علم و سلامتکسب و کار ویژه

آیا هایفوتراپی باعث لاغری صورت میشود؟

هیپوتراپی به عنوان یک درمان زیبایی برای صاف کردن پوست صورت و گردن بسیار مورد توجه است و حتی در کاهش تورم نیز موثر است. برای اطلاع از تاثیر آب درمانی بر روی پوست حتما به مقاله جوانسازی و آب درمانی پوست در همین سایت مراجعه کنید. نکته جالب در مورد هیپوتراپی این است که این روش درمانی علاوه بر لیفت صورت در کاهش سلول های چربی نیز موثر بوده و می توان از آن به عنوان درمان چاقی استفاده کرد.

لاغری هیپوتراپی

می دانیم که با افزایش سن، ترشح کلاژن و فیبرهایی که باعث کشیدگی پوست می شوند کاهش می یابد و با کاهش توانایی عضلات، پوست شل می شود. در هایفوتراپی، انرژی اولتراسوند به نواحی تحتانی پوست تابش می کند و توانایی طبیعی بدن را برای ترمیم و ترشح کلاژن تحریک می کند. در نتیجه هایفو و سونوگرافی فواید بسیار دیگری مانند درخشندگی و شادابی پوست را به همراه دارد.

این درمان شامل ارسال امواج حرارتی شدید به بافت درم و افزایش ترشح کلاژن است. بسته به نیاز فرد تحت درمان، این امواج می توانند به سه ناحیه از پوست برسند:

درم (لایه زیر پوست)

چربی زیر جلدی

سیستم عضلانی مسئول تولید کلاژن.

هایفوتراپی

کاهش وزن با هیپنوتیزم درمانی

هایفو جدیدترین تکنولوژی چربی سوزی است. هایپوتراپی لاغری قادر است نواحی چربی خاصی را هدف قرار دهد و زمان درمان بسیار کوتاه است. پزشک قادر است امواج HIFU را به عمقی بفرستد که چربی در آن انباشته شده و باعث نکروز و تخریب سلول های چربی و بهبود سلولیت شود.

هیپنوتیزم درمانی نازک

این سلول های چربی توسط سیستم ایمنی فرد از بین می روند. این روند حذف چربی تا شش ماه پس از درمان ادامه دارد.

نتایج هیپوتراپی برای لاغری

نتایج هیپنوتیزم لاغری با توجه به سابقه خانوادگی، سن و نوع پوست افراد متفاوت است. اما بیشتر افراد متوجه کاهش دو تا چهار سانتی متری سایز می شوند.

بهترین نتایج معمولاً دو تا سه ماه پس از درمان مشاهده می شود. نتایج طولانی مدت باقی می مانند اما نمی توان گفت که دائمی هستند زیرا به عواملی مانند سبک زندگی سالم، رژیم غذایی و ورزش بستگی دارد. بسته به میزان چربی انباشته شده، ممکن است بیش از یک جلسه درمانی لازم باشد.

هایفوتراپی

یک کاندید مناسب برای درمان چاقی، هایفوتراپی است

افرادی که بین 10 تا 15 کیلوگرم وزن اضافه می کنند، واجد شرایط این درمان هستند. اگرچه هایفو درمانی برای چاقی نیست و جایگزینی برای رژیم غذایی و سبک زندگی سالم نیست، اما هایفو می تواند از این درمان برای کسانی که می خواهند شاهد کاهش چربی یا بهبود سلولیت باشند بهره مند شوند.

هیپنوتیزم لاغر

دوره نقاهت و استراحت پس از هیپوتراپی برای کاهش وزن

خبر خوب در مورد این روش این است که نیازی به استراحت ندارد و می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های روزانه خود بازگردید. قرمزی یا تورم ممکن است رخ دهد، اما در عرض چند ساعت به طور کامل ناپدید می شود.

منبع: بهترین مرکز هایفوتراپی در شیراز

دکمه بازگشت به بالا