علم و سلامت

۹۹.۹.۹ و عوارض دستکاری تاریخ زایمان در دنیای کرونازده

رئیس انجمن زنان متخصص زنان با اشاره به تحویل چمدان در کمتر از 39 هفته ، گفت: “فوری در تاریخ معین تولد 9/9/99 و شرایط آفت بزرگ تاج روی زمین ، می توانند منجر به عوارضی از جمله بستری شدن در بیمارستان شوند و دیگر این مدت نیست.” از طرف دیگر ، هنگامی که زنان باردار به معنای انتقال بیماری کرونا ویروس قلب بدون علامت هستند ، می تواند بیماری عروق کرونا ویروس قلب را برای آنها دشوارتر کند.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر اعظم سادات موسوی با اشاره به اینکه زایمان قبل از 39 هفته کامل می تواند عوارض جانبی زیادی برای جنین و مادر داشته باشد ، اظهار داشت: سقوط ریه جنین عمدتا در روزهای آخر بارداری خارج از فصل سزارین اتفاق می افتد می تواند منجر به پذیرش نوزاد در جنین شود. NICU و سایر عوارض جدی زردی ، به طوری که در او.

وی افزود: “اما حالا این مادران تصمیم می گیرند كه او در حال زایمان باشد او برای اولین بار نوزادی را به دنیا آورد با چیزهای خوبی كه او می داند برای اولین بار شرایط شغلی را كه اولویت باید این اجازه را داشته باشد وجود داشته باشد كه اینها به هیچ وجه با سنت تجارت ما تداخل نداشته باشند ، كه در همه توافق نظرات موافق است.”

متخصص زنان و زایمان تأیید کرد: “اگر یک روز خاص بخواهید ، مادرانی که در حین انجام مداخله به دنیا می آورند مهم است که صاحب فرزند شوند.” باز هم ، همه این موارد باعث زایمان نخواهد شد ، که یک پدیده فیزیولوژیکی است و همچنین عوارض مادر در حال روند.

وی با بیان اینکه این جهان از جهان ناشی از این اپیدمی و تاج سلطنتی در ملا عام در ایران است ، گفت: مداخلات غیر ضروری در خوش شانسی مادرش ، به طوری که دیگر نتوانید در بیمارستان بستری شوید و عوارض آن بیشتر نشود. همچنین مادرانی می توانند مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس بدون علامت ، بیماری عروق کرونا ویروس قلب باشند و شروع کار قدرت و مداخلات لازم برای آنها دشوارتر است. زنان در یک روز زایمان نمی کنند ، به همین دلیل اضطراری ، مانند 9/9/99 ، از آنها خواسته می شود.

نه منافع کودکان ، تولد مادران ، بنابراین با تولد برجسته شده است ، یک بند اضافه شده است: شما از کودک به او بدهید و یا از نوع دیگر هیچ 10/9/99 9/11/99 وجود ندارد. هیچ کس قرار نیست روزی را که او در نزدیکی پسر به دنیا آمده فراموش کند ، روز این یک ویژگی خاص است. روند فیزیولوژیکی باید عمدتا در سمت راست انجام شود و اجازه آن را بدهید.

موسوی ، با مراجعه به معاون وزیر بهداشت وزارت بهداشت ، در مورد اخباری که اخیراً مبالغی که باید از بیمارستانها و پزشکان خارج شود ، دیواری دارد که حاوی بیش از تعداد معینی از ترمیم 9/9/99 است: من هستم ، اطمینان دارم که این یک ذره از متخصصان زنان و زایمان نیست. اما به منظور روز تولد ساخته شده است ، به طوری که بیش از حد توسط بیماران سوار. کدام بخش از داده های پرونده ، و اطلاع همکاران وی باید در سزارین 9/9/99 بدون هیچ گونه اشاره ای به متخلف مورد بررسی قرار گیرد. با این حال ، در مواردی که نشانه هایی برای انجام عمل سزارین در همان روز وجود دارد ، و این اتفاق می افتد ، نه پزشک ، امپراطور درنگ کرد و اگرچه در این موارد ، هیچ استثنائی وجود ندارد و می تواند سوار شود ، اما تحویل داده نمی شود ، صبح ، آنها باید بیش از 39 هفته کار کنند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا