علم و سلامت

باید منتظر افزایش مبتلایان و وضعیت قرمز و خطر در استان بوشهر باشیم

تی تی آنلاین / بوشهر منشی ستاد در استان بوشهر جلال ، جلال در آغاز موج چهارم منطقه و افزایش تعداد بیماران در استان ، او باید منتظر خطر قرمز در وضعیت استان بوشهر باشد.

سعید کشمیری ادعا کرد که تعداد بیماران در بیمارستان ویروس کرونا بیمارستان بوشهر در روز جمعه ، 26 آوریل ، 99 ، 1400 که در 24 ساعت گذشته است ، پذیرفته است ، 33 بیمار جدید در بیمارستان کرمانشاه بوشهر پذیرفته شده اند مثبت 8 مورد ، تاج مثبت است.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه ویروس کرونا ، افزود: 12 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان به سر می برند که 4 نفر در شرایط حاد بیماری هستند.

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، رئیس جمهور نتایج مرگ و میرهای ناشی از بیماری ، قلب ویروس کرونا در آن استان بوشهر را اعلام کرد و اعلام کرد: خوشبختانه امروز در مرگ های ناشی از بیماری عروق ویروس کرونا قلب استان بوشهر ثبت نشده اند.

کشمیری اظهار داشت: با موفقیت شب گذشته 21 بیمار در بیمارستان های استان بوشهر در وضعیت عمومی خوبی قرار داشتند که از این تعداد 11 نفر مثبت بودند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: 912 کشته شده از زمان شروع قرنیز در استان بوشهر غوغا خواهد کرد ، از مجموع مرگ و میرها ، 21 891 نفر و مشکوک به ابتلا به این بیماری هستند.

گفته شد که دبیر ستاد شکوه در استان بوشهر تاج شیوع این بیماری است ، 22310 نفر در این مرد استان بوشهر آلوده شده اند.

از بیماران با شروع موج چهارم با افزایش به گفته سعید کشمیری هنگامی که آنها به طور آشکار در منطقه و همچنین در استان تاج سلطنتی بودند ، در انتظار خطر و خشن ، نباید واقع شوند در نقاط استان بوشهر.

و من هشدار داده ام: در خانه بمانم ، و دعا كنم تا رستگاری را برای کسانی كه در پایان جشن نوروزی استان زیبای بوشهر از آن برخوردارند و برای بستن در پروتكل های ایمنی خود ، خود را نگه دارند ، نجات دهد. و در کمک به ایمنی مدافعان.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا