چرا شمار زنان ژاپنی که خودکشی می‌کنند رو به افزایش است؟

چرا شمار زنان ژاپنی که خودکشی می‌کنند رو به افزایش است؟

ژاپن نرخ مرگ و میر را سریعتر و دقیق تر از هر کشور دیگر در جهان گزارش می کند و ارقام مرگ بر خلاف اکثر مناطق جهان در پایان هر ماه جمع آوری می شود ، اما همه گیری Glory ، میزان مرگ و میر در ژاپن امیدهای قطعی نیست.

به گزارش تی تی آنلاین ، در سال 2020 ، در سال های مرگ نرخ در ژاپن برای اولین بار در 11 سال گذشته افزایش یافت ، اما برعکس ، علیرغم کاهش جزئی در میزان زنانی که به مرگ مردان رسیده بودند حدود 15٪ افزایش یافت.

این تعداد در اکتبر 2020 در کشوری با بیش از 70 درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل از زن افزایش یافت.

برای استعفا از اخبار بی بی سی که در وب سایت منتشر شده است ، از مکالمه با زنی که چندین بار اقدام به خودکشی ژاپنی ها کرده است ، بنابراین مصاحبه کننده و به ویژه گزارش پرونده این است:

من در چراغ قرمز نیازهای حوزه یوکوهاما نشستم. لزوم اداره یک خیریه فعال در زمینه مرگ جوخه انتحاری.

میزهای صندلی 19 ساله دارای موهای کوتاه کوتاه هستند.

به آرامی و بدون تحریک ، داستان زندگی او را روایت می کند. او می گوید که 15 سال بازی را شروع کرد. ، چه کسی برادر بزرگتر است ، و ، بنابراین ، در نهایت ، از خانه فرار کرد و توسط خودش مورد آزار و اذیت قرار گرفت. اما این پایان عمق رنج و مهجوریت او نیست. با این حال ، از این حالت ، چاره ای ندارم ، این کار را به مرگ کسی که مجاز است ، انجام دهم.

و ، از آنجا که آنها سال گذشته چندین بار در بیمارستان بستری شده اند ، “او گفت. بسیاری از اوقات من می خواستم بکشم ، اما آنها موفق نشدند. به همین دلیل من تا پایان زندگی ام تلاش می کنم.

اما نقش مهم این پروژه در جلوگیری از مرگ کمک های مالی بود. من آن را در مکانی امن برای زندگی یافتم و دوره های فشرده برنامه ای را ارائه دادم.

Death Tachibana ، بنیانگذار Project i love گفت: “دختران وقتی با مشکلات جدی روبرو می شوند ، نمی دانند چه کاری باید انجام دهند.”

تاچیبانا گفت: “علت 19 بیماری کووید ظاهراً افراد آسیب پذیر را به نزدیک شدن به لبه پرتگاه تبدیل کرده است.” اولین معاملات با این موسسه فاقد اعتبار است و قبلاً در ماه های اخیر تماس تلفنی دریافت کرده است.

به عنوان مثال ، “من هرگز نمی خواهم بمیرم” ، گوش کنید ، ما عبارات زیادی هستیم. آنها گفتند: “این بسیار دردناک است ، من خیلی تنها هستم ، بنابراین می خواهم ناپدید شوم”.

با این حال ، این یک آفت بزرگ تاج در حال حاضر برای کسانی که مورد آزار جسمی و جنسی قرار گرفته اند بسیار دشوارتر است.

خانم تاچیبانا گفت: “من چند روز قبل با دختری صحبت كردم و گفتم كه پدرش از او سواستفاده می كند ، اما پدرش فقط در خانه كار نمی كند زیرا Covid-motion 19 برابر بیشتر از این راهی برای فرار ندارد.”

یک نمونه بسیار غیرمعمول

در ژاپن بحران های قبلی ، از جمله بحران بانکی 2008 و سقوط حباب بازار سهام در مسکن و اوایل دهه 1990 ، عمدتا مردان میانسال را تحت تأثیر قرار داد. در آن زمان ، میزان مرگ و میر در مردان به شدت افزایش یافت. با این حال Covid-19 و سایر افراد عمدتا جوانان ، به ویژه زنان جوان را تحت تأثیر قرار می دهند. دلایل این همه وجود دارد.

ژاپن در گذشته بالاترین میزان مرگ و میر در کشورهای پیشرفته را داشته است ، اما در دهه های اخیر موفق شده اند حدود یک سوم کاهش یابد.

میشیکو آدام ، استاد دانشگاه و کارشناس برجسته مرگ گفت: “در برابر آمار مرگ و میر در روند ماههای اخیر که بسیار شدید است.”

وی گفت: “مطابق با مرگ فعلی در میان زنان بسیار بسیار نادر است.” یک محقق ، بنابراین در این زمینه تکمیل خواهد شد ، اما من هرگز کل زندگی و همچنین افزایش آمار را ندیدم. این که ویروس کرونا دارد ، که بیشترین صدمه ای است که به صنایعی وارد می شود که ناشی از این همه گیری است ، بیشتر آنها که از کارمندان زن هستند ، بین گردشگری گردشگری ، صنایع غذایی و مواد غذایی برای زمستان مجبور به بازگشت هستند .

ژاپن رشدی در تعداد زنانی است که با او مخالف است و نه کلیشه های سنتی تنها کسی است که در ازدواج پایداری می کند تا در ابعادی بزرگ زندگی کند. پروفسور آدام گفت: “علاوه بر این ، آنها به احتمال زیاد به مشاغل کم امنیت نیز مشغول می شوند.”

وی گفت: “دو راه وجود دارد.” در حالی که من مجبور نیستم مشتری های ثابت را حفظ کنم. به این ترتیب ، وقتی اتفاقی برای یک قطعه قطعه قطعه شده و مردم آن بیفتد. کارگران در طی هشت ماه گذشته بین بیکاری زیاد بوده است.

در همین حال ماه سالهای بیشتری را به خود جلب می کند. در ماه اکتبر ، 879 زن خودش کشته شدند. و اینکه در این ماه تعداد خودکشی زنان بیش از 70 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2019 افزایش یافته است.

یاسویوکی شیمیزو ، روزنامه نگار سابق و اکنون مدیر یک سازمان غیرانتفاعی NPI ، برای مبارزه با مرگ در ژاپن ضروری است.

وی گفت: “هنگامی که خبر منتشر شد و از مرگ شادی ، و میزان مرگ افزایش یافت ، و روند برای حدود 10 روز ادامه دارد.” پس از ده روز بازیگر زن در تاریخ 27 سپتامبر مرتکب مرگ شد ، بر اساس داده ها 207 زن فوت کردند.

با این حال ، طبق داده ها ، میزان مرگ و میر زنان تقریباً در همه سنین ، حتی نگران کننده تر است.

شیمیزو گفت: “زنان در دهه چهل بیشتر از سایر گروه های سنی تحت تأثیر قرار می گیرند.” و من معتقدم که میزان مرگ و میر بیش از دو برابر بیشتر از گروه دیگر نیست.

کارشناسان دیگر اتفاق نظر دارند که بین افزایش احتمالی و مرگ ، میزان مرگ و میر در روزهای پس از انتصاب های همسر رابطه مستقیمی دارد.

این اهمیت چهره های معروف است

Lamb ، محقق سوگنوما ، که پدرش را به علت مرگ برای یک نوجوان UNPIU از دست داد. این می تواند به خانواده هایی که خودکشی کرده اند کمک کند.

19 است Covid درگیر زندگی است و مرگ برای خانواده های قربانی دشوار است ، زیرا بستگان آنها که از این بیماری فوت کرده اند ، قادر به عزاداری عزیزان خود نیستند.

سوگنوما گفت: “هنگامی که با اعضای خانواده یک قربانی صحبت می کنید ، و احساس زندگی آنها فقط می تواند از عزیزان دور باشد ، از این نظر بسیار قوی است که وی این کار را انجام می دهد و اغلب احساس گناه می کند.” من شکایت نمی کنم ، اما پدر ، زندگی من است.

وی می افزاید: “حالا من در خانه می مانم ، اما او به او گفت. من نگران هستم كه هر چه تعداد آنها بیشتر شود ، مردم ژاپن در مورد مرگ صحبت نمی كنند. ژنرال مرگ ، اما در فرهنگ اینگونه نیست.

در همین حال ، س questionال دیگری که در ذهن او بود دکتر بود. آدام شخصی که می پرسد ، ژاپن ، در هر کجا که قرار است این کار انجام شود ، تاج مردگان است و آنجا نیست ، برای قرنطینه های جدی ، نسبت به سایر کشورهای جهان ، در آن کم است ناشی از اپیدمی بدتر از این؟

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا