علم و سلامت

کاهش هفت درصدی فوت ناشی از کرونا در هفته دوم خرداد/ هشدار درباره شیوع کرونای جهش‌یافته

کاهش 7 درصدی تاج مرگ در ژوئن و هفته دوم / هشدار در مورد مردان ناامید و بی پروا تاج جهش یافته

از صحبت با وزارت بهداشت گفت ، ما 7 درصد کاهش در تعداد مرگ و میر در هفت تاج را در ماه ژوئن مشاهده کردیم. تکرار روزهای گذشته دشوار است.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر سیما سادات در مورد وضعیت آخرین بیماری Covid 19 در کشور دعا کرد ، وی اظهار داشت: در هفته دوم ماه ژوئن ، شاهد کاهش 3.6 درصدی تعداد بستری در بیمارستان Covid 19 ، در 7 درصد کاهش و تلفات و 2.7 بود. درصد کاهش ما تعداد بازدید بیشتری از تاج سرپایی مثبت داریم نسبت به هفته قبل.
وی افزود: بیشترین میزان ابتلا به بیماری بیماری کرونا قلب در کشور هفته گذشته به ترتیب در استان های چهارمحال و بختیاری ، ایلام ، خوزستان و هرمزگان و بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از بیماری Covid 19 در البرز ، قزوین ، استان چهارمحال بود. او همچنین گزارش بختیاری شرقی ارمنستان را داد.
لاری ادامه داد: متأسفانه علیرغم ادامه روند نزولی در موارد بیماری هفته گذشته Covid 19 در یک شیب نزولی از بیماری در کشور ، شکستن آنها در برخی از استان ها بسیار کند بود ، که می تواند زنگ خطر جدی تلقی شود برای ما.”
لاری گفت: طبق آخرین مطالعات ، میزان مطابقت با پروتکل های ایمنی در کشور 70 درصد است که به دور از حد مطلوب است.
وی افزود: سلامت در حالی که میزان اجرای توصیه هایی است که در برخی از استانهای سیستان و بلوچستان ، ایلام ، همدان ، کردستان ، آذربایجان غربی و بسیار کمتر از میانگین ملی است.
مجدداً ، در هفته دوم ژوئن سال 1333 موارد تهیه غذا ، مراکز توزیع و فروشگاه فروش کارخانه ها و اماکن عمومی کشور پس از اخطار با رعایت نکردن پروتکل های ایمنی پلمپ شد.
بر اساس گفته های WEBDA با وزارت بهداشت ، گفت: “همانطور که قبلاً اطلاع داده ایم که متأسفانه برخی از شهرهای سرخ ما علیه شیوع ویروس کرونا در هند و آفریقا مخالفیم ، که اگر سلامتی نتواند تجربه سختی را تجربه کند ، پروتکل ها را دنبال کنید “.
پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا