علم و سلامت

تداوم ارتباط شهرداری با نظام پزشکی تهران برای ارتقای سلامت شهروندان

شهردار تهران با اشاره به رویکرد مدیریت شهری جدید که محور و انسانی محور مدیریت شهری است ، گفت: ارتباط مستمر با نظام پزشکی تهران و برنامه های جامعه به ارتقای سلامت کمک می کند. شهروندان تهرانی

به گزارش تی تی آنلاین علیرضا زاکانی در دیدار با محمد رئیس زاده – عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران – بر لزوم تعامل جدی با جامعه پزشکی برای ارتقای سلامت عمومی و ارائه خدمات و امکانات تخصصی برای جامعه پزشکی تاکید کرد. به

وی ضمن اذعان به فداکاری های جامعه پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا ، بر ضرورت تامین نیازهای بهداشتی و ایمنی جامعه پزشکی تأکید کرد.

زاکانی به تفاوتهایی بین مزایای جامعه پزشکی در بخش دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت: ما باید شرایط را تسهیل کرده و خدمات را برای هر دو گروه ارائه دهیم.

در ادامه این نشست ، رئیس زاده با درخواست برگزاری جلسات مشترک بین اداره بهداشت شهرداری و نظام پزشکی تهران بزرگ ، بر استفاده بیشتر اعضای سیستم پزشکی از فضاهای بهداشت شهری شهرداری تاکید کرد.

به گزارش وب سایت شهر ، یکی از اعضای نظام پزشکی تهران اصرار دارد که با تشکیل یک پروژه در حال انجام ، شرایطی را برای جامعه پزشکی در تهران فراهم کند تا مشکلات خود را اصلاح و حل کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا