علم و سلامت

آزمایش‌های تشخیص کرونا در لرستان هفته‌ای یک میلیارد هزینه دارد

تی تی آنلاین / لرستان رئیس دادگستری لرستان و گفت: افتخار در استان آزمایشی هفته ای یک میلیارد هزینه دارد.

امپراتور محمد رزم در جلسه شورای اداری استان لرستان ، که امروز ، 9 نوامبر ، قبل از حضور رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد ، برگزار شد ، ما تصمیم گرفتیم برای تسریع در تحقیقات و جلوگیری از تأخیرها ، پرونده های چهار شعبه هلال احمر لرستان را درمان کنیم. از دادسرا ، پس از دادگاه قانونی ، و به طور کلی از 2 دادگاه کیفری پس از تجدید نظر ، هیچ پرونده ای در هلال احمر در اسرع وقت رسیدگی نکرده است.

وی اظهار داشت که وی تحمیل شده است مکان لرستان محروم است و از نظر رفاهی و درمانی به ویژه در زمینه تاج قدرت نیاز به کمک دارد و در مورد تخلیه تجهیزات ، محافظت از لباسهایی که وی استفاده کرده است ، تصاویر و تاج آزمایش ، هدایت و تخصیص دارایی ضروری است ، نتیجه این امر به طور کلی در یک اقدام غارتگر است. تا آنجا که می توان آن را انجام داد.

رئیس دادگستری و سرپرست لرستان ، با تأکید بر تاج آزمایشات تشخیصی یک میلیارد دلار در استان به مدت یک هفته و در این زمینه با کمک لازم ، افزود: سی تی اسکن ، رادیولوژی ، بخش مراقبت ویژه ICU از سونوگرافی قلب و قلب لرستان و تجهیزات دندانپزشکی ، این مورد از ICU مورد نیاز است ، و CSI هیئت مدیره است.

رزم گفت: دستگاه اکسیژن ساز هنوز در بیمارستان ها کار می کند و باید مزارع بستر در یک منطقه خاص دارای مشکلات خاص باشد.

وی گفت: منتظر معاونت توانبخشی هلال احمر شهرهای استان هستم و ایجاد و تقویت شده زیرا این امر از نیازهای فیزیوتراپی لرستان ، کفش مصنوعی و … است.

رئیس دادگستری و استان لرستان با بیان اینکه اکثر داروخانه های هلال احمر مجهزترین و بهترین داروخانه های هلال احمر در منطقه غرب کرمانشاه و ایلام و غیره است اما توانایی لرستان را ندارد ، افزود: برای کمک و حمایت از فقرا در استان او باید به جمعیت هلال احمر برود و مایل است به طور کلی به عنوان یک درمانگر ویژه بیماران تاسیس شود و لرستان را تأمین کند.

رزم با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر از مزرعه 187 هکتار این شهرستان مانند ازنار بهره مند می شود ، گفت: باید از این فرصت برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری استفاده شود. وی گفت: “این زمین ها باید در بخش کشاورزی و باغداری به بخش خصوصی واگذار شود.” بودن.

با دادن دستور به منظور ایجاد آرامش ، و چهارمین مورد جمعیت در منطقه ای که دارای زاغه قرمز 57 هکتار از اردوگاه است ، لازم است که آن را به دست کلدانی ها ، در استان کار ، تولد بدهید ، زیرا موثر نیست.

رئیس دادگستری و لرستان مدعی وضعیت جاده های استان است ، با بسیاری از تصادفات ، جراحی و زخمی شدن لرستان زیاد است و در بسیاری از موارد در زمینه جراحات و مرگ و میر در دادگاه ها بررسی می شود ، با اشاره به اینکه پایگاه های امداد و نجات لازم است لرستان تأسیس کرد. قوی باش.

رزم اظهار داشت: ما تعدادی پایگاه نیمه کاره نجات جاده ای دورود ، شهر دلفان شهر گاماسیاب داریم که محور ترجمه ایلیاریا استانهای لرستان و همدان ، چیزهای مختلفی که ایلیریا ترجمه می کند استانهای لرستان و کرمانشاه ، بروجرد و 3 مورد نیمه کاره و حیوانات و امداد و پریزهای آنها چهار. انشا Godالله کامل شده باشد ، نه اراده ، و مردم من خدمتی نکرده اند.

همچنین بر لزوم حضور شرکت هلال احمر در توسعه دهنده لرستان تأکید کرد.

در مورد رد رئیس شورای دادگستری استان ، ضمن قدردانی از درب آشیانه هلی کوپتر در دریای سرخ ، محله لرستان در سخنان خود اظهار داشت: من اصلاً انتظار نداشتم که خدمات برای ارائه هلی کوپتر و برای همیشه فراهم شود و در استان بماند ، در اطراف تعدادی از استانهای تقسیم نگهداری نمی کند.

رزم با اشاره به روایت امام گادی عطش (ع) ، افزود: این امام معصوم فرمودند که آنلاین قبولی به یک جامد واحد احتیاج پیدا کرده و به دشمنان احتیاج دارد و در حد امکان نیکی انجام می دهی ، در غیر این صورت هیچ اقدامی انجام نمی شود و از طرف شما دریافت نمی شود نورانی امیدواریم که کلمه شریف هلال احمر استان لرستان را از این آزادی و توجه ویژه بهره مند کند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا