارزه با عفونت ها کمک می کنند.

به منظور اطمینان از منابع غذایی کافی از روی ، پنیر ، نان ، غلات و غلات غنی شده ، تخم آفتابگردان و رژیم غذایی کدو تنبل. روی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و برای بهبود زخم بسیار مهم است.

و به طور منظم وزن سالم ورزش کنید. چاقی می تواند باعث افزایش تعداد التهاب ، باکتری های روده شده و بدن را بهبود بخشد. هر دوی اینها می توانند مربوط به بیماری یا عفونت باشند.

استرس را به حداقل برسانید و به اندازه کافی بخوابید و حتی سیگار را ترک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا