علم و سلامت

اختلال چندساعته در خدمات فوریت‌های پزشکی فرانسه

Mauris eleifend یک ارائه دهنده خدمات فرانسه ، شبکه اختلالات و خانواده های آنها برای چند ساعت قطع شده بود ، پس از سقوط تعداد خطوط ، مانند ایجاد مزاحمت برای ساپین نونک پزشکان تجویز شده برای پزشکان ، برای کشورش ارائه شد. به پایان رسید.

به گفته تی تی آنلاین ، که روز چهارشنبه کار می کند از ایجاد اختلال در خدمات اضطراری برای چندین ساعت توسط مراکز تماس اضطراری و دسترسی به مراکز درمانی جلوگیری کرد.

بی نظمی ، او به احتمال زیاد باید به مواردی مراجعه کند ، وزیر بهداشت زود است که بگوید آیا تعداد مرگ بیماران در محل کار در دفاتر حادثه است.

به گزارش بی بی سی ، وب واکر وزیر بهداشت فرانسه گفت که سه یا چهار مورد در طول این زمان مرگ در سراسر کشور گزارش شده است ، اما زود است که نتیجه گیری شود که قطع ارتباط موارد اضطراری ، ارتباط بین این مراکز وجود دارد.

“برای زمانی که تماس از طریق یکی از دو یا سه تماس برقرار شده است که” دکتر Peter hiatus De Brun ، رئیس م Instituteسسه ارائه دهنده خدمات فوریت های پزشکی در فرانسه به کانال تلویزیونی بیافام.

این برای این مورد هنوز ثابت نشده است ، هیچ اختلالی وجود دارد.

با توجه به خرابی شبکیه تقریباً در هر شب که تعمیر می شود ، از چهارشنبه ، ساعت از روز برای چند ساعت آغاز شد. اکنون بی نظمی کاپیتان گالیک گفته در برخی از مناطق جنوب در سرزمین ادامه مشتری.

بنابراین ممکن است باعث ایجاد اختلال در برقراری تماس ملی با شماره های اضطراری ، شماره های فوریت های پزشکی ، شماره های پلیس ، شماره ها و شماره های اضطراری اتحادیه اروپا شود. علاوه بر این ، توانایی برقراری تماس تلفنی ، به ویژه از طریق شماره تلفن ثابت بود.

در ضمن ، این پرونده در اداری یا قضایی باز شده است ، پرسشی درباره علت مرگ یکی از افراد است ، قابل یادآوری است که ممکن است از اختلالات نارنجی در شبکه تلفن رخ داده باشد.

او 63 ساله قربانی بود که دچار ایست قلبی شده است ، عصر چهارشنبه از شهر وان در غرب فرانسه است. اما همسر مرد مجبور شد سوار اتومبیل به داخل وانت شود و بیمارستان قادر به تماس با مرکز فوریت های پزشکی نبود ، اما با وجود تلاش های پزشکی برای احیای وی در بخش اورژانس بیمارستان درگذشت.

دادستان برای دادگاه عمومی اجباری است که تحقیقات در مورد مرگ را صادر کرده است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا