علم و سلامت

بسیج دستگاههای کشوری و لشگری برای مقابله با ورود کرونا هندی

معاون ، وزیر کشور و دبیر تاج پایگاه ضد عملیاتی Ger ، سازمان های اقدام فوری و هماهنگ ، از جمله ستاد کل ارتش ، مسئولین آموزش بهداشت و پزشکی ، راه و شهرسازی ، امور خارجه ، پلیس ، قوه قضائیه ، پایگاه عملیاتی ؛ کمیته امنیتی ، اجتماعی و انضباطی در ستاد مرکزی و استانی ، استانی و اعضای ستاد برای تاج بیماری ، اردوگاه ، جلسه ملی شورای به تمام شکوه دقیق اجرای سندود ستاد 6 6 از نظر او در داخل کشور مصرف شده است.

به گزارش تی تی آنلاین ، بابک دین پرست با اشاره به خطر جدی وجود ویژگی های خاص در تاج هند برای تغییر ویروس ، گفت: پایگاه ویدئوی کار به محض اطلاع از موضوع وارد عمل شد و اطلاعات لازم را از وزیر کشور ، رئیس بدنه ، و رئیس شورای امنیت ملی رئیس جمهور و دستگاههای اجرایی مسئول ، نقشه راهی برای اقدامات لازم جهت اجرای بند (4) مصوبات شصت و ششمین جلسه ستاد ملی ، اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع و ورود ویروس به ویروس هند تعیین شده است تا به آژانس های مربوطه اطلاع دهد.

دبیر ستاد عملیات برای این منظور ، وی گفت: علاوه بر تأکید شدید ، شصت و ششمین جلسه ستاد ملی در این زمینه وجود داشت ، حتی پس از اعلام سریع قطعنامه مربوطه به ستاد ، تا یکشنبه ، 4 ژوئن و یکشنبه ، 5 مه ، می گوید ، و او فشار زیادی وارد کرد و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر کشور و رئیس شورای امنیت ملی ، به منظور اجرای ستاد ملی در برنامه ریزی و کنترل قلمرو آنها قبل از افزایش .

وی گفت: “همچنین رهبر پایگاه عملیاتی صادر شده توسط اطلاع رسانی فوری به وزیر راه و شهرسازی در ظهر روز شنبه 25 آوریل برای توقف كامل و سریع کلیه مسافران جهت انتقال مستقیم یا غیرمستقیم از هند به کشور اسلامی “. بلافاصله پس از طرح موضوع در جلسه ستاد ملی و دریافت نامه های وزیر بهداشت و درخواست وزیر کشور و رئیس شورای امنیت ملی رئیس ستاد کل سربازان ، وزیران امور خارجه ، اطلاعات ، دادستان کل ، رهبر ناجا و جمعیت هلال احمر برای انتقال به مردم ، کنسول ها ، برای انجام اقدامات لازم برای دستیابی به اثر ستاد ملی ، یکی از خسته کننده ترین اقدامات مربوط به ستاد اردوگاه به اردوگاه موفقیت در ساعت اول ، تأیید استانهایی است که مستقر می شوند ، به ویژه در شرق کشور ، رئیسانی که با الزامات کنگره ارتباط برقرار می کنند. این ماموریت

برگزاری آیین شصت و ششمین جلسه (فوق العاده) کمیته انضباطی اجتماعی و امنیتی امنیت جمعه عصر 25 مارس ، در اجرای مقرهای مصر ، ستاد ملی Iudaicisque و اعلامیه رئیس جمهور Bay_of_Pearls.cfg مناطق قرمز ، به ویژه مناطق شرقی را کنترل می کند سرزمین ها و همچنین ورود به ویروس کرونا از نوع هندی ، که در نتیجه آن 15 قطعنامه مهم برای سازمان های مربوطه برای اقدام دیگری اتخاذ شده است.

معاون وزیر کشور وزیر راه و شهرسازی در همان روزی صادر شد که من دستور اجرای طرح را در ستاد ملی و پایگاه داده عملیاتی ارسال کردم ، که آخرین پرواز افراد از / به هند و پاکستان تا اطلاع ثانوی صادر شد. او چند ساعت اول تعلیق را ذکر کرد ، وزارتخانه یکی از اقدامات بسیار مهم است.

امور دینی چندین دستورالعمل وزیر بهداشت صادر کرد ، از جمله بیانیه صادره از روسای مطالعات و علوم پزشکی و بهداشتی این کشور برای ارزیابی وضعیت شهروندان خود از هند و پاکستان که از اول آوریل وارد کشور شده اند ، برنامه PCB و در صورت قرنطینه شدن سریع بیماران ، و همچنین دستورالعمل وزیر بهداشت ، سه سرویس بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استانهای هرمزگان و بوشهر و همچنین شیراز و تأکید بر تشکیل کمیته مشترک بین سه دانشگاه . با داشتن افراد مثبت ، و سو of ظن ردیابی مثبت اکثر موارد ، علت کارهایی که انجام شده است ، و در آینده ، دفتر دفتر اعلامیه های فروش با روسای علوم پزشکی و بهداشت خدمات و در بسیاری از استانهای دیگر ، و آنها نیز باید برای انجام مأموریت ها به اسرائیل نیز مورد توجه قرار گیرند: او که مد را در نظر گرفت ، بخشی از این عمل در رابطه با تأثیر اجرای آن به وزارت ستاد ملی است. از آن

با توجه به پایگاه داده وزارت کشور یک ارتباط بسیار جامع از رهبر ستاد کل نیروهای مسلح تابع دسته های مربوطه صادر شده است ، برای افزایش اقدامات کنترل در هند تغییر ویروس به یک دستورالعمل موثر صادر شده توسط معاون عملیات ناجا. عضو پایگاه عملیاتی ، پایانه یک رهبر است ، به عنوان ناجا ، سایر افراد مرتبط در خط نبرد صفوف در نیروی پلیس ، و همچنین کاپیتان فرماندهان در استانهای خراسان رضوی: جنوب خراسان ، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و بوشهر؛ در چارچوب ، و اثبات شده است یکی از شصت ، ششمین جلسه شورای امنیت ، کمیته اجتماعی و انضباطی برای بحث در مورد مقر ، با تأکید بر مرزهای دقیق امپراتوری شرق ، در مناطق قرمز کشوری برای پیشگیری ، و در هند ، به یک مرد ، و ذهن سربازان ، که در آن تأثیر برنامه های استراتژیک برای ..

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا