۶۰ میلیون واکسن در انتظار بازدیدکنندگان اکسپو دوبی

۶۰ میلیون واکسن در انتظار بازدیدکنندگان اکسپو دوبی

به گزارش شفاف ، فرزانگان فرانسوی در جلسه تشریح برنامه های زشت ایران برای دبی ، وی گفت: “امروز صنعت نمایشگاه در جهان بخش بزرگی از اقتصاد ملی و بین المللی است که می تواند در چندین میلیون نفر در طول سال سرمایه گذاری سنگین انجام دهد. ” به او ، ممکن است در.

وی گفت: “ما بیش از 32000 نمایشگاه بین المللی در جهان داریم.” “محاسبات نشان می دهد که بیش از 4.5 میلیون شرکت در هر پایه سالانه شرکت می کنند و تنها 3.2 میلیون شغل در شکل ساده است و اگر سقوط کنید بحران افتخار را نمی توان گفت که این ارقام در سالهای آینده افزایش می یابد.

رئیس اتاق امارات-ایران ادامه داد: در حال حاضر میزان سرمایه گذاری در صنعت نمایشگاه 137 میلیارد دلار برآورد می شود که 325 میلیارد دلار سود از این محل برآورد شده است.

فرزانگان یک فرم صریح است که نمایشگاه در دبی بیش از پایه ، نسبت به یک ملیت فرهنگ کشورهایی است که در آن قرار دارند. این بار 2020 دبی را زشت برگزار خواهد کرد.

وی افزود: امروز ، پس از المپیک و جهان ، زشتترین بزرگترین فرهنگ تجارت بین الملل ، و کشورهایی که در آنها به کار گرفته می شود ، و تلاش بیشتر برای ارائه راه حل های جهانی برای مشکلات با مشارکت همه کشورها است. ایران حضور پررنگی در دبی اخیر دارد و نمایشگاه در ایران یکی از مهمترین بخشهای غرفه ها خواهد بود.

ایران ، رئیس دوربین ، امارات متحده عربی ، از بسیاری جهات با یکدیگر اظهار داشتند ، و 40 نفر از 25 میلیون بازدید کننده انتظار می رفت که در این پایگاه حضور پیدا کنند و از اکتبر 1401 تا آوریل 1400 برگزار شوند. با وجود تاج ، 42 میلیارد دلار برای میزبانی این رویداد در دبی هزینه كرده است ، به طوری كه از تلاش كشورهایی كه وی در سال 190 در آنجا بوده است ، می تواند برای بازدیدكنندگان قابل دسترسی تر باشد. همچنین 60 میلیون دوز واکسن برای بازدید کنندگان زشت وجود دارد.

وی گفت این بخش زشت فرازنگان از ایران ، “غرفه ایران با هزینه بیش از 9 میلیون دلار ساخته خواهد شد.” تلاش شد تا نشانه هایی از تاریخ و فرهنگ ایران در این بخش نشان داده شود. شرکت های ایرانی و شرکت های بین المللی برای همکاری با اعتبار باید برای جهانی که می توانند در محصولات و زیرساخت های خود باشند ، همکاری کنند. ایران در ماه آگوست رسماً به بخش تحویل داده شد و قطعاً حضور مقامات وزارت سکوت و یک بخش خصوصی از فعالان و اتاق های تجارت ما یکی از مهمترین و بهترین بخشها در تمام کشورهای شرکت کننده در فیلم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا