علم و سلامت

بدن با تاج باعث آلوده شدن زمین نمی شود



مدیر گروه بهداشت و درمان آب و فاضلاب تصریح کرد: وی نمی تواند تاجی از جسد را به آب های زیرزمینی بفرستد و نیازی به نگرانی در این زمینه ندارد.

سید كوشیار اعظم وقفی در مصاحبه با تی تی آنلاین اظهار داشت: حتی قبل از شیوع كرونا ویروس در سراسر كشور ، شایان ذکر است كه محل های دفع زباله و توالت نزدیك به آب نیست. می نوشند و می گویند این مکان ها از منابع آبی بسیار دور هستند. وی گفت: “این بدان معناست که نباید در منطقه آب های زیرزمینی که برای آشامیدن استفاده می شود پناهگاهی وجود داشته باشد.”

کوید 19 ، ویروس جدیدی كه هنوز در حال ظهور است ، می گوید: “نگرانی درباره گذشته روی این بیماری تأثیر نمی گذارد ، زیرا ورود ویروس به آب های زیرزمینی تقریباً غیرممكن است.” در مکانهایی که آب زیرزمینی بالاتر است ، صحبت از آلودگی شده است ، اما به طور کلی عمق آب در کشور زیاد است.

مدیرعامل سازمان ملی آب و فاضلاب افزود: در تهران عمق آب های زیرزمینی بیش از 200 متر است و هیچ عامل میکروبی نمی تواند به هر عمق دسترسی داشته باشد. این ، و این تئوری به هیچ وجه امکان پذیر نیست ، بنابراین آب آشامیدنی توسط آب آشامیدنی تأمین می شود. ” مشکلی نیست که باید نگران آن باشیم.

وقفی با بیان اینکه اولویت های ما همیشه بوده است گفت: “این همیشه یک مسئله قدیمی است و مسئله جدیدی نیست که نگران آن باشیم. ما نگران آن مسئله نیستیم.” اگر محل دفن زباله و توالت ها به دور از منبع آب قرار داشته باشند.

وی ادامه داد: در وهله اول باید بگویم که به هیچ وجه باکتریایی در آب وجود ندارد ، اما در برخی موارد امکان شناسایی هرگونه آلودگی در تصفیه خانه نیز وجود دارد. گیاهان تصفیه ، “او گفت. تعدادی روش جسمی و شیمیایی وجود دارد و در صورت انجام صحیح این روش می توان آنها را از بین برد.

به گفته مدیرعامل اداره ملی بهداشت آب و فاضلاب کشور ، در مورد بیماری ها و بیماری ها ، در مراحل پایانی تصفیه آب ، مراحل بهداشتی همیشه بوده است انجام می شود ، که معمولاً منجر به کلر می شود. با هم انجام می شود که طبق مطالعات انجام شده ، تاج در برابر کلر و تمام اکسیدان ها بی اثر است ، به حدی که حتی با مقادیر کمی کلر نیز می توان آن را از بین برد.

وقفی گفت: میانگین و بهترین تجهیزات شبکه و تصفیه آب که برای استفاده در خوشه کارآمدتر هستند ، در هر نوبت نیم میلی گرم است. این پول همچنین ارزش ریشه کن کردن بیماری را دارد و ما مشکلی با این مسائل نداریم. : یک مطالعه تحقیقاتی تاکنون بحث های ملی و بین المللی در مورد این موضوع داشته است که همین مشکل را آشکار می کند و می توانیم با اطمینان بگوییم که مشکلی در آب نداریم. نوشیدن و حتی اگر این مشکل با فاضلاب به نام coronavirus درمان شود.

“این در مورد کمپین اخیر برای تمیزکاری برای مقابله با کرونا ویروس است.” نکته مهم اینکه ، آب آشامیدنی ملی به این بیماری آلوده نیست و نیازی به استفاده از یکی از این فیلترهای آب ندارد.

پیام را پایان دهید


کلیه محتوای این سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین دلیل مسوولیت نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت تی تی آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا