اقتصادی

اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای تامین پروژه‌های عمرانی که پیشرفت بالای ۹۰ درصد داشتند

از سوی دیگر مدنی و سخنان کمیسیون مجلس شورای اسلامی ، رئیس بنیاد کمک به تأمین اعتبار پروژه های عمرانی اعلام کرد آمادگی این بنیاد برای پیشبرد بیش از 90 درصد انجام شده است.

سید البرز حسینی در گفت و گو با تی تی آنلاین ، ضمن تشریح جلسه بعد از ظهر امروز غیر از کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، گفت: فتاح ، رئیس بنیاد مستضعفان ، ظهر امروز در این جلسه حضور یافت و از فعالیت و عملکرد بنیاد خبر داد. و ظرفیت های آن و بنیاد رو به جلو در روز چهارم پس از نگه داشتن اعضای کمیسیون. شرکتهای بزرگ در بخشهای مختلف بنیاد برای مؤسس need نیازمندی که اختیارات زیادی دارند.

وی افزود: در گزارش این سه قدرت از زوایای مختلف این بنیاد مورد بررسی قرار گرفت تا بنیاد مظلوم که طبق روال امام خمینی (ره) تشکیل شده و با هدف تحکیم مالکیت چند ملتی خوب انجام شود. شعار حمایت از مظلوم است.

امروز خدابنده ، نماینده مجلس شورای اسلامی ، این نهاد است که بخشهای عمده اقتصادی در کشور را در زمینه های مختلف اداره می کند و نزدیک به تهی است. این موارد شنیده می شود ، بر شهرت وی ، حتی در مناطقی که از وی خواسته شده است ، حتی در شرایط اعضای کمیسیون ، و از حفظ حریم مکان ها بسیار بازمانده است ، به مقدسین توجه کنید ، به مقدسین توجه کنید ، با رحمت و آرامش به ما اطمینان دهید. به نیازمندان ، و بنیاد D. Fattah و به هزینه پروژه های عمرانی گفته شد که آمادگی پیشرفت ذهن ، به جای 90٪ بسیار تشنه ، او به شورا فریاد زد ، و قدرت را به کار برنامه های مربوط به توسعه یکپارچه انسانی در همان زمان در توسعه نهاد حق این راه حل برای کمک به بیش از 90٪ داد.

علاوه بر این ، کمیسیون باید از این مسئله ، سزار ، پیروی کند تا از ظرفیت بنیاد برای تکمیل پروژه هایی که در حدود 90 درصد کامل بودند ، استفاده کند. از سوی دیگر ، اعضای کمیسیون توصیه می کنند که برند بنیاد برای اقدامات محروم از حوزه داخلی و خرد محرومیت ایجاد کند و پایه و اساس این کار را ایجاد کند ، محرومیت اسیر شود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا