اقتصادی

آمارهای ضد و نقیض درباره سفرهای ممنوعه عید فطر

در حالی که محورهای انتقال کشور ، اکثر جاده های شمالی ، ترافیک سنگین با وجود هفته در محدوده رفت و آمد عید سعید فطر تجربه می شود و این تغییر نشان می دهد که در مقایسه با سفر در صورت عدم استفاده از قانون افزایش یافته ، آمارهای متناقضی منتشر می شود. است.

به گزارش تی تی آنلاین ، هفته گذشته ، قبل از شروع تعطیلات عید سعید فطر ، ستاد ملی مبارزه با شکوه تا سه شنبه ، 12 مه ، ساعت 12 ظهر تا زمان هفته ، هفته بعد ، 15 مه اعلام کرد ، زیرا قاچاق در میان دیگر همه موارد ورودی و خروجی از استان استان دریاچه است که هر مرد باید ایالات متحده را پایه گذاری کند ، تحت این ممنوعیت است.

اما آمارها مسئله دیگری را نشان می دهد ، زیرا هر روز از تعطیلات ، و قبل و بعد از تعطیلات ، جاده های کشور ، به ویژه جاده های شمالی با استفاده از ترافیک سنگین مشاهده می شود ، که سوsاستفاده هایی را که توسط ستاد ملی و خط افتخار عبور کرده ثبت می کند. اجرا نخواهد شد

با این حال ، طبق آماری که در مرکز مدیریت راه های زمین برای مدتی از 17 تا 23 مه (هفته گذشته) منتشر شده است ، در میانگین تردد وسایل نقلیه مختلف در استان بین حدود یک میلیون و 456 هزار و 257 وسیله نقلیه دلیل این امر است میزان و میزان ترافیک اکنون در هفته قبل از ابلاغ مصوبه 2٪ افزایش یافته است.

ترافیک درون استانی در هفته گذشته و استانهای گلستان ، اردبیل ، فارس ، کهکیلویه و بویراحمد به ترتیب 13٪ ، 12٪ ، 10٪ و 10٪ نسبت به هفته قبل افزایش داشته و کرمان ، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان همچنین در مجموع به ترتیب به 13٪ منفی ، منفی 6 و 9٪ کاهش می یابد.

در همین حال ، همین مرکز گزارش دیگری در این زمینه منتشر کرده است و بر اساس این مطالعه ، میانگین ترافیک روزانه بین استانهایی که از 21 تا 24 اردیبهشت ماه در کشور هستند ، این را نشان می دهد که در مورد او ، یک هزار و 263 هزار و 2 وسیله نقلیه در حومه راه ، برای تغییر میزان ترافیک در ترافیک بین استانی نسبت به مدت زمان مشابه از 99 تا 2 ژوئن تا 5 ، از 31 کاهش به 34 درصد کاهش و ترافیک وسایل نقلیه سبک.

در چنین موردی ، در استان ترافیک در مقایسه با تغییر از 13 به 16 در مدت مشابه ، در ژوئن 1998 ، بنابراین ، او می گوید از 48، ، 54، ، و با توجه به کاهش وسایل نقلیه.

جالب اینجاست که در این گزارش مقایسه ای با ممنوعیت ترافیک جاده ای و موارد مشابه ، یک هفته قبل از آخرین روز هفته ذکر نشده است و مشخص نیست که چرا این گزارش معتقد به اعداد موجود در گزارش یا در ترافیک سنگین نیست. جاده ها در تعطیلات عید سعید فطر روزهای عید و قاچاق به مرکز ملی مدیریت گزارش می شوند ، در صورتی که طبق برنامه ستاد افتخار ملی رعایت نشوند. این شدت استفاده از آن است ، ترس از نوروز در طول سال اگر او کارمند غایب باشد ، ما حداقل به میانه کشور مردم راه همکاری با روش آماری بسیار کاهش خواهیم یافت. ترافیک در جاده ها و راضی باشد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا