علم و سلامت

افزایش شیوع بیماری های قارچی در هند

به گزارش شفاف: در این مرحله ، واقعاً این منطقه و بیمارستان در شهر غازی آباد در همسایگی شهر رم واقع شده است.

دکتر می گوید یک مرد 45 ساله با قارچ سیاه ، سفید و زرد تشخیص داده شده است. متخصص BPTiagi و گوش و حلق و بینی.

جین گفت: “خزندگان خزنده عمدتا قارچ زرد و آلوده هستند و این اولین باری است که می بینم مردم به این قارچ آلوده شده اند.”

وی گفت: “این قارچ با آمفوتریسین B قابل درمان است ، اما بهبود آن تا سیاه و سفید بیشتر طول می کشد.”

به گفته دکتر تیاگی ، بی حالی و بی اشتهایی از علائم قارچ زرد است.

در مصاحبه با بیمار و پسرش از IANA که تحت درمان بود ، حدود 19 نفر در دوران کودکی بودند و در حال بهبودی بودند.

او گفت که این دو مرد در اواخر روزهای گذشته ، من شروع به تورم کردم یا ناگهان چشمهایش را در خانه پدرش بلند کردم ، و هیچ یک از آنها خاموش نشد و دماغش را گرفت.

در همین حال ، هند با قارچ سیاه دست و پنجه نرم می کند و با ابتلا به Covid-19 در حال توسعه بیماران آمفوتریسین B کمتری است. وزارت بهداشت هند روز دوشنبه (24 ژوئن) اعلام کرد 5424 مورد قارچ سیاه (6 مورد) تا زمانی که در کشور ثبت شود.

به گفته وزیر بهداشت هند ، وردهان سخت این موارد دارای سابقه 5.424 4.566 Covid-19 هستند. مقامات بهداشتی می گویند که آنها در تلاشند کمبود داروهای ضد قارچ را برطرف کنند.

این یک بیماری قارچی است که توسط گروهی به نام موكورمايكوزيس Mucormasts از قارچ های موجود در هوا ایجاد می شود. وارد بدن قارچی می شود که بیمار تنفسی ، قلبی و خلیج ریوی را آلوده می کند.

طبق گفته وزارت بهداشت ، هندی ها ، مبتلایان به دیابت یا سیستم ایمنی ضعیف ، استروئیدها در هیچ کجا بین کسانی که از Covid-out از 19 سال گذشته در معرض خطر قرار نگرفته اند ، درمان نشده اند.

به گفته lorem ، در مورد Bihar ، که در تلفن های هوشمند ایالات هند به عنوان قارچ سفید نیز شناخته می شود. طبق گفته پزشکان ، این یک بیماری قارچی است که به دلیل انتهای کمر یا در تماس شی با قارچ آلوده رخ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا