علم و سلامت

مراکز تخصصی ارایه خدمات طب سنتی به بیماران کرونا و مجوز به چند داروی گیاهی

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل ، برنامه های مطالعه وزارت بهداشت را برای کمک پزشکی و داروهایی برای درمان بیماری کرونا قلب توضیح داد.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر نفیسه حسینی YEKST وی گفت: آخرین اخبار از طرح مطالعه کمک پزشکی و داروهایی برای درمان عروق کرونا: تاکنون حدود 100 پروژه انجام شده است. به صورت داروهای گیاهی برای بیماران ، و برخی از آنها موارد دوم را دارند ، زیرا من با مجوز آنها از سازمان غذا و دارو از نتایج آزمایشات نتایج جنگ دریافت کرده ام.

وی درمورد آزمایش بالینی این داروها گفت: “هرگونه پروژه تحقیقاتی ، به ویژه با آزمایش های بالینی مبتنی بر کمک ، باید قبل از سطح اجرا ، از کمیته اخلاق تحقیقات اجازه گرفته شود و تحت هیچ شرایطی تحقیق را بدون تأیید در کمیته انجام دهید. آزمایشات بالینی در زمینه طب ایرانی از این قانون مستثنی نیستند و چه پروژه تحقیقاتی در این زمینه ، که وارد مرحله اجرا شده است ، مرخصی کمیته اخلاق تحقیقات و اقدامات اجرایی پروژه با توجه به طبق نتایج این کمیته ، نتایج تحقیقات خارج از بازار نمی تواند در رویه علمی مورد استناد قرار گیرد.

Hosseini YEKT than those who say they are to find a way to cure diseases, coronary artery of the food in the stomach thus commonly taken from medicine than can not be partakers of the Spirit, by whose advice and search out to the office of Traditional Latin for the verification of the correspondence of those things in the From ?: All of coronary disease, the various hypotheses have for the most effective are the interpellations proposed various kinds can improve the symptoms of patients do not show up to work Covid 19 from all over کشور ، و آنها می توانند توسط کارشناسان ابتدای این دفتر بررسی شوند. اگر آن را به طور کامل تحقیق شده است و نتایج در دسترس هستند، می شود گفت که فرد ساخت فرضیه؛ و اگر ایده جدید، که می تواند ایران را به نزدیکترین مدرسه پزشکی و یا اداره به محل اقامت فرد ساخت فرضیه مراجعه کنید. نزدیک تعامل پرداخته شده است. اگر فرضیه ای که این عدد حداقل شرایط آزمایش را داشته باشد ، به بخش اجرایی توانایی دفتر برای گام برداشتن در یک پروژه تحقیقاتی ، حجم کلیه عملکردهای موجود در پزشکی ایران کمک می کند.

وی افزود: مردم باید به دلایل پزشکی در تاج تبعیض از منابع معتبر بیرون بروند و وزیر امور خارجه می داند درخواستی در فضای مجازی منتشر شده است زیرا درمان قطعی تاج قابل اعتماد نیست و نباید ادعای ایستادن داشت برای آزمایش شما بهترین روش درمانی برای بیماری عروق کرونا قلب است که می توان مطالعات بیشتری را دنبال کرد.

من آرزو می کنم دفاتر آنها را به جای ارائه آموزشگاه های طب سنتی به مشتریان تاج ، مستقر کنم ، در حال حاضر ، ما سه مرکز تخصصی طب سنتی برای ارائه خدمات مانند بیماران عروق کرونا در کشور داریم ، یکی در تهران ، تحت نظارت شهید بهشتی دانشكده پزشكي ايران ، بيمارستان زيازي اردكان يزد تحت نظارت دانشكده پزشكي ايران و ديگر در خراسان رضوي كه توسط دانشكده علوم انساني مشهد ايران و پزشك تكميلي ارزيابي مي شود ، فعال است و علاوه بر ارائه خدمات حضوری و ارائه تلفن طرح عمومی. علاوه بر خدمات مشاوره ای برای خدمات پزشکی پزشکی بیماران کرونا ، مراجعه به ایران به بیماران سرپایی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه ارائه می شود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا