علم و سلامت

آزمایش‌های امیدبخش روی نوعی داروی کرونا در اسپانیا

متخصصان و محققان در زمینه علوم پزشکی و انتشار گزارش جدید ، نتایج وعده داروی “پلیتیدپسین” را در درمان بیماری Covid-19 اعلام کردند.

و با توجه به داروی ضد تومور تی تی آنلاین polydidepsine ، که به زبان اسپانیایی است ، داروسازی فارماار را مطالعه کرده است ، که در آزمایشگاه های فرانسه و ایالات متحده آزمایش شده است و این نوید را می دهد که نتایج تحقیقات آزمایشات انسانی راهگشا است.

طبق اولین نسخه دکتر مقاله منتشر شده در ژورنال Acta of Gerona polyethidine در حیوانات آزمایش شده نشان داد که این دارو در جلوگیری از شیوع 99٪ موجودات زنده مردان م effectiveثر است. این بسیار موثرتر از سایر داروهای ضد ویروسی است که برای درمان بیماران Covid استفاده می شود.

وی گفت: “هدف ما این است که آزمایشات 99 درصد تکثیر ویروس را نشان دهیم و حجم دستگاه تنفسی (ریه ها) حیوانات را کاهش دهیم.” مطالعات نشان می دهد که پروتئین پلی دیپسین eEF1A را از پروتئینی که در سلول های انسانی با SARS شناسایی می شود ، مسدود می کند. کوید 2-زهر از بدن او رها شده و احساس می شود.

طبق گفته های Retiarius: اگر نتایج آزمایشات انسانی مثبت باشد ، انتظار می رود پلیتیدپین پرکاربردترین داروی مبارزه با بیماری Covid-19 باشد. اما هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان انجام آزمایشات انسانی تایید نشده است. پلیتپپسین نویسنده گروه های تحقیقات پزشکی در ماه مارس گذشته ، همراه با چندین داروی دیگر ، داروها ، که امکان ایجاد ویروس کرونا را دارد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا